Obudźmy wiosnę.

Hej Wam :)
no i jest obiecana notka ;))  ostatnio mniej stylizacji, ale jak wiecie niestety pogoda nie jest łaskawa ;/ (oby jak najszybciej się to zmieniło >> już za kilkanaście dni pierwszy dzień wiosny!)  i z tego względu mam drobne problemy, żeby pokazać moje zestawienia ;) i jednocześnie zrobić ładne zdjęcia, będzie cieplej... będzie więcej ;D

A z dzisiejszym zestawieniem zakończmy pochmurne szaro-bure dni... i 3majmy kciuki, żeby szybciutko zrobiło się ciepło :)












Sweter - H&M | Kurtka - @ |Spodnie - sklep w moim mieście |Buty - @ | Włosy - Cosmoshop.pl

107 komentarzy:

  1. ślicznie Asieńko :) tak wiosennie ah ah

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, dałaś czadu!0o Mega platformy;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten sweterek, a w połączeniu z żółtymi szpilkami wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och , te buty przecudne <3 Świetnie wyglądasz w loczkach , patrząc na te zdjęcia czuję wiosenny klimat :**
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej. świetne zestawienie kolorów. :D
    urzekł mnie Twój sweterek. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fantastyczne buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę butów! świetne połaczenie zóltej kurtki i szpilek. Bardzo wiosenny outfit

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna:* a kolor butow - obledny<3 ja sobie bletkitne sprawilam wczoraj:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski/błekitny pastel też mam ;D no i... miętowe i różowe oczywiście ;))) przyszalałam :P

      Usuń
  9. Aśka, Ty ślicznoto! Zakochana jestem w tych butach <3

    www.mrsjessel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty-<3 ajjj przesliczne:0POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam żółty kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze zestawienie. Brawo. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Te buty są fantastyczne! Świetny set! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu wygladasz cudownie!! Podziwiam Cie za te buciki <3
    Wiecej zestawow Kochana bo je uwielbiam !!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie są te szpilki, ale jak Ty w nich chodzisz????? SZOK!! :))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz!!!:))
    ten żółty... ahhh naprawdę aż miło się patrzy:)))
    nie było Ci zimno w stópki???

    OdpowiedzUsuń
  17. O jak wiosennie :) Żółte buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku... piękne te buty <3 <3

    super wyglądasz;)

    zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super Asieńko:D buty- świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznieee!!
    jak zrobilas te loki?
    Aska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojedyncze pasma od wysokości brody ( w dół) zawijałam na lokówkę ;) po zawinięciu wszystkich - utrwalenie lakierem :)

      Usuń
  21. oddaj mi te buty i cudowny sweter

    OdpowiedzUsuń
  22. super się to wszystko prezentuje, sweterek obłędny, też chcę taki :)
    a tatuaże to już wogóle czad :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam ludzi ktorzy potrafia chodzic w taaaaakich obcasach i sie jeszcze przy tym usmiechac hehehe. sliczny kolor maja buty .widziala bym je jeszcze z akas mega czarna sukienka
    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. sesja na tych schodach wyszła bardzo dobrze!fajny pomysł na miejsce...i chyba trafił się dobry fotograf?! bardzo miło patrzy się na te zdjęcia, naprawdę dobrze zrobione ...na Ciebie również, jesteś bardzo wdzięczna i urocza jak się tak delikatnie uśmiechasz:-) Nat*
    p.s. bardzo ładna fryzura:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziekuję :)
      a fotgraf... jeden i ten sam ;)))) mój niezastapiony ;)

      Usuń
  25. beautiful outfit ,so fresh
    love yellow
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale uroczo wyglądasz Kochana:) Piękne buty i przesłodki sweterek:)
    Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę:*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeejku, zimno mi jak patrzę na te zdjęcia, szczególnie w stopy. :)

    Pozdrawiam serdecznie, I.
    www.feszyn-wiktim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie wyglądasz.Sweterek świetny nie mówiąc o butach bo mam słabość do szpilek ale nie bardzo umiem w nich chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś zrobiłaś z włosami... nie wiem czy to zmiana farby... ale wyglądają o niebo lepiej, są bardziej naturalne! moim zdaniem bomba!

    pozdr. serd. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ faktycznie, farbowałam 2 dni temu na kolor o ton ciemniejszy niż zwykle ;) (odrosty mnie wykańczają ;/) a tak w zasadzie to nic wiecej ;D tylko lokówka ;))

      Usuń
  30. Kochanie slicznie, radośnie - też musze mojego fotografa wyciągnąc na zdjecia:) Buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny sweterek i mega buty!Ja też wyczekuję wiosny z utęsknieniem:):*

    OdpowiedzUsuń
  32. Hejka. Fajny zestaw. Super dobrany kolorystycznie, ale dla mnie ten sweterek zawsze będzie górą.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem w szoku, że w tych butach da się chodzić bo są meeeeeeeeeeeeega wysokie. Rispekt dla dziewczyn, które w nich chodzą tzn. potrafią chodzić , bo to jest różnica :P

    OdpowiedzUsuń
  34. super! ta żółć świetnie rozświetla całość, tak ożywia ją :) a sweterek jest przesłodki! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie wyglądasz, masz ładnie ułożone włosy, podoba mi sie także Twój sweterek. Natomiast buty i kurtka - jestem na NIE!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zestawik:D chodź buty jak dla mnie jeszcze nie na taką pogode

    OdpowiedzUsuń
  37. You look amzing dear and gorgeous blog!
    Following you on Google and Favebook! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie też w tej wiosny ciągnie do żółtego. Jeszcze zielony wchodzi w gre.

    OdpowiedzUsuń
  39. jak tu u Ciebie kolorowo ! :) świetny sweterek :)
    dzięki za odwiedziny u mnie :D również dodaję do obserwowanych, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I co ja biedny żuczek mam powiedzieć? ;) Jak zawsze wyglądasz cudnie, tak teraz przeszłaś samą siebie! :) A ten sweterek jest przeuroczy :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. od razu cieplej :)
    mi

    OdpowiedzUsuń
  42. Uroczy sweterek ! :))
    Bardzo ładna z Ciebie Kobieta. :)

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  43. och.. rozpływam się ! wyglądasz naprawdę ślicznie i dziewczęco ! chyba to zasługa włosków, dlatego proszę, częściej rób sobie fale <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że włosy bardzo Cię odmłodziły. A dokładniej to chyba zmiana koloru, GRZYWKA uroczo zaczesana na bok i faaale ;) wiem, że bardzo lubisz mocny makijaż, ale może spróbowałabyś kiedyś zrobić makijaż z kreską tylko na górnej powiece? Myślę, że wyglądałabyś delikatniej i jeszcze bardziej dziewczęco ;) Albo chociaż ogranicz grubość kreski na dolnej powiece ;D ;D ;D Co Ty na to ?

      Usuń
  44. Bardzo fajnie Ci w tych kolorkach, aż się chce wiosny jak najszybciej. Na tych fotkach, a szczególnie na 3 przypominasz Kasię Cerekwicką:) Boskie paznokcie.
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  45. komentarz od Madzi z( http://madziaface.blogspot.com/) :

    Bardzo fajnie Ci w tych kolorkach, aż się chce wiosny jak najszybciej. Na tych fotkach, a szczególnie na 3 przypominasz Kasię Cerekwicką:) Boskie paznokcie. Pozdrawiam:*

    Użytkownik: Madziulka, temat: Obudźmy wiosnę. o 03:25

    (nie wiem czemu blogspot potraktował go jako spam ;/ i tam go znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie piękne buty <3 da się w nich chodzić? bo wyglądają na super wysokie

    OdpowiedzUsuń
  47. komentarz od Dusi z ( http://dusiapisze.blogspot.com/ ) :

    Kochanie slicznie, radośnie - też musze mojego fotografa wyciągnąc na zdjecia:) Buźki:*

    Użytkownik: Dusia, temat: Obudźmy wiosnę. w dniu 12-03-04

    Komputer też potraktował komentarz Dusi jako spam ;/ grrr... co jest z tym blogspotem ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowna kurtka, jej połączenie z bucikami zdecydowanie na tak! ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jak pięknie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  50. nie przepadam za zoltym ale musze przyznac ze te butki super

    OdpowiedzUsuń
  51. jak kolorowo i wiosennie! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Wiosna obudziła się definitywnie jak zobaczyła ten set. Kocham żółty kolor, ale nie bardzo umiem go nosić, ale praktyka czyni mistrza. Jak zawsze zachwycam się i jaram butami :) Sweterek przemegaśny :) pewnie sprawdza sie także jako sukienka :) ?

    K>

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurcze chyba nie dodał mi się komentarz :( eh to google :( w skrócie : mega buty jak zawsze i oczywiście świetny secik w moim ukochanym kolorze, który jednak nie za bardzo umiem nosić, ale ćwiczenie czyni mistrza :) Podobno :) Swetrek można nosić także jako sukienkę ??

    K>

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowne buty , kurteczka , w ogóle fajny zestaw. ! :)
    widać , że poczułaś wiosnę. :D

    OdpowiedzUsuń
  55. moj sweterek! :D slicznie Ci w nim :) i buty zabojcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. rewelacyjne szpilki i tatuaże !<3

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz, bardzo wiosennie u Ciebie :)

    ajjjj sesja na naszym "pięknym dworcu PKP " :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Szpilki mają fantastyczny kolor - wiosennie - super :> !!

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow ! Nie powiem że mnie nie zatkało :D
    Kurtka , buty oraz sweter świetne ! :)
    Tatuaż na plecach cudny :)
    A nogi ? Tylko zazdrościć :)
    A włosy ? Tj. powyżej :))
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  60. Szpileczki ♥ Oddaj mi je!
    Blondi , świetny masz kolor włosów ; )

    OdpowiedzUsuń
  61. lovely color. the tattoo is very cute :)

    following you back now :)

    http://alexandriajz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, ślicznie wyglądasz! Zmiana koloru bardzo na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zostałaś otagowana: http://aniolkowa-diablica.blogspot.com/2012/03/tag-u-spowiedzi-czyli-moje-kosmetyczne.html

    Miłej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  64. nie mozna bylo zalozyc np dlugiej bialej koszuli? od razu bylob lepiej. ten sweter jest tandetny

    OdpowiedzUsuń
  65. super :)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. sama bym tak sie nie ubrala jakos nie lubie zoltego,ale musze powiedziec, ze Ty w takim zestawieniu wygladasz ladnie,wiosennie.napisalas wczesniej ze masz tez mietowe szpile, koniecznie zaprezentuj stylizajcie z tymi butkami,jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  67. Ta kurtka jest mega fantastyczna! Gdzie taką dostanę? :D

    OdpowiedzUsuń
  68. dobrego gustu to ja tu nie widze zero klasy i elegancji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komentarz jak zwykle od jakiejś zakompleksionej laluni, która tylko przed komputerem potrafi się wymądrzać

      Usuń
  69. wow, promieniejesz, świetny blog !
    ja już obserwuje , mam nadzieje ze się zrewanżujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Buty-śliczne tak trzymać

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudny sweterek! Widziałam go w sklepie ale jak dla mnie był za bardzo gryzący :( Szpilki mają prze piękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  72. SHOES <3
    love it

    www.fashionfootprints.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  73. this look bananas! b-a-n-a-n-a-s! so cute and i love it :) happily following back, babe! keep in touch!
    love, james

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, chciałabym się dowiedzieć czy miałabyś ochotę wziąć udział w zabawie "TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć". Wkrótce zamierzem opublikować mój post i jestem zobowiązana do wskazania kolejnych bloggerek.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  75. buty buty buty <3 zaczynam mieć ochotę na wszystkie odcienie żołtego

    OdpowiedzUsuń
  76. buty są fantastyczne :)) i widzę, że masz kilka tatuaży- cudne, też chciałabym jakiś malutki:) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny sweter, buty i kurtka!
    dla mnie tu wyglądasz rewelacyjnie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow you look so pretty!!! I love the color!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  79. cudowne szpileczki ;*

    i cała stylizacja świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne! :) Te buty i kurtka...piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  81. bez tej kurtki jest ok fajnie to wygląda
    kurtka okropna...

    ładnie ci w lokach
    wyglądasz delikatniej

    spróbuj podkreślić tylko górne rzęsy
    (kreski nie maluje się od kącika oka tylko
    od 1/4 wtedy oko nabiera kształtu migdała )
    i narysuj kreskę u góry
    a dolną powiekę rozświetl korektorem
    na dole nie maluj rzęs i nie podkreślaj oka

    to tylko dobra rada, oczywiście
    "NIC NIE MUSZE MOGĘ WSZYSTKO" :)

    OdpowiedzUsuń
  82. świetnie! :)
    genialne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ale słodko wyszłąś! Super! W takich w łosach jest CI o wiele lepiej .:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie wspaniałe szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Love the Bambi sweater! Adorable!! Looks great with the pop of yellow colour :)

    Please check out my blog x

    http://yellowchicroad.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  86. ślicznie to wszystko razem wygląda :) Ten sweterek jest uroczy! A umiejętność chodzenia w takich szpilkach to moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  87. platformy mistrz!
    a, i boski tatuaż na plecach, marzę o takim !:)

    OdpowiedzUsuń
  88. aaaa - jest i trzecia para:D rozplywam się... i obserwuje bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  89. zdecydowanie podoba mi się to połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  90. gdzie Ty miescisz te wszystkie cudne buty!?;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger