Hello Kitty. Blackberry.

Hejka :)
jak wiecie ostatnio zakochałam się w silikonowych gadżetach. Tym razem trafiło na ,,ubranko'' dla mojego BlackBerry :) Ubranko to pierwszy raz zobaczyłam już kilka miesięcy temu u mojej koleżanki na blogu Angelika Blog :) 
no i trach zakochałam się :) jednak miałam spory problem, aby dostać identyczny, ponieważ na naszym allegro, były, ale nie w tym kolorze co chciałam... no więc zaraz zaczęłam szukać dalej... padło na e-bay'a :) no i znalazłam... jednak pojawił się kolejny problem :P nie miałam tam za rejestrowanego konta... i musiałam obejść się smakiem... :( jednak szybko wybawiła mnie moja Kochana Dusia ♥ z bloga http://www.dusiapisze.blogspot.com/ :). Zrobiłyśmy wspólnie transakcje , że tak powiem wymienną ;) i myślę, że obie jesteśmy bardzo zadowolone ;)))

Dusiu moja Kochana - Dziękuję!!! :* :) ♥
:*:*:*

a tu moje silikonki:






Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, a także za wiadomości priv :) :*
ps. nie gniewajcie się jeśli od razu nie odpisuję, mam ostatnio sporo pracy i niestety wszystko robię z opóźnieniem :(

78 komentarzy:

  1. fajny telefon i różowe 'ubranko' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie słodziaszne! :*
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziutkie gadżety !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te ubranka dla BlackBerry:)))


    ZAPRASZAM NA GIVEAWAY z Okazji Dnia Kobiet :)))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nieco infantylne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne!
    Też takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się podoba takie ubranko na telefon :) Jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz to ja ci zazdroszcze bo ja mam tylko w jednym kolorze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zauroczyłam się! Genialne są te gumowe 'pokrowce' na telefony ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Soooo cute! Love your blog banner too :)

    Xox Soph

    http://sophlife.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej ! Świetne ! *_*
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne, lubię tego koteczka, nawet ostatnio sobie ręczniki z nim sprawiłam :) Piękniaste to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaale słodkie :) Takiej obudowy jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super to ubranko ciemno różowe kolor ^^ A kokardki takie słodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne są te gadżety ;)
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam Ci takie gadzety szukam w river island, ostatnio byl mega sliczny wlasnie na blackberry <3

    OdpowiedzUsuń
  17. kapitalne!!
    a ja mam pytanie co do blackberry :) bo słyszałam dużo opinii na jego temat, głównie negatywnych... jak jest naprawdę? dobrze się nim posługuje? ma wszystkie opcje? :) ja właśnie choruję na telefon tego typu, więc chcę wybadać co i jak :)
    Z góry dzięki za odp, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę!!! Mój kochany BlackBerry zapewne marzy o takim wdzianku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. SOOO Cute!! Really nice! <3

    modas-diva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne ,słodkie,cudowne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie te silikonki słodkie ;) Muszę poważnie zastanowić się nad kupnem czegoś podobnego. Jak zwykle jesteś dla mnie źródłem inspiracji :)

    Pozdrawiam cieplutko,

    K>

    ___________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. stara baba jesteś;-))a takimi pierdołami się podniecasz..dla mnie Twój blog,Twoje stroje i gadżety-to wiocha,obciach i tandeta.Sorry że to pisze,nie bedę porównywać Cie do innych blogerek z klasa i stylem-i jedna jedyna rzecz pozytywna-to to,ze jestes miłą dziewczyną.p[ozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, tandeta bo nie chodzi ubrana jak wszystkie Penienki ... ;/ Diamentica- no stress ja też jestem wg. Anonimków tandetna :D piona!

      Usuń
  23. Świetnie Wygląda :) ! pozdraiwam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. słooodkie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! naprawdę . tez mam takiego blackberrego:). Zaprszam do mnie!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Awwww kochanie proszę, również dziękuje i polecam się na przyszłośc:) Faktycznie słodko to wygląda choc ja bym swojej panterki nie zamieniła:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten blog ma w sobie coś takiego, że po prostu cały czas czekam na nowe notki i zdjęcia ;)
    Świetne są te nakładki na telefon, ja mam iphone i też mam podobną z jakimś potworkiem.
    Zapraszam także do mnie w wolnym czasie ;) :* Pozdrawiam Dominika

    OdpowiedzUsuń
  27. The phone covers are so adorable. I love Hello Kitty.

    Good luck getting all of your work done. I have a lot of work waiting on me to get done tomorrow.

    OdpowiedzUsuń
  28. That is super cute!! I love your hello kitty blackberry cover! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Adorable!!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne to ♥
    fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ojejciu, jak słodko ;) aż przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojoj jakie śliczne !Bardzo do Ciebie pasuje ;)
    Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne ,<33

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią podeślę Ci przepis na te pyszności :)

    K>

    OdpowiedzUsuń
  35. słodkie ! :)
    jesteśmy nowe, zapraszamy ;)

    http://sisters-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne są :) takie słodkie fajny pomysł na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. So sweet! Love it!

    xo
    http://www.fashionkats.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ojejku ale one są urocze ! ;*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. hello sweetie! Thanks a lot for visiting and commenting my blog. I really like yours - it's quite interesting, appealling and I totally identify myself with it. I'm your new follower now and would love you to follow back if you like my blog as well. Thanks a lot for your feedback.
    have a nice weekend and I'll be back for sure
    kisses
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodziutkie. :) A mam pytanie: jaki masz aparat fotograficzny i obiektyw, i ile dałaś za swojego BB?
    Pozdrawiam, Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat NIKON D5100, obiektyw sama nie wiem :P byl z aparatem ;) a za BB dałam 900zł.

      Usuń
  41. ale świetne, takie słodkie : )
    też uwielbiam czekoladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  42. I just wanted to stop back by and let you know we are having a giveaway over on our blog for a personalized necklace. If you have time please stop by and enter.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakby to ujęła moja fryzjerka u nas w salonie: ale supcio :-D

    ściskam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za odwiedziny i obserwację :) Oczywiście odwdzięczam się tym samym i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ojejej, jakie boskie! uwielbiam hello kitty :)
    bardzo dziękuję, równiez dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oojejej, przesłoodkie! kocham Hello Kitty.
    dziekuje, równniez dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za obserwację i odwiedziny :)
    Ja również zamierzam obserwować.
    Świetny blog - fajnie ogląda się takie zdjęcia.

    P.S. Paznokcie masz brawurowe !

    OdpowiedzUsuń
  48. aaaa uwielbiam hello kitty! pokrowiec na tel zajebisty!

    Zapraszam do mnie http://sparkle-asleep.blogspot.com/ i zachęcam do obserwowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za komentarz. Ja już Twój blog obserwuję :)
    P.S. Zapraszam na nowy post. :* LoseYourselfBaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Przeeeeeeeeeeesłodkie są! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow¡¡¡ is so nice¡¡ I love it¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  52. ale sliczne te silikonki , szkoda ze jeszcze nie pachna do kompletu ;p pozdrawiamy

    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziękuję kochana za tak miły komentarz na moim blogu, super post, ładne " ubranka" na telefon. Pozdrawiam serdecznie :_) :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczności!
    Zapraszam do siebie, obserwuj, jeśli Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. sorry, ale nie moge sie powstrzymać, LIZAŁYŚCIE to etui, że wiecie,że słodkie? hahahaha ;D magda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger