Słodko i apetycznie.

Cześć Wam :)
jak tam mija dzień? U mnie dosyć szybko, mało czasu... a za niedługo mam klientkę na pazurki. Nie bardzo mi się dzisiaj ,,cokolwiek'' chce... taki jakiś wątły dzień :P
ale na pocieszenie skorzystałam z zawartości mojej lodówki ;))
takie małe danie zamiast obiadu ;) obiad będzie dopiero jak zrobię paznokcie klientki ( czyli. ok. 19.30 -20.00 ;) ;p




nie mam dużej ilości prowiantu w lodówce,  czasami ominie mnie śniadanie, innym razem obiad... ale lubię mieć w niej jakiś poprawiacz nastroju ;) także to nadaje się jak najbardziej ;)

bardzo lubię też owoce, więc jeśli tylko jestem w sklepie, który takowe posiada to momentalnie dopisuję je do listy niezbędnych zakupów ;)

Warunkowo moja lodówka musi posiadać mleko ;)
do mojej ukochanej mrożonej kawy ;) Nescafe Frappe ;) ale może opiszę ją Wam w innym poście ;)

Jednymi z moich ulubionych ,,poprawiaczy humoru'' są też ,,orzeszki'' ;) nie wiem jak książkowo się nazywają, ale kiedy mamy jakąś większą imprezę w domu moja mama je robi ;)
( mają pieczone skorupki i w środku masę z kakaa i mleka w proszku ;) )

No i jeśli już przechodzimy na przygotowywane słodkości... ubóstwiam ,,Blok czekoladowy''.... :)
mniam.... no tak, a po takich pysznościach spacerek albo rowerek ;))

A jakie są Wasze ulubione desery?? :)

51 komentarzy:

  1. sama osobiście piłam tą Twoją mrożoną kawusię i rzeczywiście jest przepyszna <3 aż sama zaczęłam jej poszukiwania.. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności!!! Też by mi się przydał taki poprawiacz humoru :))) mmmmmmmmmmm... :)))
    Podziel się przepisem na te pyszne orzeszki ;))) Masa z kakaa i mleka w proszku brzmi bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale narobilas mi ochoty na truskawki;)
    Orzeszki tez bardzo lubie;)
    A jesli chodzi o ulubiony deser to zdecydowanie owoce i lody;) Od tygodnia chodza za mna lody galkowe ale jeszcze nigdzie ich nie ma:(
    Dodaje do obserwowanych:)
    i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm pycha ;) moje ulubione hmmm- szarlotka z bitą śmietaną, sałatka owocowa, wszelkiego rodzaju torty ;)

    milusiego wieczorku kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale smakowitości!

    Jaka to kawa? Napisz o niej więcej koniecznie!

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny nie robcie z siebie jakis "ciamajd". Nescafe frappe nie jest niczym wyszukanym co mozna dostac tylko w Chinach. Sprawdz sobie w google to nie boli, a nie wyskakujesz z komentarzem, zeby o niej cos koniecznie napisac!!!!
      Moze niech Asia jeszcze napisze cos koniecznie o lodach i truskawkach, bo to rowniez skomplikowane danie i trzeba sie naszukac, zeby kupic lody (w kazdym sklepie ich nie znajdzie...) OMG...

      Dla ulawienia zebys juz nie musiala sie martwic jak obslugiwac google.com:
      http://www.google.pl/#hl=pl&sclient=psy-ab&q=nescafe+frappe&oq=nescafe+frappe&aq=f&aqi=g4&aql=&gs_sm=3&gs_upl=329l2689l0l2852l14l8l0l6l6l0l251l1009l1.6.1l14l0&gs_l=hp.3..0l4.329l2689l0l2853l14l8l0l6l6l0l251l1009l1j6j1l14l0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=ef2576fac2cde80f&biw=1436&bih=757

      Usuń
    2. Anonimku sama kawa jest ,,zwykłą'' kawą, ale mozna ją przygotowac na rozne sposoby ;) i chętnie powiem jak przygotowuje swoją ;)
      ps. powiem szczerze, ze jest dośc wyszukana do zdobycia, bo w moim miescie jej nie ma, szukałam tez w częstochowie i niestety nie znalazłam ;/ mi przywozi kolezanka z zza granicy ;)

      Usuń
    3. Ja swoje pierwsze opakowania Frappe przywiozłam z Grecji i prawdę mówiąc też nie widziałam tej kawy w polskich sklepach. Ale jeśli mam być szczera, teraz do robienia takiej kawy używam zwykłej dobrej kawy rozpuszczalnej i naprawde nie czuć żadnej różnicy, wiec polecam poeksperymentować z taką kawą :)
      Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
    4. a jak sie robi taka kawe? Ona jest na zimno?

      mi

      Usuń
    5. Anonimowy - po co się wtrącasz, jeśli pytanie nie było do ciebie? Nie kozacz tak w sieci, bo ci ktoś te nóżki skróci:*

      Usuń
    6. Tak, na zimno. Ja ją robię w taki sposób, że do wysokiej szklanki wsypuje łyżeczkę kawy rozpuszczalnej, trochę cukru i dolewam trochę zimnej wody, to wszystko miksuje aż piana wypełni szklankę, następnie wlewam mleko (wedle uznania), dorzucam kostki lodu i gotowe :) ale pewnie ile ludzi tyle przepisów :)
      Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
  6. Rowniez jadlam dzis lody :D zawsze lubie je mieszac z owocami, platkami, nutella i wszystkimi mozliwymi pysznosciami :D a potem sie modle zeby w tylek poszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaaaam! aż mi się zachciało słodkości! Ja uwielbiam tiramisu i ciasto bananowe:)) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm...chętnie zjadłabym taki poprawiacz humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zła kobieto podziel się trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lody i truskawki to świetnie połączenie. Ja dodałabym jeszcze maliny i jagody. Palce lizać.

    OdpowiedzUsuń
  11. mniamcius smakowicie ja lubie wzystko co slodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idę po coś słodkiego :D moje ulubione to kawa mrożona z lodami śmietankowymi, lody chałwowe Grycana i... po prostu czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mam smaka na truskawki, sa juz w biedronce ale ja bym ich jeszcze nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  14. truskawki <3 polecam lody z karmelizowanymi bananami :)
    madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tuuuskawy...mmmm oddawaj!!!!
    mniam mniam :))))


    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko ale bym zjadła teraz cos słodkiego, chyba musze skorzystac z zapasów mojego dziecka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kopiec Kreta !! polecam !! niestety ja na diecie od dwóch miesięcy więc tylko powąchać pozostało...ech ale czego się nie robi dla sukienki ślubnej :-)) p.s. Asiu czy są paznokcie w stylu hiszpańskim ?? ( taki mam charakter sukienki ). pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  18. ohh! narobilas mi smaku :D wczoraj tez na poprawe humoru obzeralam sie lodami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    pycha!!
    wczoraj miałam truskawkowe!!
    rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  20. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    zapraszam kochana!!
    uwielbiam twoje posty!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Również obserwuję :)
    Uwielbiam twoje tatuaże! Szczególnie te na stopach są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj zjadłabym! Uwielbiam lody! Bardzo fajne fotki z bliska, ale super ostrość! Dzięki za miły komentarz, ja również obserwuję!
    pozdrawiam nik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulubione desery ? Hmm... Tiramisu - uwielbiam i kocham nad życie - dla tej słodkości złamie zasady każdej diety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm sama słodycz :)))

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. murzynek grzesia !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej ojej!!! dam sie chyba pokroic za takie sliczne i swieze truskawki :)

    mi

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju jak dawno nie jadłem lodów ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ejj narobiłaś mi smaka :))
    Truskaweczki wyglądają bardzo apetycznie ale nawet ja dzisiaj jadłam truskawki :))
    Ale te lody to mm :D

    OdpowiedzUsuń
  29. buuu :( lody.. truskawki.. pomarzyć! :( ja tu się katuję dietą a tu takie widoki ;(( ;p

    gdybym trzymała słodkości i lody w lodówce to bym pewnie uległa, dlatego nie kupuję. :p

    aczkolwiek za deser lodowy kiwi z owocami i latte z bitą śmietana dałabym się teraz pokroić ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Strawberries and ice cream. Oh my! This looks so totally delicious.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzieś Ty dorwała takie ładne truskawki. Już nie mogę doczekać się sezonu na nie...mój ukochany deser to sorbet z truskawek :)

    K>

    OdpowiedzUsuń
  32. narobiłaś mi smaka :) ja uwielbiam budynie! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Lody ok, ale truskawkom o tej porze roku dziekuje.
    Owoce jadam sezonowe, a teraz nie sezon na truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie pyszności i jak tu trwac na diecie???? Ja tez uwielbiam blog czekoladowy, pychota. Wogóle jestem fanką ciast a na lody poczekam jeszcze dłuugo, nie są na moje schorowane gardło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmm narobiłaś mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. truskawki<3 widziałam dzisiaj truskawki w sklepie, ale były napakowane sterydami więc nie wzięłam xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Nieee! Nie rób mi tego. :( Przez Ciebie chce mi się czegoś słodkiego. :<

    Pozwoliłam sobie zaobserwować. :)
    Zapraszam do siebie. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger