KONKURS! dla Wrocławianek :) ;)

Kochane mam dla Was konkursik :) ♥

tym razem jest organizowy przeze mnie i Madeleine Studio :) z Wrocławia.


do wygrnia jest KARTA UPOMINKOWA!


do wykorzystania na dowolny zabieg w Madeleine Studio we Wrocławiu.
Także zapraszam wszystkich chętnych do udziału :)



Warunkiem jest:
Polubienie Madeleine Studio na Facebooku - KLIK
Polubienie bloga Diamentica na Facebooku - KLIK
Jeśli posiadasz konto google - dodanie bloga Diamentica do obserwowanych.

Co trzeba zrobić?
W komentarzu zostawiamy imię i swój e-mail oraz odpowiadamy na pytanie:

Z jakiego zabiegu chciałabyś skorzystać i dlaczego?

Nagrodzona zostanie najbardziej kreatywna odpowiedź. :)

Wyniki do 3 dni od dnia zakończenia konkursu.

Konkurs trwa od teraz 25.02. 2012r. do 10.03.2012r. do godz. 23.59.

Pozdrawiam i 3mam kciuki za zwycięzcę ;)

46 komentarzy:

  1. Nawet jeżeli bym chciała, to wroclove od krakowa trochę oddane i musiałabym się tam przy okazji przespać, do wroclawia wybieram sie dopiero na wiosne <3

    ps. Kochana u mnie rozdanie, jezeli masz ochote, to wpadnij <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam zbyt daleko :) ale i tak bardzo lubię do ciebie zaglądać :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your blog, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch, I love finding new blogs! xoxo

    http://joellenlove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Justyna j.bednarek92@gmail.com

    Ja wybrałabym "Zabieg parafinowy na dłonie". Moje dłonie nie miały nigdy żadnego zabiegu, są w opłakanym stanie. Takie otulenie na pewno by je zregenerowały, tym bardziej że idzie wiosna i nie będę mogła ich ukrywać pod rękawiczkami:( Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. aj, dziękuję! :) również obserwuję.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ; )
    obserwuje i licze na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo że nie jestem z Wrocławia to powodzenia dla innych uczestniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę zrobic cos ze swoimi pazurami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia innym użytkowniczkom życzę :) Ja niestety mam zbyt daleko do Wrocławia z 200 k, albo i dalej :( Mimo wszystko bardzo sympatyczny gest z Twojej strony, że organizujesz taki konkurs :)

    Kiss ,

    K>

    _______________________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ,że nie mieszkam blisko Wrocławia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyna, email: polyestercity@wp.pl

    Chciałabym skorzystać z zabiegu SPA Dłoni - Energetyzujący Powiew Świeżości ponieważ uważam, że pozimowa regeneracja napewno im się przyda. Dłonie po zimie są wysuszone mrozem i wiatrem, szorstkie z tendencją do bolesnego pękania skóry. Przez okres zimowy skóra dłoni jest pozbawiona kolorytu, staje się szara. Moje dłonie są w złej kondycji. Sądzę, że taka kuracja napewno poprawiłaby by ich stan.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja także muszę coś zrobić z pazurami!
    obserwuję twój blog i zapraszam do obserwowania mojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawie , obserwuję także. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna jesteś ;) masz śliczne zdjęcia i fajny blog ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli to ty jesteś na emblemacie to jesteś bardzo ładna : )

    * również obserwuję, pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, weszłam na Twój blog przez zupełny przypadek i nie mogę przestać oglądać Twoich wpisów. Ciesze się, że w swoich postach nie wywyższasz się, nie pokazujesz jaka jesteś zaj*bista itp. Masz swój styl, co naprawde się ceni. A słowa zazdrości trzeba olać ;) Widać po tekstach, że jesteś bardzo inteligentna, a po zdjęciach, że masz niesamowity talent do robienia paznokci :) Super, że dzielisz się swoimi radami. Tak trzymaj!!! :) Aha, zapomniałam dodać, że jesteś naprawdę bardzo ładna, co potrafisz subtelnie pokazać :) Nie jesteś spieczona jak skwarka, ani nie masz pół kilo 'tapety' na twarzy :)

    Malinka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog ! :)
    Zapraszam do mnie
    http://paulessa-style.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och Asiu! chwilę mnie nie było a ty nowe pazurki masz!;{ przegapiłam notke z nimi, więc mój werdykt - OcH MATKO ALE BOSKIE!!!;[ moje z każdym razem coraz dłuższe:D ale twoje biją wszelkie rekordy! I LOVE IT!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie moge sie zgłosic buuu. W zyciu nie widziałam, żebys robiła jakiegos taga ale tak czy siak Cie otagowałam:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny ten konkurs ale ja nie z Wrocławia ; (
    zapraszam do mnie w wolnej chwili.
    może zaobserwujemy .?

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie mieszkam gdzieś we Wrocławiu.. :(
    obserwujemy? - LoseYourselfBaby.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie wzięłabym udział, gdybym była z Wrocławia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niestety także się nie zgłoszę, ale życzę powodzenia innym :) dziękuję i również obserwuję. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety ja też nie mogę się zgłosić :((

    OdpowiedzUsuń
  25. oo, szkoda że nie jestem z wrocławia;)

    świetny blog - obserwuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Oo, ale mam szczęścię, że jestem z Wrocławia. Teraz do pełni szczęścia potrzebny jest mi bon. ;)

    Julia, twojeserce@gmail.com

    Wybrałabym zabieg o nazwie owocowy relaks, ponieważ jak wiadomo idzie wiosna i lato. Właśnie w tym okresie nosimy japonki, sandałki czy piękne i wysokie szpilki z odkrytymi palcami. W zimie bardziej dbamy o to by było nam ciepło w stopy, zaś w okres od kwietnia do września chcemy odpowiednio wyeksponować nasze stopy i paznokcie, które malujemy lakierami we wszystkich kolorach tęczy. Uwielbiam malować moje paznokcie u stóp, właśnie w tym okresie. Najchętniej bym zmieniała kolor lakieru co godzinę, ale wiadomo to bardzo osłabia płytkę paznokcia dlatego muszę się powstrzymywać. Za to wynagradzam sobie to peelingami i maseczkami błotnymi na stopy. Ach, już nie mogę się doczekać jak w końcu założę moje ukochane sandałki czy megaśnie wysokie szpile. Pani Wiosno, Pani Lato czekamy na Was kochane!

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety nie wezmę udziału, bo mieszkam na drugim końcu Polski ; )
    z chęcią zaobserwuję twojego bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny konkurs, ale niestety nie jestem z Wrocławia...xd Fajnie tu u Ciebie, oczywiście obserwuję! ^^ Ps. Świetne buty, ze stylizacji z poprzedniej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolejna spoza Wrocławia :) Ale życzę powodzenia Wrocławiankom:)

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią wzięłabym udział, ale niestety nie mieszkam w okolicy :)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny konkurs, szkoda że nie jestem z Wrocławia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post! Check my blog and follow me if you wanT!
    ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog :)
    Dodaje <3
    Zapraszam
    http://domiskarbek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat mieszkam we Wrocławiu :) Po pierwsze skorzystałabym z jakiegoś wspaniałego odprężającego masażu, ponieważ pracuję 5 dni w tygodniu i bywa że na trzy zmiany. Po nockach najchętniej poddałabym się jakiemuś zabiegowi upiększającemu, bo można się domyśleć,że po tygodniu nocek wygląda się jak zombi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Asiu! długa przerwa - bo nie mam czasu na nic;{ a o klientki nie łatwo przy takiej konkurencji - znasz to na pewno - wszystko za 20-30zł.:{ no ale nie ważne;] zawsze moge u ciebie popatrzeć na te cudeńka:P i wystarczy!

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że nie jestem z Wrocławia. :(

    lubię tu wchodzić, dodaję do obserwowanych [ w końcu mam swojego bloga ] :))

    OdpowiedzUsuń
  37. I´m following u darling¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. zaprosiłam cię do ciekawego Tag'u do którego ja też zostałam zaproszona i fajnie się bawiłam zaprasza do mnie abyś wiedziała na czy polegają zasady ;)

    oczywiście żałuję że nie mieszkam we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiście dodaję do obserwatorów..przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. szkoda że daleko... ale uwielbiam karty podarunkowe:) szczególnie te wygrane

    OdpowiedzUsuń
  41. ZAPRASZAM NA GIVEAWAY!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. HAHAHAHAH - WSZĘDZIE KONKURSY : DD



    PS U NAS PIERWSZY KONKURS, ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością wybrałabym się do Madeleine Studio, którego nazwa kojarzy się z francuskim szykiem. Madeleine to bez wątpienia kobieta stylowa i z niesamowitą klasą. Francuzkom możemy szczególnie pozazdrościć gustownego stylu, Wieży Eiffla, Coco Chanel, wybornych win i… wypielęgnowanych dłoni. Która z nas nie kocha ponadczasowego, francuskiego manicure, który jest idealny na każdą okazję? Ze względu na to, że na wiosnę chciałabym być zadbana i elegancka jak Francuzki, marzę o tym, aby oddać się w ręce profesjonalistki, która dzięki wykonaniu zabiegu manicure wraz z malowaniem french sprawi, że moje dłonie będą wyglądały nieskazitelnie pięknie!

    Marta - lipstickonthecup(małpa)interia.eu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger