Nude.

Hejka :)
co u Was?
u mnie tym razem krótka notka :) 
Sukienka którą znacie już z jednego posta + inny kolor bucików ;)





Sukienka - H&M | Buty - @ | Zegarek - Asos | Włosy - Cosmoshop.pl


65 komentarzy:

  1. Sukienka jest cudowna! :D Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim wzorem, jestem naprawdę zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna jest ta sukienka :) no i jak zawsze zjawiskowe butki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz jak zawsze Olsniewająco :-)Buty mega :)I wg figurka rewelacyjną :) ;*
    ps. skorzystałam z Twojego rabatu 3 % z Cosmoshop :) Caluje i sciskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) cieszę się, że Ci się przydał ;) napisz jak Ci się sprawują :)

      Usuń
  4. Sukienka w króliki :) Interesujące i kreatywne.

    Zapraszam do mnie:
    http://www.klaudiawieczorek.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mogę zapytać jakiego jesteś wzrostu i ile ważysz?
    Pozdrawiam Hania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzrost 161 cm (okolo, coś między 161 a 164cm dokładnie nie wiem ;P )
      a waga 55kg :)

      Usuń
  6. Śliczna sukienka ;) Buty są cuuudne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana po prostu jak zawsze cudnie :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka, ale jak Ty chodzisz w tych butach :O podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, ale tylko dla szczupłych włosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak bo jak ma ktoś grube włosy, to absolutnie sukienka nie dla niego :)))))))

      Usuń
  10. Dlaczego zdjęcia cały czas w tych gruzach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego zdjęcia cały czas w tych gruzach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę takie miejsca niż np. chodniki czy ulice przy domu :)

      Usuń
  12. sukienke faktycznie juz kojarze, byla juz kiedys w poscie, buty sa ladne, chociaz moim zdaniem nizsze byly by lepsze, ale jak kto lubi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. ta sukienka jest tak urocza, że mimo, że przecież mamy zupełnie inny styl - akurat ją mogłabym od Ciebie pożyczać :)))

    pozdr. serd. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie Ty takie buty z internetu kupujesz ?? :) pochwal się...:)aaa i jak zawsze oglądam z zaciekawieniem Twoje stylizacje i zawsze wyglądasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia już nie raz pisała, że buty kupuje w Stylowe Buty.

      Usuń
    2. niektóre modele znajdziecie też na angielskim e-bayu :)
      ale wiekszość właśnie ze stronki www.StyloweButy.pl :)

      Usuń
    3. że ze strony www.StyloweButy.pl to wiem :P ale niektóre modele które posiada, nie pochodzą z tamtego sklepu, dlatego zadałam pytanie :) Dziękuję Asiu za odpowiedź :) poszukam, bo te nude to marzenie :)buźka :*

      Usuń
    4. niektórych modeli na tej właśnie stronie nie ma, a wiem że kupuje w Stylowych butach :) teraz na pewno poszukam na e-bay, bo te nude to marzenie :) dziękuję Asiu za odpowiedź :) buźka :*

      Usuń
  15. Bardzo ładnie ;) Mam koszulę z takim samym motywem ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. no no sexy Kobitka z Ciebie dziś:*
    nudziaki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha przeczytałam że "krótka nóżka" a nie krótka notka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ______________________________________________________________________

    GDZIE ZOSTAŁY ZROBIONE ZDJĘCIA??????????? CO TO ZA OBIEKT???????????


    _______________________________________________________________

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie mogę udzielać takich informacji - moje fotografki mi zabraniają :P

      Usuń
    2. hehe, to jest ściśle tajne :D

      Usuń
  19. Asiu, czemu nie zmienisz scenerii? Troszkę do znudzenia są zdjęcia na tle zniszczonego pomieszczenia. Do tego zdjęcia, którym brak świeżości, ponieważ odnoszę wrażenie, że trochę na odwal się robisz te fotki. Masz potencjał, jesteś super kobietką ale pokaż się od innej strony, może zacznij bawić się modą:) Widzę Cię w fryzurce lekko podtapirowanej a'la Bardotka:) Pozdrawiam. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Basiu :)
      mysle, ze sceneria nie gra tu głónej roli ;) wolę taką niż np. na chodniku ;) czy ulicy przy domu ;) bardziej mogę się pobawić w modelkę ;))
      a jesli chodzi o fotki to nie są robione na odwal... mi i moim fotografkom zajmuje to trochę czasu, (ok. 1,5 - 2h) więc nie uważam, ze są robione na odwal :P

      Jesli chodzi o zabawę modą... nie bardzo mnie to kręci :) ja już pisałam ,że nie jestem ani projektantką, ani znawczynią , ani żadną tego typu osobistością modową. Pokazuje to co lubie nosić i to co noszę, nie będę zmieniać stylu, czy kupowac ciuchów, tylko po to by pokazac się w nich na blogu (bo zapewne nigdzie indziej ich nie wykorzystam :) ) jesli szukacie czegoś bardziej wyszukanego to polecam np. Macademian Girl :)
      Tamara ma zniewalające stylizacje i świetne pomysły na zestawienia :) także polecam bez obaw ;)

      Usuń
  20. Boski blog :D Super sesja i wgl wszystko git ;] Tak przy okazji zapraszam wszystkih na mojego nowego bloga podaję link ->http://the-vampire-diaries-damonstefanelena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zegarek , który dojrzałam na ręce ;)
    Buty mają świetny kolor , który jest bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu te buty są MEGAAA :))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia!
    bardzo ładna stylizacja♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie masz w chacie :) Kentak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądałam wcześniej na Twojego bloga i niby nie lubię takiego stylu ubierania, coś mi w tym wszystkim nie pasowało, ale jednak kusiło mnie żeby Ciebie "podglądać"( może trochę przez te Twoje arcydzieła na paznokciach). Widzę jednak po Twoich komentarzach, że ponurak z Ciebie nie jest i to lubię. Bądź sobą. Pozdrawiam.. Kentak.

      Usuń
  25. Nogi mnie bolą już od samego patrzenia na te buty...

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam ;) Jestem tu nowa :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor mają te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojjj, czemu tak mało zdjęć? :( Byłam przygotowana na tą wyczekiwaną notkę kochana! :))) ale po maturach zbieram siły i jedziemy na mega czadową sesję! Upatrzyłam dwa miejsca, ale to musi być cieplutko :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze nie było TEJ notki :P i teraz też nie będzie jako następnej :) dopiero za tą co dziś bedzie ;P hehe ;)))
      oki, oki :))) zgadzam sie i to baaaardzo chętnie :D

      Usuń
  29. Ogólnie nie wiem czym się tu zachwycać.!Jestem dużo szczuplejsza i nigdy bym nie założyła tak krótkiej sukienki.Widzę też;każdy się zachwyca butami choć są wulgarne.Zauważyłam też że nie patrzysz na jakość ubrań lecz na ilość. Uważam że nie znasz się na modzie!lecz życzę powodzenia !Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka różnica czy jesteś szczuplejsza czy nie? ja nie jestem GRUBA!:)) wiec nie rozumiem nawiązania... Noszę rozmiar ,,S'' - nigdy nie miałam na sobie ,,M-ki''... sory, ale nie mam zamiaru zmieniac swojej wagi, wg. kanonu anoreksji :) pozatym dobrze sie tak czuje, że nie wyglądam jak zespolenie kilku patyków :)

      Ty byś nie założyła, ja - założyłam. To chyba normalne, że każdemu podoba się co innego :)

      Moim zdanie buty są normalne... nie widzę w nich wulgarności :)

      Tak, w sumie nie patrzę na jakość ubrań, ale tez nie kupuję ubrań na raz... możesz wierzyć lub nie, ale wszystko co mam ma bardzo długi okres noszenia i naprawde musi się stac coś poważnego, żeby się zepsuło :)
      Ps. Czy ja kiedykolwiek napisałam, ze jestem znawczynią mody?? NIGDY! więc nie rozumiem Twojego oburzenia :):)
      Bloga prowadzę bo lubię :) Nie mniej jednak dzięki za komentarz ;))) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  30. Zawsze jak oglądam twoje zdjęcia to przerażają mnie Twoje szpilki... a z drugiej strony jestem pełna podziwu i zazdroszczę! Są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy ktoś tu mówi o tym żebyś się odchudziła ? NIE otóż może źle napisałam, Ta sukienka kompletnie nie pasuje do twojej figury, na temat butów mam takie zdanie a nie inne jak sama napisałaś " każdemu podoba się co innego". Ja uznałam je za wulgarne.:)No ogólnie mi się to nie widzi;(choć prowadzenie bloga to nie łatwa sprawa:),ale jak widzę tylko Ja mam takie humorki na tym blogu,wyraziłam swoje zdanie.! Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Boże twoje tatuaże na stopach to totalny kicz,już nie mówiąc o butach, widzę kupa w głowie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzruszyłam się :]
      nie ma to jak sobie założyć profil, aby dowalać w komentarzach :) ahhh :))))

      Usuń
  33. tylko mjtki porponuję kupić rozmiar wieksze. zobacz na zdjęciach jak bardzo Ci się wpijają i odznaczają. Sukienka jest fantastyczna, ale to razi, bardzo. pozdr. W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że to super, że to zdjęcie właśnie tak wygląda - to podoba mi się u Ciebie najbardziej: nie poprawiasz swoich zdjęć tak, aby ukryć nawet drobne wady fizyczne. To fantastyczne, bo większość bloggerek podrasowuje swoje zdjęcia tak, by wydawać się szczuplejszymi, gładszymi etc... Widać, że akceptujesz swoje ciało i to jest najważniejsze. Może to zabrzmi śmiesznie, ale to fantastyczny przykład dla dziewczyn, które uganiają się za wzorcami sylwetki-kościotrupa. Masz super figurę :)!
      Karolina.

      Usuń
  34. Mam wrazenie, że ta sukienka zabiła Twoją świetną figurę... Nie podkreśla Twoich atutów których oprócz nóg masz wiele! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze ilekroć patrzę na Twoje buty to jestem pełna zazdrosći:)Sama chodzę tylko w płaskich balerinach, bo nie umiem wybrać fajnych butów na obcasie.Zawsze sie boje , że bedą stały w szafie bo ich nie założę:D..heheh..spotkałam ostatnio model, który bardzo mi sie podoba ale obawiam sie ze głupio wyglądałabym w takim obuwiu.Powiedz mi proszę, czy duzo chodzisz mając na nogach takie obcasy? Pozdrawiam:)Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  36. W tej stylizacji brakuje mi szerokiego czarnego paska z dużą klamra ;)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger