futerko.

Cześć Wam!
Dziś kolejna jesienna stylizacja. Tym razem główną rolę odgrywa futerko ;)
jak Wam sie podoba? ;)
bo mi baaardzo ;)
 




 






 
Futerko - ROMWE.com | Spodnie - Bershka | Pierścionek - New Yorker | Okulary - ADR H&M |
Torebka - NN | Buty - StyloweButy.pl
 
 
I jeszcze jedna informacja dla wszystkich klientów www.romwe.com :)
 
 

Kochani moi chciałam Wam przekazać, że na www.romwe.com pojawiła się kolejna promocja! :D ♥

Dotyczy ona wszystkich produktów z zakładki 'Byuer's Pick'.

http://www.romwe.com/Buyer's-Pick-c-118.html

...
Od 2 do 8 listopada wszystkie produkty z tej zakładki będą 30% tańsze!

Nie przegapcie tej okazji, ja na pewno z niej skorzystam!! :)
 
 


 

71 komentarzy:

  1. kurde! nie dość, że ładna, zgrabna to jeszcze zapiernicza w takich szpilach! normalnie podziwiam Cię kobieto... i barrrdzo zazdroszczę :P moje pytanie: nie bolą Cię nogi od takich butów? :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzialam, ze to futerko bedzie hitem! Ale ze az takim? Kochana, wygladasz cudownie. Polaczylas kamizelke genialnie. Swietne spodnie, swietne buty, okulary. Bomba! Strasznie zazdroszcze Ci umiejetnosci szybkiego chodzenia w takich obcasach, haha :D promieniejesz i oby tak dalej :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz i mega kobieco, strasznie zazdroszczę Ci że umiesz poruszać się na takich szpilkach, ja ostatnio kupiłam buty na wysookim obcasie, 10 minut i jest po moich nogach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze cudowne buty:)
    Uwielbiam futerka:) mam białe
    boska torebka, boskie spodnie ogólnie to obłędny jak dla mnie zestaw:)
    zakochałam się i lecę szukać w szafie futerka i legginsów

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknotka!<3 wszystko swietnie i uwielbiam jak sie usmiechasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka jest cudowna! Strasznie mi się podoba. Wyglądasz cudownie. Buty są bardzo ciekawe i dla odważnych :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pazurki to numer 1 u mnie :)
    świetnie wyglądasz!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Futerko jest ładne, ale golf do niego to chyba nie jest dobry pomysl, bardzo skraca szyje
    Za to okularki adr pasują ci idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz te okulary !:*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za długie to futerko. Nie widać Twojej obłędnej pupy. Generalnie dół wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam futerka! U mnie też post futerkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twój styl Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ;) mogłabyś mi napisać jak krok po kroku kupić cos w sklepie romwe.com?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta stylizacja wygrywa!!
    a w okularach Ci baaaardzo do twarzy :) Wyglądasz rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zabiłaś się na tych szpilkach? Są niesamowicie wysokie! :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham wszystko co futrzaste- również mam kamizelkę czarną futrzastą oraz futerko czarne :D uwielbiam FUTERKO :d ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylem podobnie do Dody w niektorych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie rewelacyjnie! Buty bardzo chętnie bym pożyczyła ;D hah

    OdpowiedzUsuń
  19. Futerko masz prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepiej wyglądasz bez tych okularów, są wyjątkowo nietwarzowe :/

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie żenada przeglądam często Twój profil Ty wcale nie umiesz dobierać do siebie rzeczy założyłaś futerko ale ten golf to kicz a torebka brak słów. Masz masę fajnych ciuszków tylko rusz głową jak je do siebie spasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się na przykład podoba golf w tym zestawie, ponieważ nie trzeba dobierać żadnego szalika, który całkiem popsułby efekt. Jest ładnie, a przy okazji Asia sobie chroni gardło ;)

      Usuń
    2. Anonim chyba ma jakies kompleksy:/Po co tutaj wchodzisz?Nie ogladaj!Zajmijs ie czyms np. zaloz blog i pokaz jak Ty potrafisz dobra stylizacje:]

      Usuń
  22. Hej, fajny blog, naprawdę wpadł mi w oko. Oczywiście obserwuję ;) Byłoby miło gdybyś zaobserwowała też mojego bloga, ale jeśli nie chcesz to cię nie zmuszam.

    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka nie moj gust ale futerko swietne!

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi się podobają spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty są fenomenalne! okulary również :)
    także dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę świetnie dobrane wszystkie rzeczy ! Cudownie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mogę się zdecydować czy bardziej mi się podobają spodnie, futrzasta kamizelka, czy okulary ♥
    całość świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  28. dziekuje ci za bardzo mily komentarz!:* wyglądasz rewelacyjnie.. na pewno jest ci cieplutko i do tego bardzo seksownie :D ostatnie zdjecie mnie urzeklo.. pięknie uśmiechnięta... ma być tak zawsze! również z miłą chęcią obserwuje!:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana futerko jest piękne, jednak mi najbardziej podobają się okulary - nadają stylizacji wspaniałego wyrazu.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Ostatnie zdjęcie i Twój uśmiech na nim - super! :)

    PS: Też ostatnio pokazywałam siebie w futerku, z tym, że jest brązowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in EUROPE POLAND a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list EUROPE POLAND and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Super blog :) fajne okulary :) zapraszam do mnei: www.typeofaless.blogspot.com

      Usuń
  35. wpadłam tu przez przypadek i jestem zachwycona! masz świetny styl, a futrzana kamizelka jest strzałem w dziesiątkę. buty? niesamowicie wysokie i piękne! <3

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://malinowyrubin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zapraszam na moje blogi Wer ja możesz to zaobserwuj http://historia-ciekawa.blogspot.com/
    http://m-z-z-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ODDAJ MI SWOJĄ URODĘ !! ; )) + U mnie nowa notka ! zapraszam ! : **

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż mnie ciarki przeszły. Powiem Ci, że wiele osób mi opowiada o tego typu sytuacjach. Moja była przyjaciółka Ola opowiadała mi, jak zmarła babcia ją 'prześladowała'- wyszła na pasy i coś kazało jej przekręcić głowę, gwałtownie się odsunęła. Jakby tego nie zrobiła... Nie wiadomo co by się stało... Tak samo jak ja czasem mam uczucie jakby mój przyjaciel nadal tutaj był. Śni mi się często, coś jej złego zawsze o nim myślę. A ja znów ostatnio dostałam po babci taką starą lampę ręcznie wyhaftowaną i położyłam ją sobie na biurku. W nocy wyszłam z pokoju do kuchni i JESZCZE UWAŻAŁAM ŻEBY SIĘ NIE UDERZYĆ O STÓŁ, BO BYŁO CIEMNO kiedy wróciłam lampa się świeciła. Jestem prawie pewna, że była zgaszona...

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz bardzo ponętnie,a futerko jest świetne.Chyba sama wyciągnę jutro takie z szafy:>

    OdpowiedzUsuń
  40. A jeśli chodzi o obserwowanie, to jestem Twoją czytelniczką od DAWNEGO DAWNA :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję. Ja się takich sytuacji strasznie boje, ale chyba nie powinnam, myślę, że to są znaki tego, że ktoś 'czuwa' nad nami :).
    W sumie mogę stwierdzić, że trochę uświadomiłaś mi, że coś takiego jak "duch" może istnieć :D. Tak jakoś teraz z wszystkiego złożyłam jedną wielką całość i wiele momentów mi się przypomina tego typu ;p.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz w tym rewelacyjnie - tak kobieco i delikatnie, ale dzięki butom lekko z pazurem i to u Ciebie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Miłego wieczorku pełnego duchów :* :* :) ;p.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pasuje Ci ten look, a okulary są wręcz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie wyglądasz ! ;)

    pozdrawiam, Aieaa .;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Asiu jak zwykle cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  47. Za każdym razem wyglądasz coraz lepiej:) Pięknie:)
    Mam podobne futerko, fajna sprawa:P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale przesadzasz!!!:D
    No niezle CI w tym futerku :D jak patrzę na te buty to az mnie stopy bolą :D jak Ty możesz chodzić w takich wysokich butach z taką szpilą to ja nie wiem :D podziwiam noooo:D <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog ;-) ! Dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Genialna stylizacja !!!!
    Futerko , spodnie i buty są poprostu świetne !!!! :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. buty wysookie, ciekawe czy w glowie masz olej?

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie te buty,ubrania,gadżety są świetne... niestety Asiu widać,że mało wiesz o modzie :/ próbuję w tych kompozycjach znaleźć spójność,harmonię,subtelność,kobiecość, twój niepowtarzalny styl... a widzę "dziuniowato-pańciowate" stylizacje:( poczytaj trochę, podglądaj magazyny i świat mody. Nie zdawaj się na swój instynkt ,ponieważ płata Ci figle i robi coś dziwnego z naprawdę pięknej kobiety! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger