Pastelowy start.

Hej Wam :)
Dziś coś dla fanów różowego ;)))
Jak już zapewne większość z Was wie, potęgą wiosny będą pastele :) a ja bardzo chętnie w takowe się zaopatrze ;) gdyż są mega urocze i pozytywne! Jesli się uda w sobotę będzie mały wypadzik do Manufaktury lub Portu ;) aby upolować jakieś nowe zdobycze ;)) (ale to się jeszcze okaże ;P)
Zestawienie natomiast... wg. mnie pasuje na randkę, wyjście do kina itp. ;)))





 






Kurtka - Bershka | Golf - @ | Getry - Stradivarius | Buty - @ |Włosy - Cosmoshop.pl

93 komentarze:

  1. Nie siedz na schodach bo dostaniesz wilka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że lepiej byłoby gdybyś pod kurteczką miała różową bluzkę lub koszulę, wtedy by super wyglądało, a jakby zamiast kurtki była biała marynarka to ekstra :)
    buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... no niestety lalka Barbie jak się patrzy
    Pozdr.
    Kajuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś do lalek Barbie?

      Usuń
  4. ach, jakie przecudowne buty!!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. superowy outfit :) ale buty przepiękne kocham taki odcień różu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne getry i znów niesamowite szpileczki ;o;o <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz a buty są cudne i ten kolor...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka nie moj kolor, za to legginsy mi sie baaaardzo spodobaly - nie widzialam ich w Stradivariusie.

    Naprawde chodzisz w takich spileczkach? Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one juz dawno, byly tzn. jakies 4 miesiace temu, mialam na nie ochote, ale kosztowały 79zł, a kupiłam je na ostatkach przecen, były za 29,90 :) nie mam pojecia czy gdzieś je jeszcze mają :(

      Usuń
    2. w Toruniu było ich mnóstwo jeszcze miesiąc temu. I kosztowały już tylko 19.90. Oczywiście musiałam je sobie sprawić :)

      Usuń
  9. ślicznie Ci w różowym! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie Ci w pastelach :) buty genialne <3 legginsy są dobrej jakosci? przymierzalam sie do ich kupna az w koncu zrezygnowalam bo wydawaly mi sie kiepskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że są oki :))) nic sie z nimi nie dzieje ;D

      Usuń
  11. wyglądasz meeega pozytywnie <3
    bardzo Mi się podoba ten zestaw:)))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pozytywny zestaw <333
    świetnie Ci w pastelach :))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. po raz kolejny raz zachwyciły mnie Twoje buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. getry cudowne ;) A tatoo bardzo słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie jestem na etapie różu... tyle, że na włosach ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętam jak kiedyś szalałam za różowym ;] buty są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę się porozglądać za takimi legginsami :) no i te buty... znowu się zachwycam ^^ masz je w każdym kolorze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli się nie pomyliłam w liczeniu to w 9 kolorach ;D czekam jeszcze na ten model w neonach ;) moze sie pojawi ;)

      Usuń
  18. Bez kurteczki byłoby słodko, byłoby widać figurę, a tak sylwetka zniekształcona, no i wygląda na za małą. Wczoraj też bez kurtki lepiej. Spróbuj kupić jakiś może inny fason? Pozdrawiam,
    Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty i legginsy są słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty i golfik :) Bardzo ładnie wyglądasz w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi sie marzy filmik pokazujący, jak chodzisz w tych wysokaśnych butach:-) Ja przyznam, że w takich bym chyba tylko na rękach dała radę;) Podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do marzenia

      Usuń
    2. jak na razie planuje filmik na 1wsze urodziny bloga :P ale to sie jeszcze okaże, a jesli będzie wszystko pozytywnie to może pomyslę nad takim ;)))

      Usuń
  22. wow, ale buty! Ja mam takie botki czarne. Fajnie wyglądasz, tak słodko:)
    -obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulalala ślicznie :)
    Ja mam tylko nadzieję że te szpilki to tylko do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wg mnie te upiekszacze w postaci refleksów światła trochę tu nie pasują i wręcz denerwują podczas oglądania zdjęć :(

    ale podoba mi się połączenie legginsów z tymi szpilkami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. buty są śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Popędzasz mnie w jeszcze większe kompleksy! :D A te buty mmmm :) Super set :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Totalnie zakochałam się w fotkach :) Pastele rulez! Zdecydowanie. Buty piękne, jakże by mogło być inaczej.

    K>

    _______________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty! :-)

    PS. mogłabyś mi powiedzieć, w jakim programie przerobiłaś zdjęcia, żeby wyszedł efekt np. takich serduszek? z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Osz kur*a!!!!!!!!!! Wyglądasz suuuuuuuuuper Aśkaaa!
    Buty <3

    Wiosna, wiosna...!

    OdpowiedzUsuń
  30. slicznie wygladasz buciki cudowneeee:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham Twoje buty całym sercem ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlaczego nie publikujesz komenatarzy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się połączenie tych szpilek z legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Getry wyglądają świetnie! Mają rewelacyjny kolor! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obłędne buty! Diamentica jesteś świetna ;) podajlink do tych butów :D

    zapraszam do mnie http://fashionangeloftheyear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. swietny outfit ! wygladasz uroczo a buty <3 brak slow zakochalam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz ślicznie, nie ma się do czego przyczepic! Nie przepadam za kolorem baby pink no ale te buty po prostu ujmują mnie swoją słodyczą!!! Ja też już mam gotowe fotki z pastelami w głównej, ahhhh tak wiosennie już na tym bloggerze:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne leggingsy i buty ☺ zdecydowanie bardziej podobasz mi się w jasnych kolorach, wyglądasz jakoś tak bardziej dziewczęco, promiennie ☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurczę, tak patrzę na te Twoje buty Asiu i jestem przerażona - jak w tym chodzić? Da się je ubrać na jakiś wypad na miasto, czy tylko tak z samochodu, do knajpy i do samochodu? Da się w tym tańczyć? Nie obciera to? Wygodne są? Ubierasz je na co dzień? Przecie te szczudła mają ze 20cm! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    I.
    www.feszyn-wiktim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że da się chodzić ;) (da się nauczyć ;)) tańczyć też się da ;) ani jedne buciki mnie nie obtarły :) a czy na codzień? to zależy gdzie idę :)

      Usuń
    2. Wierzę, ale bałabym się chyba, że gdy spadnę z takiej "wysokości", to złamię nogę. :) Zresztą - byłabym wyższa o pół głowy od mojego chłopaka. No i wyglądałabym dość karykaturalnie, tak myślę. Ale Tobie służą. ;)

      Usuń
  40. nie będę oryginalna i też zachwycę się butami! Megaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Buty piękne!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. __________________________________________________________________________________________________________________________________________
    Aia, kiedy zrealizujesz pomysły na sesje, o ktore pytałas????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się tylko zrobi ciepło zacznę coś organizowac ;)

      Usuń
  43. Po prostu modelka!
    Połączenie - genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  44. To Ty jesteś jak ja łodznkianką?? Sentymentalnie mi się zrobiło, bo od pół roku mieszkam w Trójmieście i czasem tęsknię za Łodzią:) Podoba mi sie kolor leginsów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie nie jestem łodzianką ;) ale mieszkam w łódzkim woj. ;) do łodzi mam zaledwie 100km ;D oj przyznam szczerzze, że też bymsie przeprowadziła do trójmiasta ;)))

      Usuń
    2. Ja swoje pierwsze opakowania Frappe przywiozłam z Grecji i prawdę mówiąc też jakoś nie widziałam tej kawy w polskich sklepach. Ale jeśli mam być szczera, teraz do robienia takiej kawy używam zwykłej dobrej kawy rozpuszczalnej i naprawde nie czuć żadnej różnicy, wiec polecam poeksperymentować z taką kawą :)
      Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  45. A mi się bardzo podobają Twoje hehe :) Podziwiam Cię, że potrafisz chodzić w takich wysokich szpilkach!

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy zestaw :) do twarzy Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  47. masz swietna figure :) i cuuudne buciki :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. o matko, moze to kwestia nieudolnej obrobki zdjec, zlego swiatla, albo zle dobranego podkladu (moze lepsze by byly te w zimnych tonacjach....?) ale powinnas jak ognia unikac takiego odcienia rozowego tak blisko twarzy - wlosy zrobily ci sie jajecznicowo zolte a cera nabrala bardzo niezdrowego pomaranczowego odcienia! szkoda, bo stylizacja, chociaz kompletnie nie w moim stylu, jest calkiem fajna (oprocz tego, ze legginsy to nie spodnie! wiec sweter/koszula/bluzka powinna zakrywac pupe, bo tak wyglada, jakbys zapomniala sie ubrac do konca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Buciki! Kobieto zazdroszczę Ci tego! Na pewno nie jedna panienka chciałaby w takich butach się pokazać w mieście!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziekuje bardzo za mily komentarz;);*
    Za takie getry dala bym sie pokroic;)

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham Twoje szpilki mogę patrzeć na nie godzinami! Wygodne są? Fa\jny zestaw :) mocny róz mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  52. Buty fantastyczne <3 Zakochałam się w nich :)

    Zapraszam na www.alison-hale.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajne legginsy i kolor butow tez, nie wiem gdzie to jest napisane,ze jesli zakladasz grube kryjace legginsy to bluzka musi zakrywac pupe? nie mieszkam w Polsce od dawna i zawsze tylko na roznych polskich blogach albo artykulach czytam jak to sie dziewczyny bulwersuja '' ze pupa odkryta w legginsach''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu anglojęzycznych stronach widnieją apele popierające akcję "leggins are not pants" (wystarczy wpisać w google, wyskoczy wiele artykułów:)). Rozumiem, że są gusta i guściki. Mnie to również razi i mam wrażenie, że brakuje pewnej części garderoby, że pupa jest "goła".

      Usuń
  54. Super szpilki MEEEeGGa wysokie :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie to wygląda. Trochę cukierkowato, ale Tobie to pasuje.
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiosennie i dziewczęco :) a połączenie legginsów i butów SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ślicznie wyglądasz. Uwielbiam na Ciebie patrzeć! (bez żadnych podtekstów :)).

    OdpowiedzUsuń
  58. so sweet!;)Love high heels ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Genialna, słodka stylizacja :)
    Zazdroszczę okrutnie pomysłów :)
    Będę zaglądać! :)
    Buziak :* zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. prześliczny kolor butów :) oczywiście dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Asia, normalnie te buty są mega-super-zajebiste!!!!! A Ty wyglądasz w nich po prostu cudownie :) <3 Ten kolor... mmmm, boski :D

    Pięknie jest!!! :) :* :* :* :*

    Pamela ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham Twoje Buty:*

    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  63. super zestaw Asia :) butki genialne :)

    p.s zdradzisz jak dokladnie robi sie taki efekt serduszek w ps? baaardzo prosze

    goraco pozdrawiam :*

    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  64. rozwlasz mnie tymi butami - wszystkie są mega :):) btw dobre pozy ; )

    OdpowiedzUsuń
  65. leginsy sa cudowne tylko ze moim zdaniem nie potrafisz dobierac kolorow bo juz ktoras twoja stylizacje widze i wyglada okropnie pod wzgledem kolorow. stac cie na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Swietny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger