W BŁĘKICIE



Jesień nadal jest piękna i pogodna, ale niestety możemy odczuć już nieco niższą temperaturę. Co zrobić, aby nie zmarznąć, a jednocześnie nie ubrać się za ciepło? Dobrać idealne zestawienie.
Jako, że jestem strasznym zmarzluchem, wybieram zawsze te cieplejsze wersje. Pierwszy chłód to dla mnie znak, że to już ,,ta'' pora, dlatego tym razem postawiłam na niedawno prezentowane prześliczne ocieplane niebieski buciki ( BORN2BE.PL) , jeans'y, szary sweterek, jesienną kurtkę w kwiaty, białą torbę Obag ( którą dobrze znacie ;)) i przepiękny zegarek na białym pasku. Jak podoba się Wam to zestawienie? :) 













Kurtka - New Yorker | Sweter - House | Spodnie - Pull&Bear | Torba - Obag Store |
 Zegarek - EdiBaZZar.pl | Buty - BORN2BE.PL


8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, uwielbiam błękit :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczne butki:) świetny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, jak niesamowicie zmieniły się Twoje stylizacje. Teraz to normalnie 100% w mój gust trafiają, jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, super ta twoja stylizacja, najbardziej podoba mi się kurtka w kwiatki it e błękitne trapery. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o histori denim, jeansu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja :-) mierzyłam te kurtkę, ale jakoś siebie w niej nie widziałam. za to Tobie w niej ładnie :-) przede wszystkim wygodnie i modnie :-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :) piękna stylizacja :) pazurki są bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna stylizacja! bajecznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger