miętowe pazurki.

Cześć Wam :)
jak tam nowy tydzień?
u mnie całkiem miło :)

Ostatnio pokazałam Wam co przyszło do mnie w ,,paznokciowej'' paczce, a dziś...
Dziś udało mi się dokończyć wczoraj zaczęte paznokcie ;)
poczułam wenę i udało mi się coś stworzyć ;)
pastelowo-miętowo ;)
metoda: akryl na szablonie
kształt : PIPE

:)

Produkty jakich użyłam to SPN :)

Miętowy kolor uzyskałam łącząc ze sobą 2 akrylowe proszki.

Biały + kolor nr. 024
(tu macie kolor 024 pierwotnie ;))


a tu już moje pazurki :)






jak Wam się podobają? :)
w komentarzach padło pytanie:
,,PS Czemu kciuk na 1 zdj nie nie jest zaokraglony jak reszta?? To tak specjalnie? :P ''
odpowiadam: ;)
wszystkie paznokcie mają identyczny kształt ( w świecie stylizacji nazywają się PIPE) jak patrzymy na nie z góry - wyglądają jak migdałki, kiedy popatrzymy z boku widać prostą linię zakończoną , że tak powiem ,,ukosem'' ;) tu pokażę Wam jeszcze jedno zdjęcie na którym więcej widać :) zobaczcie teraz na kciuka - widać zaokrąglenie ;)

141 komentarzy:

  1. Nie w moim stylu, ale bardzo ładnie i starannie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite, dzieło sztuki te kwiatuszki, masz talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miętowy to będzie hit tej wiosny!! Bardzo ładny odcień i chociaż nie przepadam za długimi paznokciami to doceniam wykonanie strasznie dużo pracy przy nich pewnie miałaś! Jakieś kwiatki chyba wyprodukuję na moich krótkich pazurkach.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, kwiatki dosyc pracochłonne, a zwłaszcza lewą ręką na prawej ;))

      Usuń
  4. pro pro pro pro...

    kurde jak będę się kiedyś hajtać to przyjade do Ciebie na paznokcie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są :) uwielbiam ten kolor. Moje pazurki są pomalowane takim właśnie kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten miętowy jest przepiękny!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mięta piękna, ale ja czekam na jakiś oranż! ;-)))

    PS. Da się w tym zmywać naczynia...??? i cokolwiek robić???;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się wszystko ;) nawet pisać smsy w telefonie ;)

      Usuń
  9. Musze przyznac Asiu, ze choc takie pazurki to zupelnie nie moja bajka, ale widac, ze sie przykładasz do swojej pracy. Wygladaja bardzo estetycznie :)

    PS Czemu kciuk na 1 zdj nie nie jest zaokraglony jak reszta?? To tak specjalnie? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne!!! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. da sie cos robic w takich paznokciach ?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. musiałaś się napracować, efekt mówi sam za siebie!!!
    Pełen profesjonalizm:)))))

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mega profesjonalnie!!! podziwiam Twój talent, tym mocniej, że sama na sobie potrafisz wykonać takie arcydzieła:-) nie mogłabym mieć takich paznokci, ale samo patrzenie na nie, powoduje u mnie zachwyt i szacunek dla Twoich umiejętności. podziwiam i pozdrawiam, Nat*
    p.s. więcej takich postów poproszę:-)...jeśli można? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będę miała coś kolorowego to postaram sie dodac ;) ♥

      Usuń
  14. ciekawie wyyglądaja :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne profesjonalne wykonanie, masz niewątpliwie talent;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej jak ja lubie takie paznokietki są prześliczne. Werka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolor, wykonane profesjonalnie i bardzo estetycznie :) ja osobiście nie lubię takich paznokci u siebie, ale u innych podziwiam, w końcu to takie małe dzieła sztuki!!! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne,gratuluje talentu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomimo tego, że to nie moje klimaty... wyglądają PIĘKNIE! Kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wielki talent. mysle ze niewiele osob potrafiloby zrobic cos takiego a juz samej sobie to szczyt umiejetnosci. jak dla mnie troche za bardz ozdobne jak na codzien. szkoda ze nie mieszkam w wieluniu. na pewno bylabym stala klientka chociaz na troche krotsze a najlepiej swoje wlasne. gratuluje talentu i czekam na jakies zwierzece motywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dziekuje ♥ jesli taki się pojawi na pewno dodam ;)

      Usuń
  21. Naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze z niecierpliwością czekam na paznokciowe wpisy! Dodawaj częściej please!! Te paznokietki są boskie! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzeba mieć ogromny talent żeby wyczarować z paznokci takie cudeńka:) Bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam,

    K>

    ___________________________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zero estetyki i smaku. rozumiem, na jednym, dwóch palcach dać jakiś ładny motyw kwiatka. ale na każdym paznokciu? szanuję Twoją pracę i uważam, że masz talent, ale to mi się w ogóle nie podoba. cóż, kwestia gustu. pozdrawiam Cię ciepło, lubię wchodzić na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram. może i włożyłaś w nie sporo pracy, ale aż mi jest niedobrze jak na nie patrzę. bardzo nieestetycznie. i... czy można cokolwiek robić takimi pazurami? współczuję facetowi, jeśli takiego posiadasz.

      Usuń
    2. no mi też się chce wymiotowac jak na nie patrzę :) hahaha
      tak zgadzam się, wogóle nie ma w nich estetyki. totalne zero. są nad wyraz ochydne.
      nic nie mozna w nich robic, mam sztab zatrudnionych osób w domu: sprzataczy, kucharzy, ogrodnika, kilka osób do zarządzania paleniem w piecu, oprócz tego codziennie fryzjer, kosmetyczka robi mi makijaż, mam też zatrudnioną pomocnice do ubierania się. a ogólnie, cały dzień leżę i oglądam tv, jak mam coś zapisac na komputerze, dzwonię po siostrę i pisze za mnie. :] przerabane mieć takie paznokcie. aha. mój facet trzyma sie odemnie conajmniej metr, bo mam takie paznokcie. ;]

      Usuń
  25. O kurczę, nie mogę się napatrzeć! Co prawda ja w takiej długości chyba bym umarła po kilku dniach, bo nie umiałabym normalnie egzystować, ale Ty pewnie jesteś przyzwyczajona :) Małe dzieło sztuki, szczególnie podziwiam za to, że sama je sobie zrobiłaś. Kolor super i te kwiaty... A są trwałe? W sensie czy np. diamenciki nie odpadają, nie odpryskują? W sumie ja bałabym się robić cokolwiek żeby ich nie zniszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję ;) a długość nie jest taka straszna ;)))
      i powiem, ze są bardzo trwałe :) naprawdę trzeba porzadnie o coś zahaczyć, żeby jakaś cyrkonia odpadła ;)

      Usuń
  26. Sztuka - prawdziwa sztuka
    i OGROMNY talent! Brawo Asia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Asiu piękne te paznokcie zakochałam się to już jest prawdziwa sztuka masz dziewczyno TALENT i super że się rozwijasz w tym kierunku jak będę brała ślub to przyjadę do Ciebie na pazurki Wieluń od Gliwic nie jest tak daleko ;)Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  28. podziwiam - naprawdę masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ to musi być niewygodne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można tak zakładać... jak się ma na sobie i faktycznie wie sie ,,jak to jest'' to mówi się co innego :]

      Usuń
  30. Bardzo ładnie wykonane. Nie w moim guście są takie paznokcie ale tu widać pełen profesjonalizm.
    Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz mega talent - dla mnie to naprawdę dzieło! Mój ulubiony kolor :) ale jeśli chodzi o długość to osobiście bym się źle czuła w takich szponach, bo nigdy nie miałam długich paznokci :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pełna profeska. Powinnaś częściej pokazywać tu swoje dzieła ;) Miętowy bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  33. Co kochana mogę Ci wiecej napisac? Jestem pod wrażeniem! Zgadzam się, że mozna w takich pazurkach robic wszystko (nawet zapinac guziki obcisłych jeansów - mi to zawsze sprawiało najwiekszy problem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tego nie lubie, ostatnimi czasami jednak czesciej chodze w getrach;D wiec problem nie jest az tak drastyczny ;D hehe ;) Buziaki Kochana :*

      Usuń
  34. Naprawdę masz talent. Podziwiam Cię, że potrafisz zrobić takie cuda na własnych paznokciach :) To jednak zupełnie nie moja bajka i chyba zawsze widok takich szpony będzie mnie odrzucać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne pazurki :) , Jestem ogromnie ciekawa jak ty je robisz , i ile czasu Ci to zajmuje :) Bo pazurki wyglądają rewelacyjnie !!! I są bardzo dopracowane pod każdym względem ;D Chodź ja wybrała bym troszke krótsze ,bo z normalnymi czynnościami w tych paznokciach to bym sobie nie poradziła :( Ale za to cb ogromnie podziwiam :)
    Pozdrawiam i życzę miłego Dnia :)

    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię je motodą akrylową na szablonie ;) delikatny problem pojawia się wtedy, kiedy muszę zrobić sobie prawą rekę lewą ;) (jestem prawo ręczna ;)) jednak jesli sie chce... to sie potrafi ;) a czasowo... to zależy co się robi i jakie przerwy wprowadza się podczas robienia ;) (czyt. gadanie, picie kawki ;), podjadanie słodyczy, patrzenie w tv ;D) także różne czynniki wpływaja na czas wykonania ;) te robiłam od 16.35 (mniej wiecej tak zaczełam) do 20.40 ;) (kwiatki robione dnia nastepnego, ok. 1,5h) :) (takie rekordy to tylko jak sama sobie robię ;) wtedy mam ograniczenia, bo kiedy robie klientce paznokcie mam 2 ręce, a kiedy robie sobie... pozostaje mi tylko jedna. :)
      Przecietny czas robienia paznokci klientce to ok. 2/2,5h. Jesli np. french bez ozdób to nawet 1h15 :)

      Usuń
  36. ten kształt przynajmniej jest lepszy od stiletto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdy kształ jest fajny - nie kazdy, kazdemu się podoba ;)

      Usuń
  37. Ale pięknie i starannie zrobione. Masz dziewczyno talent i cierpliwość:) Ja nie mam cierpliwości, żeby pomalować dokładnie jednym kolorem zawsze coś nie wychodzi hehe:) Ale długość mnie przeraża, ja bym w nich nie potrafiła zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko fajnie, kwiatki chyba tak specjalnie, ale nie podobają mi się paznokcie na których jest wszystkiego za dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam Się z tobą fajny pomysł ale jak dla mnie za duzo tych brylantów

      Usuń
  39. Paznokcie są piękne :) Jednak jak dla mnie troszkę za długie :) Co nie zmienia faktu, że wyglądają powalająco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie za bardzo ozdobne i za długie, co nei zmienia faktu, że są śliczne i masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ajjj, nie przeszkadzają na co dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) pozatym to jedne z moich ,,krótszych paznokci'' ;)

      Usuń
  42. Diamentica , pazurki boskie , a co polecasz na co dzień , do pracy lub szkoły?
    _________________________________________

    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) na codzień - myślę, że to zalezy od gustu i wykonywanego zawodu klientki :) Panie najczesciej decydują się na średnie bądź krótkie paznokcie, z białą koncówką (french) + delikatne zdobienia :)
      Do szkoły - raczej ie polecam... gdyż nauczyciele są przeciwni nawet pomalowanym paznokciom ;) ewentualnie , że szkoła to studia... ;) to też zalezy od klientki, co chciałaby miec na pazurkach - ja aktualnie polecam kolory pastelowe ;)

      Usuń
  43. Są śliczne :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. są urocze ale jak dla mnie zdecydowanie za długie ;d

    +zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zainspierowalas mnie do kupienia mietowego lakieru do paznokci i pelna optymizmu wybralam sie do drogerii i...zawiodlam sie. byly lakiery 3 firm pozornie dobrych ale niestety zaden z tych lakierow nie byl wart swojej ceny i jakby tego nie pomalowac to i tak beda przeswity. moze znasz jakas firme ktora ma lakiery dobrej jakosci. moze cos na allegro albo jakas strona z lakierami. jezeli znasz to prosze o link lub nazwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako, że sama nie znosze malowania paznokci lakierem ( za duzo roboty :P za długo schnie i trzeba malować kilka razy :P) to mogę polecic jedną fimę O.P.I :)
      tu link: http://allegro.pl/opi-lakiery-sunny-nasycone-zywe-sloneczne-odcienie-i2117639276.html

      na zdjęciu jest taki mietowy, jednak nie bardzo się orientuję, czy maja go w sprzedazy :( trzeba zapytać...
      wiem, że cena dość wysoka, ale jakość niepodważalna :)

      Usuń
  46. Jejciu CUDOWNE ! Ja też chcę takie ;**

    OdpowiedzUsuń
  47. wielkie dzieki. moj portfel nidlugo zacznie tego zalowac:)ale sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  48. Są śliczne chociaż jak dla mnie troszkę za długie. Ale jeśli Tobie tak wygodnie( a pewnie tak, bo jak się domyślam masz doświadczenie; to coś jak z chodzeniem na szpilkach) to ok! Dziękuję za miły komentarz i obserwuję! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Baaaaaaardzo dziękuję, robię to co lubie i cieszę się, że mogę się swoją wiedzą podzielić z innymi, poza tym prowadzenie bloga to wielka przyjemność dla mnie, tym bardziej widać to po tym, że nie czerpię z tego żadnych korzyści ani finansowych, ani materialnych, mam obserwatorów bez żadnych konkursów i rozdań, więc myślę że o czymś to świadczy więc jeszcze bardziej chce mi się działać :)


    Kolor piękny na wiosnę idealny będzie ;) Co do tipsów - zrobiłam kilka razy i mnie niestety to tak nie wciągnęło, pewnie dlatego, że nie mam do tego "smykałki", o wiele bardziej wolę malować, robić make up'y i czesać :)

    Diamentico właśnie się zorientowałam, że mieszkasz w moim rodzinnym mieście :) Widziałam że masz zdjęcia zrobione w parku na przeciwko mojej szkoły, gdzie studiuję :D

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. wooooow! podziwiam! masz talent dziewczyno:)))

    pinch-of-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. zakochałam się... W Twoich paznokciach! oddawaaaj :)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudownie zrobione pazurki jak byś mogła zajrzyj ://modatocolubie.blogspot.com/ dopiero zaczynam blogowanie :**

    OdpowiedzUsuń
  53. paskudne szponidła

    OdpowiedzUsuń
  54. Trzeba naprawdę mieć talent, cierpliwość no i doświadczenie:)) Podziwiam Asiu.
    Pozdrawiam serdecznie - Aga k/Bełchatowa :))

    OdpowiedzUsuń
  55. nie dla mnie, ale uważam, ze są naprawdę interesujące i podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  56. gdzie mieszkasz? wpadam za 5 minut, szykuj kawę ;D

    kochana, ja już jestem w Twoich obserwatorach, od razu kiedy zobaczylam pazurki stwierdzilam, o nie, ja to musze obserwowac! ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. cudne
    _________________________________________

    Dodaję do obserwacji i zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Więc jak kiedyś będziesz potrzebowała wizażystki to się polecam ;P

    Miasto to samo więc nie będzie problemu haha :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hey :)
    Piękny design - taki artystyczny :) Widać, że masz talent i go rozwijasz ;) Ten kształt paznokcia bardziej mi się podoba, niż tamten spiczasty - jest taki delikatniejszy.
    Również dodałam Cię do obserwowanych, choć i bez tego regularnie odwiedzam Twojego bloga (;
    Serdecznie pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. U mnie jest pierwszy Giveaway z Dash44, zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  60. jeny kobieto masz talencior!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. jak czytam to "metoda akryl na szablonie" to sobie mysle, taaa pewnie, na sto procent zrobisz to sama ;D hahaha. Tyle, ze nie w tym zyciu ;D moj facet twierdzi, ze maluje paznokcie jak dziewieciolatek ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. piekne pazury !

    fajnego masz bloga bardzo ciekawy i podziwiam ze potrafisz chodzic w takich wysokich szpilach ja bym sie dawno na takich zabila ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. bez sensu są tutaj komentarze paskudne itp.
    Nie musi Ci się podobać, ale kultura wymaga powiedzenia tego w normalny sposób, a dwa, że Asia zasługuje na szacunek. Zrobiła to pięknie, starannie, aż przyjemnie się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  64. Taki talent to skarb.I oczywiscie w najmodniejszych kolorach pastelowych. Ile trwa zrobienie takich pazurkow pieknie Asia bravo
    letthefashionbeyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jaki ma byc efekt koncowy, te robiłam ok.4h + ok 1,5h kwiatki :)

      Usuń
  65. łaaaaaał,ale cuda! zrobić takie coś to nie lada wyczyn :)

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  66. nie lubię takich paznokci ale muszę przyznać że prezentują się na prawdę ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. fanką tak długich paznokci nie jestem - ale przyznać się muszę - Twoje są naprawdę niezłe - świetne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam miętowe lakiery do paznokci !! :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. This post is really nice, I like it so much!!! These nails are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Te paznokcie są ładne, ale wyglądają jak u LADY GAGI, tak samo jak ty. Uważam że ją kopiujesz i szczerze mówiąc jak na razie nieźle Ci się to udaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście ;)
      zdradzę tajemnice... już niedługo sesja w mięsnej sukience ;) mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu ;D

      Usuń
    2. Ahahaha to jest najlepszy komentarz Anonima jak u Ciebie Asia przeczytałam (oj, az mi się łezka w oku ze smiechu zakręciła :D:):):))

      Usuń
  71. widzę ze spoczelas na laurach. moze by tak nowy post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie spoczywam, moze tak trzeba by bylo pomyslec, że pracuję? hm? mam też zycie prywatne i różne zajecia... będzie post, kiedy będzie czas. proste. więcej czasu= więcej postów, mniej czasu = mniej postów. żadna ciężka logika.

      Usuń
    2. Według mnie troszkę przesadzone i za długie, ale zależy od tego co kto lubi. Ładny ten miętowy kolor :)Pozdrawiam !

      Usuń
  72. O JEZUU, PRZEŚLICZNE TE TWOJE PAZNOKCIE !



    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWY POST :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/magorzata-grygiel-gifts.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/magorzata-grygiel-gifts.html

    XOXO <3

    OdpowiedzUsuń
  73. hej. wydajesz się bardzo miłą osobą ;) śliczne te pazurki;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do poczatkującej blogerki hehe

    OdpowiedzUsuń
  74. jakie długaśne!!
    piękny kolor, mięta w tym sezonie najmodniejsza podobno :)
    masz może ochotę się poobserwować? buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  75. piekne pazurki <3
    obserwuje oczywiscie
    zapraszam do mnie : veerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne te paznokcie i zapewne dużo pracy w nie włożyłaś :) Nic, pozostało mi tylko podziwiać :)
    Dla mnie są one troszkę za długie ale to już chyba tylko kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajne paznokcie . Zapraszam do mnie . Jeśli ci sie spodoba mój profil dodaj do siebie do obserwatorów .

    OdpowiedzUsuń
  79. jezu! jakie cudne! takie japan style ;) świetny blog, świetna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. No już kliknęłam tak jak pisałaś ale powiem ci , że ja chyba ciebie kiedyś już dodawałam do obserwowanych ale coś poszło nie tak :) Mam nadzieje , że już jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  81. jejciu cudaśne <3 podziwiam cię że potrafisz w tym funkcjonować ^^
    Paznokcie
    Są naprawdę genialne!

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  82. You are so gorgeous. Love your blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. beautiful nails!!!amazing blog!!!!i'm following you!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  84. już dodałam ;) i jeszcze raz mówię masz cudny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Hello, I became a reader of your blog, I hope that u'll do it too;)
    Also i have a video blog (VLOG) and write posts about fashion, and so on. (my video blog is in russian)
    I will be glad to see you in my MUSE galaxy)

    with love, Polina
    www.polinamuse.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Są śliczne, też takie chce!

    OdpowiedzUsuń
  87. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?

    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  88. Przepiękne , ale chyba troszkę za długie ;))

    Oczywiście blog masz świetny , zapraszam do siebie , może się poobserwujemy (obserwuje) ;**

    OdpowiedzUsuń
  89. AMAZING NAILS!!! i wish i could get some like those done, but it'd be too hard to dos tuff with my job.lol..hope you can stop by my blog for some +vibes and inspiration.XO

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne, piękne, piękne, piękne, piękne :D :D :D :D :D <3 <3 <3 <3 <3

    Pamela :)

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczne pazurki, choć osobiście chyba nie wytrzymałabym w takich nawet jednego dnia.. :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Kojarzą mi się z kolekcją LV 2/2 2012! super ;D

    OdpowiedzUsuń
  93. również obserwuję ;)
    a te paznokcie są tak starannie zrobione i takie piękne, że nie mogę się napatrzeć!
    Gratuluję talentu! :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Asiu.. ma do Ciebie bardzo pilne pytanie.Jak nazywa się ta metoda robienia kwiatów na tipsie?czy to są kwiaty 3D? czekaj na odpowiedz.Całuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga :) nie robimy kwiatków na ,,tipsie'' no chyba,że ćwiczysz ;) kwiatki robimy na paznokciach, żelowych bądź akrylowych.
      Myślę, że mozna je zaliczyć do 3d , aczkolwiek zawsze uzywam zwrotu ,,kwiatuszki akrylowe'' :)

      Usuń
  95. Te kwiatki są cudne;) zakochałam się w nich;)
    sama mam fioła na punkcie paznokci,choć szkoły stylizacji nie mam zawsze coś tam gmeram przy swoich zdobię coś dodaję;) lakierów i ozdóbek u mnie w domu od cholery jest;) ale człowiek całe życie się uczy;) I z chęcią będę Cię obserwować;) Zawsze się czegoś nowego nauczę;)
    Zdradź mi Myszko jak te kwiatuszki robisz;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger