jeszcze zima.

Hej Wam ;)
wszyscy powoli zaczynają już wyczekiwać kiedy zawita do Nas wiosna ;)
już za tydzień o tej porze będziemy mieć marzec :P więc bedzie bliżej niż dalej do tych tak nam stęsknionych cieplutkich dni ;)
a jak na razie mamy jeszcze luty... więc... mamy jeszcze zimę ;P
i w takim klimacie mam jeszcze dla Was zestawienie ;)

jak zauważyliście przeniosłam ,,obserwatorów'' pod główny baner bloga... dlaczego? jeśli ktoś chciałby się dołączyć do obserwowanych, będzie miał ułatwioną sprawę, aby kliknąć... ,,dołącz się do tej witryny'' ;) jestem Wam bardzo wdzięczna za każdego takiego ,,obserwatora'' z osobna :* cieszę się, że ze mną jesteście, im Nas więcej tym bardziej czuję, że blog się podoba ;) a to mnie ogromnie cieszy ♥ może do moich urodzin uzbieramy okrągłą liczbę obserwatorów? ;)
już wam mogę powiedzieć, że szykuję dla Was dużą niespodziankę na ten czas ;) myślę, że będziecie zadowolone ;) no ale to jeszcze troszke czasu ;)))
dziękuje Wam ogromnie za cudowne komentarze w poprzedniej notce :*
wiecie , że paznokcie to dla mnie cały swiat, więc tym bardziej cieszą mnie opinie zostawione przez Was :* Dziękuję ♥ 

Na blogu pojawił się też nowy gadżecik ;) znajdziecie go niedaleko ankiet (po prawej stronie bloga) ;) w których także możecie oddawać głosy ;)
nowość - to licznik odwiedzin z danych krajów oznaczony flagami. Ruszył dziś ok. godz. 12.00 ;)

a teraz już dzisiejsze zdjęcia ;)
powstawały w spartańskich warunkach... (deszcz, wiatr itp. ale coś wyszło ;))
oto one :








Czapka - The North Face
Sukienka - Oodji
Bluzka - Bershka
Kurtka - House
Włosy - Cosmoshop.pl ♥ 

ps. jeśli chcecie być na bieżąco ( kiedy ma się pojawić nowy post) klikajcie na ,, lubię to'' na Facebooku ( tam zawsze wczesniej pojawia się zdjęcie , że niedługo pojawi się nowa notka ;)


93 komentarze:

  1. Jak z wiejskiej potupanki. Zdecydowanie na nie. Zreszta w wieku 24 lat wypada juz wygladac troche doroslej a nie jak z bravo girl.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jeszcze zima, u mnie już wiosna haha :D Jak zawsze fajnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra.. Jak 12 latka. Masz juz 24 lata, czas wydoroslec choc troche a nie wygladac jak z wiejskiej potupanki czy bravo girl. Okropne.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia powtarzasz się... wiesz, że to bardzo nudne... możesz napisać coś inteligentnego a nie takie bla bla bla :)
      Lilith

      Usuń
  4. da się chodzić na takich obcasach????

    Jeśli masz ochotę zobaczyć nieco mody z męskiej perspektywy, zapraszamy na post o naszych... kolegach z biura :D http://lenalona.blogspot.com/2012/02/mad-men-mezczyzna-biurowy.html

    Lena&Lona z "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak pogoda jest paskudna:-/Najchętniej przespałabym ten czas i obudziła się dopiero,jak będzie cieplutko mmmmm:)Bardzo podoba mi się sukienka,czapka i buty i to,że założyłaś do całości mleczne rajstopy:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie deszczowo i brzydko, z pewnością taki secik idealnie sprawdził Ci się przy takiej pogodzie:) Swietnie to zgrałaś:)
    Pozdrawiam cieplutko,

    K>

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie tyle się namęczyłam wpisywaniem komentarza i mi go nie wgrało, ehhh ten mój interent:( Postaram się skrócić :) Wszystko mi się bardzo podoba, szczególnie jednak uwagę zwróciły jak zawsze buciki:) Albo niezbyt uważnie im się wcześniej przyglądałam, bo dopiero teraz mi się na maksa spodobały :) Mam nadzięję, że nie zmarzłaś ;)

    K>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywna z Ciebie dziewczyna!:)
    Zapraszam na równie pozytywny blog modowy wszystkie spragnione modowych doznań dziewuszki!!!
    helpwithfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej swetrowej sukienki:) Fajny pomysł! Zgadzam się z Adrianą, podbaja mi się te mleczne rajstopy, w szczególnosci w połączeniu z butami!

    OdpowiedzUsuń
  10. tak dziewczeco, swiezo, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez zgadzam sie z Adriana i Dusia!!! Rajstopy idealnie do tego pasuja. Zastanawiam sie kiedy tylko zobaczylam ta sukienke z czym ja zestawisz i musze powiedziec, ze nie spodziewalam sie, ze tak idelanie wszystko wyjdzie :D

    A co do niezbyt przychylnych komentarzy to: bez przesady. 24 lata to nie 40 i to jest taki wiek kiedy mozna sobie jeszcze pozowlic na rozne ubrania z postaciami z kreskowek itd. Poza tym nie kazda z nas musi na codzien zakladac garsonki, zeby wygladac doroslej. Asi pasuje taki style, bo jes radosny i pozytywny jak cala Ona :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kreacja. Bardzo mi się podoba.

    U mnie zima się skończyła. Nastała jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. buty sa cudowne <3
    super wygladasz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest mega nie mówiac już o butach

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty świetne są i sukienka też. Ale czapka mi sie nie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie buuuty wow! :))) Kochana, jak na deszcz i wiatr to Twoje włoski wyglądają naprawdę dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cosmoshop też zakupuję od nic włoski są bardzo fajne :) a Co do bucików masz - cudowne uwielbiam takie butki sama mam już 2 pary :D Ale Twoje są -wyjątkowo urocze :) I Wg bardzo ładna dziewczyna z Ciebie ;d Blondynki gorą :D hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :) Jak z resztą zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie i nie daj sobie wmówić że powinnaś ubierać się poważniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia wyszly super:)

    Bardzo podoba mi sie ta sukienka, od kiedy ja kupilas i pokazalas jej zdjecia na blogu :)

    Pozdrawiam

    ps. Ta flaga z Włoch to ja!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty :) No i Twooje włosy, są takie proste mega !

    Zapraszam też do nas na rozdanie ! Naprawdę warto :)
    http://mode-moi-sell.blogspot.com/2012/02/rozdanie-w-stylu-marilyn-monroe.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm... nie wiem co powiedzieć na ten strój dnia bo nie przemawia do mnie tak w 100 %
    Ale jedyne co wiem to , to że buty masz zajebiste :) A nogi ? Jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobno wszystko niby ładne, ale to zestawienie jakoś do mnie nie przemawia i bardzo zniekształca Ci figurę.

    OdpowiedzUsuń
  24. sweter mnie zachwyca, cudowny! Piękne nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystko osobno byloby ok ale w takim zestawieniu to wygladasz jakbys sie przebrala. nie mowie zlosliwie. ta czapka jest sportowa i ie nadaje sie do sukienki. lepsza bylaby uszatka czarna. zamiast rajstop czarne albo szare leginsy i byloby o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  26. Buzia śliczna, strój nie. Ciężko nosić taką sukienkę, ciemne rajstopy i inna kurtka może by ten strój uratowały. Ale zdecydowanie wyładniałaś :) Pozdrawiam,

    Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  27. moj styl bardzo rozni sie od twojego wiec nie bede oceniac!!jakies 2 moze 3 lata temu robilam kurs w beautice i pamietam cie, bylas bardzo mila i ciepla osoba!!mimo, ze chyba jeszcze nie szkolilas?!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka ;) miło mi, ze mnie pamietasz ;) szkoliłyśmy z 2 koleżankami, wiec możliwe, że akurat któaś z nich w tym czasie prowadziła szkolenie ;))) a ja miałam klientkę ;)

      Pozdrawiam ;) :*

      Usuń
  28. Sukienka powala. Pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że wreszcie uśmiechasz się na zdjęciach zamiast robić w kółko tę samą minę:-)
    Mam kilka "ale" - te buty wyglądają po prostu tandetnie, sukienka cię zdecydowanie pogrubia, to nie jest fason dla ciebie. Nie masz wprawdzie super ekstra talii, ale nie jesteś też gruba, a w tej sukience wyglądasz jakbyś była - nietrafiony zakup, doradzam pozbycie się jej na allegro:) Trzecie "ale" to włosy - bardzo widać nierówne podcinanie. Te sztuczne włosy i tak zawsze wyglądają według mnie tanio, ale jak już koniecznie chcesz je mieć to nie wiem, może niech jakaś znajoma fryzjerka ci je podcieniuje kiedy są przypięte żeby to możliwie jak naturalniej wyglądało? Chyba, że to efekt jakichś twoich nieudanych eksperymentów, bo jakoś na wcześniejszych zdjęciach nie było widać, że włosy są tak dramatycznie nierówne.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to ma być konstruktywna wypowiedź..??? pffffffffffffffffffff

      Usuń
  30. Buty ekstra. Uroczo Ci w tej czapce :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfect winter look! I love how you paired the sweater dress matched with the white tights!

    The Style Moodboard

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej kochana ;) super stylizacja a szczególnie podobają mi się sukienka i buciki :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham renifery, łosie ale ta sukienka do mnie nie przemawia... Nie wiem, brak haute couture. Bardziej kojarzy mi się bazarowo, ale są gusta i guściki prawdaż ;) Paznokcie ładne, aczkolwiek według mnie też nie pasują do haute couture. Dziwnie trochę, bo zwykle spotykałam się z blogami szafiarek, gdzie tworzono modę. Twój jest chyba pierwszym, który nie ma nic wspólnego z haute couture ;)takie moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu bardzo trafne stwierdzenie :) moj blog nie ma nic wspólnego z haute couture. Nie interesuje mnie moda z wybiegow, nigdy nie chcialam zostać projektantką :) moze kiedys mnie olśni w tym kierunku, ale teraz jest mi to obce ;)

      Pokazuję to co lubie i to co mi się podoba :) moj blog jest po częsci ,,szafiarski'' ale juz bardzo indywidualne jest to, co dla kogo ,,to '' znaczy.

      ps. ja zazwyczaj spotykam się z blogami podobnymi do mojego :) mało kto tworzy tu modę, większość pokazuje swój styl :)

      Usuń
    2. To znaczy, ja też spotykałam się z blogami, gdzie dziewczyny pokazywał swój styl, ale był on bardziej szykowny, elegancki, może dlatego, że zazwyczaj one ubierają się w sklepach typu H&M, Zara. Tj. nie są markowe od stóp do głów, czasami trafiają im się fajne rzeczy np. w lumpeksie! które nie zdradzają swojej przynależności.
      ;)

      Usuń
    3. tak, u wiekszości jest stawiane na elegancję, jednaak mnie elegncja, że tak powiem trochę nudzi ;) wolę jak zestawienie ma ,,to coś'' i ożywia.
      Jednak dziwi mnie trochę twoje stwierdzenie, że ,,zazwyczaj ONE ubierają się w sklepach typu h&m, Zara itp'' , ( heeelou! ja sie nie ubieram na bazarze ;D hehe) ja także nie ubieram się w nic innego jak sieciówki (markowe) i wlasnie, typu zara czy H&m, moimi ulubionymi jednak są bershka czy tally weijl... . Do lumpeksów raczej nie chodzę, bo moje miasto jest za małe na to, żeby miec jakiś godny wyboru taki sklep... jednak kiedy chcialabym coś uzywanego mogę poszukac na allegro ;)
      Mój styl jest po prostu inny od wiekszośći szafiarek.

      Usuń
    4. do Mercedes:
      proponuję Ci jakieś bardziej rozumne towarzystwo niż Twoi ulubieńcy...renifery i łosie :-))) ewidentnie źle wpływa to na intelekt. książki będą dobrym rozwiązaniem dla Ciebie, umożliwią Ci poszerzenie wiedzy, również z zakresu mody. masz bloga, interesujesz się tym tematem... a tu z Twojej strony taka ignorancja!!! mina jaką masz na zdjęciu, idealnie oddaje poziom wiedzy na temat, na jaki próbujesz coś napisać.
      haute couture to krawiectwo-sztuka, ubrania arcydzieła, szyte na miarę i zamówienie, warte setki tysięcy dolarów...kto prowadzi takiego bloga??? Karl Lagerfeld? a może Donatella Versace?? i pytanie: która z blogerek prezentuje się na swoim blogu osobiście w takich strojach i posiada je we własnej szafie??? jak masz linka to wklej tu, chętnie zobaczę:-)
      definicje haute couture i jego przeciwieństwa czyli pret-a-porter znajdziesz w necie. Diamentica jest raczej z tej drugiej kategorii, tak jak wszystkie blogerki-szafiarki w Polsce, również Ty - macie jedynie inny styl i poziom intelektu :-) życzę miłego popołudnia z jakąś kształcącą lekturą. Nat*

      Usuń
    5. Źle to ujęłam. Miało być "haute couture" ;[ spinasz się tak jakbym coś obraźliwego napisała ;) i proszę nie porównywać mnie do szafiarek, bo gdybyś nie zauważyła to daleko mi do nich - nie tylko dlatego, że jeszcze nie umieściłam żadnych zdjęć stylizacji, chociażby z tego względu, że nie jestem bogatą fashionelką ubierającą się ciągle w markowych sklepach ;) tak po prostu zwróciłam uwagę, że pierwszy raz spotykam się z takim blogiem, gdzie dziewczyna pozuje z siekierą w szpilkach. Są gusta i guściki ;) a co do poziomu intelektu, nie znasz mnie nie oceniaj ;) Btw. co do kształcących lektur - w mojej szkole trudno takowych nie czytać ;)

      Usuń
    6. btw. fajnie jeszcze gdybym to ja była na tym avatarze ;)

      Usuń
    7. co ma piernik do wiatraka? po prostu drażnią mnie ignoranci...tym mocniej, jak nie potrafią czytać ze zrozumieniem. a oprócz "kształcących lektur", przydałby się jeszcze światły nauczyciel, który wytłumaczy o czym piszą:-) ...masz takiego takiego w szkole?

      Usuń
    8. Jeżeli liczą się osoby które zasiadają w komisjach na olimpiadach to tak, mam ;)
      Dobra laska daj sobie spokój. Jak Cię drażni to nie czytaj i nie zgrywaj inteligentki ;)

      Usuń
  34. Moze to kat z ktorego robione sa zdjecia ale tez czuje ze sukienka troche Ci dodaje kilogramow, a masz przeciez taka swietna figure! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  35. niestety biale rajstopy sa zarezerwowane dla bardzo szczuplych nog, a Twoje takie nie sa. nie powinnas ich nosic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstopy nie sa białe, jest to kolor kremowy

      Usuń
    2. skoro te nogi nie są szczupłe to nie wiem w takim razie jak oceniłabyś moje.... ;p

      Usuń
  36. stroj nie przypadl mii do gustu,ale to prawda ze wygladasz duzo lepiej odkad sie usmiechasz na zdjeciach

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak się składa, że znam Cię od dawna! Ale nie wiem jakim cudem nie miałam Cię w obserwowanych, haha:) często tu do Ciebie zaglądam i zazdroszczę wszystkich butów! :)

    Masz śliczne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny zestaw! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z całego zestawu jedynie czapka "ujdzie". Poza tym jesteś absolutną prekursorką w dziedzinie nowatorskiej interpunkcji.

    OdpowiedzUsuń
  40. podobają mi się te buty ale zastanawiam się czy da się w ogóle w nich chodzic?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne buty!
    Masz ochote pooberwowac?

    OdpowiedzUsuń
  42. znów rewelacyjnie wyglądasz!

    mam małe pytanie,jakiego używasz podkladu?

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś bardzo podobna do Julii z serialu TVNu o tym samym tytule, tylko mocniej podkreślasz oczy :) Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dla mnie wyglądasz fajnie :) jednak założyłabym ciemniejsze rajstopy!
    ale sweterek jest cudowny i buty też! :))

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz :)

    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są NIESAMOWITE ! *_*
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  47. WSZYSTKO jest niesamowite !!
    Dziekuje ... i rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. harmony is very beautiful blue-black series base

    xo

    http://darkolivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne buty!
    Obserwuję, zapraszam do mnie.
    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny styl...podoba mi się! ;D
    Dziękuje i też obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowne buty! Świetnie wyglądają do całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi lovely, I love your style!!!
    I follow you Now!!!
    I'm very happy if you follow me too!
    You like art and fashion?
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna ta kurtka i buty :) !
    A Ty jesteś bardzo ładna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. blok na sadach:)
    nie no genialnie;);*

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam każde Twoje buty! :) w ogóle jesteś genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko super nie rozumiem osoby czepiajacej sie o biale rajstopy przez wyglądają na tobie idealnie ,ale włoski bardzo sztucznie .. śliczna z ciebie dziewczyna . buty <3

      Usuń
  58. Zgadzam się z większością. Niestety sukienka i rajstopy dają wrażenie "klockowatej" figury. Może ciemne rajstopy jeszcze by jakoś to podratowały. Twoja talia bardzo cierpi w tej sukience. Same w sobie ciuszki ładne ale źle na Tobie leżą i optycznie dodają kilogramów. Zastanów się nad zmianą rajstop.

    PS.
    Nie zależnie od teczo czy są białe czy kremowe i tak jasne rajstopy nadają się tylko dla mega chudych (wg mnie wręcz wychudzonych) dziewczyn. Nie noś takich. Źle Ci w nich.

    Nie chcę być złośliwa. Tylko wyrażam swoją opinię.
    L.

    OdpowiedzUsuń
  59. love your blue beanie and booties! So cute- thsi outfit looks super sweet on you!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  60. Pazurki masz super ! Szkoda, ze nie robisz paznokci w Warszawie :(

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:


    http://fashionangeloftheyear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne buty ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  62. piękny zestaw ;)
    ale nie było Ci za zimno w tych rajstopkach :)?
    bardzo fajny blog, obserwuję;)

    a paznokcie również ładne, lecz ja bym się nie odważyła na takie;d

    OdpowiedzUsuń
  63. dziękuje Ci kochana za subskrypcje :) fajnie,że zainteresował Cie moj bloga ja również dodaje do obserwacji . Buziakii piękna :*:*

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale śliczne butki.;p

    w ogóle cały blog mega..:D

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. aa dziekuje :)) rowniez obserwuje :p

    OdpowiedzUsuń
  66. dziękuję. :) świetna stylizacja, kocham takie norweskie klimaty. seksownie i na luzie zarazem, cudo! :*

    OdpowiedzUsuń
  67. cudne buty :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. sliczny blog :D
    obserwuję oczywiście !

    licze na rewanż
    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Lovely outfit, love your shoes! And thank you so much for your nice comment :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger