CIEPŁA JESIEŃ


Jesień w tym roku rozpieszcza Nas jak tylko może. Pogoda jest piękna i słoneczna, aż żal aby nie wyjść z domu na spacer. Ja znalazłam tę wolną chwilę i udało mi się wybrać na krótką wycieczkę po miejskim parku.
Ze względu na pogodę wybrałam lekki płaszczyk, ,,włochaty'' sweterek i szpilki w kolorze pudrowego różu. Do tego jeans'y i biała torba ze srebrnymi uchwytami. Co sądzicie o całości?










Płaszcz - ONLY | Torba - Obag | Sweterek- H&M| Spodnie - Bershka | Buty - CzasNaButy.pl  

8 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :)
    idealnie wszystko z sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) Piękna stylizacja, a sweterek urzekł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! super płaszczyk!

    Pozdrawiam - Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka ze srebrnymi uszami jest mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny zestaw! w takich Cię najbardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the color, so chic. You're pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk, sweterek i szpilki :-) Super wyglądasz! No, a Twoje Obagi to mnie zachwycają za każdym razem :-) Ile już ich masz w swojej kolekcji ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger