Praca. SPN Nails.

Cześć Wam!
Co u Was słychać? Jak tam mijają dni?
U mnie kilka probemów... cały czas w wersji ,,rozwiążmy je''. I standardowo nie są to problemy miłosne ;)

Ile udało Wam się dzisiaj spałaszować pączków? Ja zjadłam tylko jednego ;))

Dziś przyszła do mnie paczka, którą zamawiałam dzień przed Walentynkami...
tym razem, paczka zawierała produkty związane z moją pracą, a mianowicie:

-liquid
-pilniki
- cyrkonie
 W związku z tym, że zamawiałam w okresie ,,szaleństw walentynkowych'' dostałam słodki prezent :) Czekoladkę ;) mmmm... pycha ;D

Dziękuję całemu salonowi BEAUTICA :* :)

Dla osób pracujących w takim zawodzie jak ja:
Chciałam Wam powiedzieć, że cały czas jaki tylko robię paznokcie używam produktów firmy
 SPN Nails ;)
jestem bardzo zadowolona i z czystym sercem mogę je Wam polecić :) ♥
muszę się przyznać, że kilka razy robiłam podejście, aby sprawdzić inne firmy, jednak za każdym razem kończyło się to fiaskiem i wracałam do mojej ukochanej firmy ;)
Wszystko trzyma się idealnie, w ofercie znajdziecie ogromną ilość pięknych kolorów w postaci, żeli, akryli, czy lakierożeli ;) a także pełną gamę podstawowych produktów do tworzenia idealnych paznokci! :)

moja dziś otrzymana przesyłka ;)






ps. już dziś możecie zobaczyć stronę SPN NAILS w nowej odsłonie ;)
zgadniecie czyja praca reprezentuje najlepszą markę?? :)
I ♥ SPN!!! :)

a na dokładkę Niunia leniuszek ;) wszędzie dobrze, ale pod telewizorem najlepiej ;D



29 komentarzy:

  1. Ale ślodka kicia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. masz swoj salon czy gdzies pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję w salonie koleżanki, za jakiś czas będę planowac coś swojego :)

      Usuń
  3. ale masz słodkiego sierściuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo słodka kicia:) moja też kocha spać pod telewizorem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm słodki kiciuś ;D
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się tam koszulka firmowa,i kupłabym sobie ale przy rejestracji chcą wszystkie danie......tylko nie wiem po co?? nawet NIP ? szkoda:(


    Adriana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adriana sklep jest raczej przeznaczony dla profesjonalistów (większa ilość osób pracujących tymi produktami posiada swoje działalnosci gospodarcze) nip jest potrzebny do tego żeby wystawić fakturę, inne dane natomiast do przesyłki :) a próbowałas w nipie zrobić same zera? bo skoro nie masz firmy myślę, że będzie to bez znaczenia ;)

      Usuń
    2. ok dzięx, tak spróbuje:)


      Adriana

      Usuń
  7. Moja zawsze śpi na telewizorze

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobisz kiedyś notkę z paznokciami własnego wykonania??:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazde pazurki, które pojawiły się na moim blogu były mojego wykonania ;)

      postaram się zrobić taki post, zeby zawierał więcej różnych moich prac paznokci :)

      Usuń
  9. Słodkiego masz tego kociaka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz różowego pada do PS;) super;) gdzie takiego zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam całe różowe PS :) kupione w Holandii :)

      Usuń
    2. w takim razie zapytam w co lubisz grać?;)

      Usuń
    3. raczej nie gram :) nie mam do niego duzo gier ;) wolę na komputerze ;)

      Usuń
  11. KONKURS
    http://ania-krajewska.blogspot.com/2012/02/ps.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey, bardzo podobają mi sie twoje pazurki ;)) Mam pytanie gdzie kupujesz włosy, i jak je dobierasz, bede wdzięczna jeśli mi doradzisz. Moja GG 5038303. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) nie odpisuje na gg, bo nie mam gg :) włosy kupuje w sklpie Cosmoshop.pl (baner z linkiem na blogu) , a dobieram na ,,mniej więcej'' ;)

      Usuń
  13. Cute kitten!

    I have a boticca.com giveaway on my blog.. it would mean a lot if you visit my blog and check it out! See you there :)

    You are one step away from winning $100! Click the link below to enter my giveaway! :)
    Enter boticca.com giveaway, win $100
    ♥ www.thegirlatfirstavenue.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolna z Ciebie kobietka:) Zrobic takie szpile to nie lada wyzwanie:) Wyglądają bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiulka!!!!!!!!!!!!!!!!! Gdzie nowy post????????????????????????????????????????????????????????Czekamy z niecierpliwością, no !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger