BORN2BE W KOLORZE BLUE



Mam wiele par butów. Są letnie, są zimowe, ze skóry czy zamszowe... ale właściwie każda para jest na obcasie bądź koturnie. Pierwszy raz postanowiłam się przełamać i wybrałam te oto błękitne cuda...  
Przepiękny kolor, intrygujący wygląd, wewnętrzne ocieplenie i niesamowita wygoda. Nie można wyobrazić sobie lepszych bucików na nadchodzącą i najzimniejszą porę roku. Są po prostu idealne, a w całym zestawieniu wyglądają mega słodko i kobieco. Zapewne zapytacie gdzie je znaleźć? Otóż znajdziecie je na stronie rewelacyjnego sklepu z butami i torebkami - BORN2BE <3 ps. jeśli chcecie mieć identyczne... spieszcie się ;) to bardzo pożądany model i znika jak świeże bułeczki ;) 










Buty - BORN2BE.PL

18 komentarzy:

  1. śliczne są! podobne są na stronie deezee, jestem zakochana w tym kolorze, ale jeszcze ich nie kupiłam, bo obawiam się, że nie będę ich miała do czego nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :) ja osobiście nosiła bym :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne są, ale myśle raczej o brązie bądź bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeecudny kolor. Mam podobne, tyle że brązowe, ale myślę nad jeszcze jedną kolorową parą, bo wygląda to znacznie ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne są, ale bałabym się chodzić w nich naszej (nie)pięknej polskiej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Ale ja bałabym się, że zaraz będą brudne. Miałam podobne w kolorze beżu i przeżyły jeden sezon, mimo past zabezpieczających;/ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, wyglądają oszałamiająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne buciki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest ten kolor *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne! I ten kolor....

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno bedziesz z nich zadowolona! Swoja droga ja Cie podziwiam nie mialas zadnej plaskiej pary butow? ja nie potrafilabym prowadzic auta w szpilkach wiec podziwiam :) szpilki uwielbiam kupowac sa piekne ale zdecydowanie niestety mniej praktyczne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. No i racja - musiały zejść, jak świeże bułeczki bo nigdzie ich namierzyć już nie mogę. Pomożesz..? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger