Cream.

Heeejka :)
no i jest :) mam dla Was pościk :) a co w nim?
robione dziś wieczorem ( z powodu braku światła słonecznego, zdjęcia niestety musiały się odbyć w pomieszczeniu zamkniętym :P ) więc wybaczcie scenerię :p hehe
chciałam pokazać Wam w czym za 7 godzin wybieram się na otwarcie Ptak Outlet pod Łodzią :)
specjalnie dla Was zrobiłam zdjęcia :P:P
( do całości zakładam też jeansową kurtkę )
Mam nadzieję, że jutro będzie fajnie ;P:))
no, ale  - okaże się :)))
 
jeśli któraś z Was jest zainteresowana sukienką wchodźcie w link : [ KLIK ]
 
(ps. mam do sprzedania te same buciki co mam na nogach :) (nowe i nie chodzone) tylko w rozmiarze 36 :) jak coś to piszcie na maila bądź na priv na Facebooku ;))
 
ps2. włosy mają jeden kolor :D ( tak jak przy zdjęciach poprzedniej stylizacji) ale przy fleszu ukazały się różne odcienie :P farbowałam 4 dni temu, to może się jeszcze ,,nie sprały'' tak jak powinny :P

ps3. przy ustach nie mam pryszcza :P ( więc niech nikt nie wpada na pomysł, zeby mi pisać o tym w komentarzach:P:P) to moja nowa śliczna blizna :D
 







 
Sukienka - ROMWE.COM | Buty - @ | okulary - h&m | bransoletka - ARTEOBIJOU.COM


 
i mam dla Was też coś fajnego :)))



Moi Drodzy :)) na Romwe trwa Autumn Kickoff Sale czyli totalna wyprzedaż! Promocje aż do 50%!
Niestety czasu jest mało, bo pozostały tylko 3 dni!
Tu macie linka:

http://www.romwe.com/Autumn-Kickoff-Sale-c-140.html

...


Co więcej, mam specjalnie dla Was kupony żniżkowe :)

Code1: Oct15 oszczędzasz $15 za zakup $80+
Code2: Oct25 oszczędzasz $25 za zakup $115+
Code3: Oct35 oszczędzasz $35 za zakup $155+

Kupony ważne do 15 października!

Let's go! ;)))
 
 


51 komentarzy:

  1. przesada z tą bielą. Nie podoba mi się to wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w całym zestawieniu nie ma nic białego :)
      sa odcienie kremu i beżu :) flesz zmienił prawdziwe kolory :)

      Usuń
  2. wyglądasz prześlicznie!!! <3 jakdodasz dżinsową kurteczkę będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och, 7 zdjecie skradlo moje serce, pieknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym naprawde choiaz raz napisać cos dobrego..dziś podoba mi sie tylko sukienka,buty wsiowe,rajstopy innne bym załozyła...ogólnie-nie masz w ogóle wyczucia w dobieraniu do siebie ubrań.dzis jest za jasno,ta sukienka az prosi się aby dać do niej ciemne dodatki,i nie dzins,ja dałabym skóre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko rozumiem, bo każdy ma swoje wizje co do stylizacji, ale nigdy nie zrozumiem, jak można napisać, że coś jest ,,wsiowe''... czyżby jakiś uraz do wsi? wg mnie... to absolutnie powinno wyc wywalone z mowy powszechnej, oprócz tego, że okazuje to klasyfikacje niższości dla wsi, to jeszcze obraża jej mieszkańców. czy ,,wsiowe'' znaczy gorsze? nie zyjemy w XVw.- wieś już nie jest strefą zacofania... czemu nie napiszesz, po prostu, nie sa w Twoim typie? każdy by zrozumiał.

      Usuń
    2. Do Diamentki: zawsze starasz się udowodnić na wszelkie sposoby, że jesteś modna. Nudne są te twoje buty (w powyższej stylizacji absolutnie nie pasują do sukienki!), których posiadasz wiele par i założę się, że zakładasz je do pracy?! Zapewne są bardzo wygodne, szczególnie gdy trzeba podbiec do autobusu lub wchodzić po schodach. Ale cóż, wydaje mi się, że dajesz radę chodzić w nich po parę godzin dziennie.
      A poza tym - dlaczego przedstawiasz nam tyle zdjęć z jedną stylizacją? - jest to nudne! Wystarczy pokazać jedno/dwa zdjęcia stylizacji w całości. Życzę bardziej dopracowanych stylizacji - błagam, pokaż nam jakieś inne buty, którymi nas zachwycisz, bo wygląda na to, że stałaś się niewolnicą takiego koturnowego paskudztwa:(:(:( jak powyżej lub jak w innych twoich postach. Każdy by to zrozumiał - więc może ty też ogarniesz:(

      Usuń
  5. Rozumiem, że masz na sobie jak to powiedziałaś "różne odcienie beżu i bieli" ale dla mnie wyglądasz jakbyś szła do I komunii- ta sukienka rajstopki... Ja ostatni raz takie połączenie (biała sukienka, białe rajstopy i jasne buty) miałam właśnie wtedy... Stąd skojarzenie i nawet dżins i odjechane okulary tu nie pomogą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest super tylko nie te rajstopy :( przez te kolory stylizacja jest trochę mdła, ja bym założyła po prostu cieliste rajstopki i moim zdaniem byłoby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj sie tymi opiniami :D ja Ci zazdroszcze ubrań i tego jak potrafisz je dobrac :) sama bardzo lubie sie w to bawic,dlatego mnie to przyciaga do Cb :D a co do kurtki,to jeans jak najbardziej spoko,ale chyba fajniej by wygladala skóra :)) nie wiem, tak w moim odczuciu :) ogolnie jesteś mega :) obserwuje Cie codziennie :)))) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie te okulary są po prostu straszne. buty też średnie, ogólnie ten model do mnie nie przemawia. Ale za to sukienka i bransoletka są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie jest mega <3 uwielbiam takie połączenia, bardzo delikatne <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się podoba stylizacja :) pięknie wyglądasz:)
    p.s uwielbiam Twojego bloga i marzę o takiej figurze jak masz Ty:) powiedz co robić , żeby tak wyglądać? będę wdzięczna:)
    pozdrawiam serdecznie i nie przejmuj się krytyką - krytykanci (jakaś część z nich - pewnie nie wszyscy) zazdroszczą,że masz odwagę się tak ubrać i masz swój styl...
    weronika

    OdpowiedzUsuń
  11. zmien kochana rajtki i zaloz inna kurteczke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu!!biel czy nie,jest za jasno

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu wszystko fajnie, pieknie ale kto do cholery robil ci zdjecia? straszne cienie:P ehhh zboczenie zawodowe- wybacz:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu wszystko fajnie pieknie, tylko kto do cholery zrobil ci zdjecia z cieniem? :P wybacz zboczenie zawodowe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądzasz zjawiskowo! a nazwa diamentica jest idealnie dopasowana TYLKO do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz:)))
    Podziwiam Cię za spokój,jaki okazujesz w starciu ze złośliwościami...
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu! Każdą Twoją stylizację oglądałam i bardzo mi się podobało! ale dzisiaj jest totalna masakra :( nawet po domu bym się tak nie ubrała bo obciach ;/ zestawienie wygląda fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka idealna i ogółem cudowne zestawienie. A buty założyłabym w tym samym kolorze tylko, że na normalnym obcasie, koturny do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  19. uuuu jak aniołeczek wyglądasz:D czyli Twoje totalne przeciwieństwo co :D
    hehe,świetny zestawik!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sukiekna oraz okulary :)
    Pozdrawaim i Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bajecznie! Uwielbiam Cię w takich dziewczęcych stylizacjach - podkreślają Twoją delikatną urodę :)

    P.S.1: Promieniejesz na zdjęciach! Twoja buźka jest tutaj taka śliczna. Wyglądasz na bardzo szczęśliwą :)
    P.S.2: Uwielbiam czytać Twoje odpowiedzi na niektóre komenatrze. Inteligentna i sympatyczna z Ciebie dziewczyna - jednym słowem: klasa!

    Pozdrawiam ciepło i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi tam się podoba, a jeśli chodzi o flesz to niestety, ale zazwyczaj zmienia kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hej napisz jak wrocisz co to za otwarcie? czy jest to cos noweho miz Ptak,ktory byl do tej pory? orientujesz sie czy otworzyli centrum chinskie kolo Ptaka? Ja mam daleko ale czesto tam jezdze a z centrum chcialam cos na handel zobaczyc..Kolo ikei w lodzi tez otworzyli chyba juz ta galerie tam bylas?

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę sie wytłumaczyć.Szanuję ludzi ze wsi,szanuje ludzi biednych,prostych.Do wsi ,i ludzi tam mieszkajacych nie mamnic,co wiecej ,wiele ludzi ze wsi ma wiecej lkasy od mieszczuchów.Niefortunnie uzyłam słowa WSIOWE,powinnam napisać raczej że buty sa mało gustowne i tandetne.A szacunek do ludzi ze wsi mam.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja pierdziele, tak czułam że ktoś będzie musiał dowalić jakimś żałosnym komentarzem.. no cóż, są ludzie i.. dziwacy.
    A co do stroju, to podoba mi się ;D fajne jest, to co robisz z modą ;) trzymaj się i rób to dalej ;*
    NIKKI

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz rewelacyjnie, jak aniołek ;)
    Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jak śnieżynka, wyglądasz tak bardzo niewinnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłaś założyć czarne rajstopy fajniej by to wyglądało a tak to jest strasznie mdło

    OdpowiedzUsuń
  29. Asiu, mnie osobiście sukienka nie przypadła do gustu, ja bym takiej na siebie nie włożyła. Aczkolwiek Tobie pasuje. Buty to już w ogóle nie mój typ :) Bransoletka bardzo mi się podoba. Okulary wręcz przeciwnie. I mam pytanie: Pisałaś o fleszu, więc jaki kolor mają w rzeczywistości Twoje rajstopy? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę świetny blog ;o Weszłam tu pierwszy raz, ale chyba będę zaglądać częściej : ) Zapraszam do mnie http://teendilima.blogspot.com/ dopiero zaczynam, mile widziane uwagi krytyczne :3

    OdpowiedzUsuń
  31. buty i sukienka są urocze!!<3
    ciekawie to wygląda tak w całości na biało..:))

    obserwuję<3
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Może być,wyglądasz niezle,nie jak jakaś...no...hm...pominę lepiej to co mi się nasuwa po poprzednich postach na myśl.Lepiej nad TAMTYM nie myśleć,bo głowa puchnie,ale dzisiaj jest ok.Tylko buty jak zwykle do kitu,i dzins to chyba raczej nie do tego...Ogólnie lepiej wyglądasz w takich spokojniejszych,grzeczniejszych i eleganckich stylizacjach,bo nikt wyżej tyłka nie skoczył zakładając jakieś bluzko-sukienki??czy coś podobnego,co wygląda tak naprawdę ni w d...ni w oko i tylko szpeci Cię i ośmiesza(chociaż nie wiem-może to tylko mnie śmieszy...,ale w habicie też nie chodzę...)Idzie Ci coraz lepiej,niemniej jednak czasem ruszysz dowcipem z co niektórymi stylizacjami i wyglądasz tak,że panie ratuj...POZDRAWIAM i idz dalej w takim kierunku jak dziś,bo zaczyna być OK.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty moj piekny kremiku! <3 widze ze juz nowe butki doszly^^ piekne sa i strasznie Ci ich zazdroszcze :) Piekna sukienka, wygladasz jak anioooł!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz za słodko, w ogóle nie pasuje Ci taki styl, wolę Cię w stylizacjach z jakimś lekkim pazurem

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz grube nogi:( (zdj. nr 7)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny zestaw:)
    delikatny o kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawa stylizacja, zupełnie jak blog :)Buty - bardzo odważne, myślę, że ja bym się po chwili zabiła :D Zapraszam do mnie - www.majkawszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I znowu ta sukienka... i te koronki...i buty... :)
    Pozdrawiam :)
    www.duvellger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger