Music Roller.

Hej Kochni :)
dziś chciałam Wam przedstawić niesamowity gadżet ułatwiający życie wszystkim tym co używają słuchawek i wiedzą co to znaczy ,,ciągłe, nudne i długie'' ich rozplątywanie. :) (jestem nałogowym słuchaczem muzyki, także słuchawki od wieczności lądowały w kieszeni, co kończyło się kilkunastominutowym staniem w miejscu i rozplątywaniem ich ;/ )

otóż przed Wami Music Roller :)



Music Roller to orginalny gadżet wykonany z wysokiej jakości silikonu, miły w dotyku i nie toksyczny dla środowiska. W ofercie znajdziecie kilka wzorów o różnych kolorach i bajecznym wyglądzie - także, dla każdego cos miłego ;D
Ja mam Music Roller - Donut Sweet ;) (cukierkowy słodziasssty pączuś :D) i naprawdę muszę przyznać, że jest niezastąpiony :) a tu macie jeszcze kilka wzorów ;) śliczne sa :)







znajdziecie je na stronie : Rollershop.pl :)

67 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś coś podobnego (w kształcie kości dla psa) ale po tygodniu znudziło mi się jego używanie. Potem się zagubił.

    Ale faktycznie, jeśli ktoś ma droższe słuchawki to jest to przydatny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! chyba sobie kupie taki gadżecik :D Pozdrawiam Karolina:*

    OdpowiedzUsuń
  3. to ciacho najładniejsze! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy się tym teraz tak zachwycają.. chyba też powinnam się to zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda ten gadżet :) Aż zachciało mi się takiego pączuszka. Muszę wspomnieć o tym wynalazku mojej M. zagorzałej melomance :)

    Pozdrawiam cieplutko,

    K>

    Kiss:***

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Asiu :) świetny ten gadżet jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam takie coś z Hello Kitty, rzeczywiście przydatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są cudowne , takie słodkie ;D chybazakupię sobie
    zapraszam do mnie:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jakie to wszystko słodkie :) Aż się chce jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh.. cudowne gadżety! ;)

    Zapraszam do siebie, jeśli spodoba Ci się mój blog zachęcam do obserwacji i częstszych odwiedzin. ;) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj przydałby się zdecydowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. nA pierwszy rzut oka myslalam ze to babeczki po przeczytaniu musze powiedzieć ze rewelacyjne pomysl :D i bardzo przydante :)) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie się zastanawiam czy sobie nie kupię. nałogowo słucham muzy więc to by było coś.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję kochana. :* matko, chyba muszę sprawić sobie coś takiego, bo nienawidzę poplątanych słuchawek. przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ale słodkie aż naszło mnie na pączka.:P


    zapraszam do mnie

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pomysłowe i z humorem:D:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodkie :))) Super :))) Aż jeść mi się zachciało hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba wszystkie blogerki już dostały te słuchawki:)))
    Świetna sprawa:))


    ZAPRASZAM NA GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie wszystkie ;) bardzo ograniczona ilość :P
      a do tego... to nie są słuchawki ;) :P w opisie notki napisane co to jest :P ;)))

      Usuń
  19. o kurczę, to taki bajer istnieje;o Zawsze mam z tym problem:) Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych:))

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no, ciacha biją pozostałe wzorki na głowę :D super!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się to! świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. może i nie an temat... ale obserwuję. chociażby z samej miłości do tatuaży. pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  24. slodkie :) ten paczus najladniejszy

    OdpowiedzUsuń
  25. słodkie są ;D

    zapraszam do mnie na nowego posta i obserwacji jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olá minha querida!!
    Amei o seu blog, muito fofo.
    Aproveitando, gostaria de agradecer o carinho lá com o meu blog.

    Grande beijo,

    Thaís Fernandes.

    http://thaisfernandesoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. te pączusie rewelacyjne! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. haha, they look yummy, I wanna eat them... thank you for visiting! you have a lovely blog here! greets from Ireland!x Marina

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmm yummy post
    following you back :D
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  30. These are so adorable. I absolutely love the little gingerbread man and the sprinkle covered donut.

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for following! Following you now.
    www.winetastegirl.com

    OdpowiedzUsuń
  32. No nie.. Świetny pomysł z tymi słuchawkami!!
    Kocham Twój blog , czytam każdą notkę i to od niedawna !

    zapraszam do mnie (blog dopiero sę rozkręca) www.nails-pati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. praktyczny i słodki gadżet - like it!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ten sam problem, chyba muszę w to zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hello!
    After making a visit to your blog!
    I congratulate you!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    OdpowiedzUsuń
  36. so cool ,love the pics ,and your blog
    you are amazing girl
    i 'm your new follower
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  37. SĄ MEGA APETYCZNE!!! MNIAM!!! Poza tym wróciłam do starego bloga (wcześniej cackycandy) ale to nie znaczy, że o pani zapominam :-) dodaje się do obserwatorów i czekam na jakieś nowości paznokciowe! Jestem fanką!

    OdpowiedzUsuń
  38. Bajeczne kolory. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. This is super cute. Love your blog. Thank you for following me, I followed you right back :)

    http://am-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. These are adorable! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  41. woah, those are so awesome!! i would love the donuts!! =)hope you can check out my blog for some +vibes and inspiration!XO

    OdpowiedzUsuń
  42. YUM donuts! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten brązowy świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super sprawa takie coś już dawno to widzialam gdzieś w internecie ale było mega drogie 30 funtów ;D pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  45. very cute =)

    Please, visit my blog and tell what you think ^^ And we can follow each other if you want =)

    http://dreamloveshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny pomysł z tymi słuchawkami :) Mega słodkie te rzeczy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. będę musiała zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. slodki gadzet ;) prawie jak prawdziwy :)
    obserwuje! zapraszam do siebie
    madaleine90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger