zima wita ;)

Cześć Wam :)
przepraszam, że była dość długa przerwa bo wiem, że czekacie na nowości u mnie...
jednak zdarzyło się kilka spraw, które wcale nie dawały mi chęci do stania przed obiektywem...
postanowiłam jednak, że jestem twarda i nic nie zrobi mi krzywdy, jeśli tak musi być - niechaj będzie. Ja dam z siebie wszystko i pokonam wszelkie przeciwności losu, bo jestem silna :)  ( i tu o dziwo nie mam na myśli bloga :P ani komentarzy anonimowych osób :) ) ...
a dziś mam dla Was nową sesję :)
miałam nadzieję, że śnieg się trochę utrzyma i uda mi się zrobić ładne zdjęcia... jednak z tego co widzę zaczęły się roztopy... (to ta część zimy/wiosny, której przeogromnie nienawidzę ;/) 
i mamy to co mamy :)










Kurtka - House
Sweter - House
Koszulka - Bershka
Getry - Bershka
Torba - House
Czapka - Smyk

58 komentarzy:

  1. masz przepiękne nogi! <3 czapka i torba, mmm ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze super stylizacja :)))
    nogi masz boski <3
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nienawidzę legginsów imitujących spodnie, ale reszta mi się podoba ;-) szczególnie czapa ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tego nienawidzę :) reszta super!!!

      Usuń
    2. a ja lubię tego typu legginsy - dlaczego ?
      bo jak ktoś jest np niski i chudy jak ja to ciężko znaleźć zwykłe spodnie jeansowe które by wyglądały w miare szczupło a nie dodawały optycznie kilogramów bo nie ukrywajmy jeans do najcieńszch materiałów nie należy i jakikolwiek by to nie był krój to zawsze będzie wyglądał ciężko.

      Usuń
  4. super torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba najlepsza, legginsy całkiem całkiem, ale miałam podobne szaro-czarne i strasznie się zaciągały....
    Pozdrawiam ;*
    Aha, miałam dodać komentarz odnośnie Twojego tatuażu, ale jakoś tak wyszło, że zapomniałam, a wiec: wyszedł bardzo ładnie, ma super czcionkę i w ogóle najlepszy moim zdaniem z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jaki jeszcze (oprócz tego na przedramieniu i tego nowego na plecach) ma Diamentica ?

      Usuń
    2. Cherry dziękuję ;) ps. w następnym tygodniu dzwonię, żeby się umówić na kolejny ;D

      Anonimowy ... wystarczy przejżeć bloga, a odpowiedź sama się znajdzie :)

      Usuń
  6. Dziękuję Wam Dziewczyny :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo Asia nie ma stiletto tylko inne pazurki :)

    Calosc fajnie sie komponuje no i te renifery :) uwielbiam!!!

    mi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych niestety nie skończyłam i takie zostawiłam zwyklaki, ale już niedługo stiletto :)

      Usuń
  8. Rewelacyjnie wygladasz! Zwlaszcza kurteczka i buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. buty na obcasie to u Ciebie podstawa.;) i świetnie bo dobrze wyglądasz.;D

    OdpowiedzUsuń
  10. legginsy na nie (nie lubię imitujących spodnie), buty na nie - tandetnie wyglądają, reszta fajna, ale nie razem - za dużo motywów - ujmijmy to - zwierzęcych. W sumie jakbyś zrezygnowała z czapki (oczywiście nie w ogóle;) ) to byłoby ok, bo renifery współgraja

    OdpowiedzUsuń
  11. No i jest czapeczka!:) Rewelacyjne buty jak zawsze, świetnie wyglądają z tymi jeansami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś słodka jak pandusia;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Teeż nie lubię takiej zimy;/
    A wyglądasz b. ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty sa przeokropne

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że miałaś w torebce buty na przebranie???;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. zrób post o tym jak się malujesz krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  17. ni i co my tu mamy... jak zwykle legginsy z odsłonięta pupa, co wygląda naprawdę okropnie; nadromadzenie infantylno-idiotycznych motywów, panda i podwójna dawka reniferów to na prawdę zbyt wiele! czyli wyszło jak zawsze, tandetnie i kiczowato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a twoj komentarz jest naprawdę tandety i kiczowaty :)

      Usuń
  18. za te buty znowu wpadłam w podziw :-) Ja wyrżełabym przy pierwszym kroku hahaha :-) kocham leginsy imitujące spodnie. Mam zawsze problem z kupieniem dobrych dzinsów...zawsze albo mam je za ciasne przez co czuje się nie komfortowo albo za luźne....a takie leginsy problem rozwiązują :D i zawsze czuje sie świetnie heehe

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie znasz języki Joasiu??????????????????????????? Bo wydajesz się taka miła i inteligentna. A tak w ogóle to wolisz Asia czy Joasia??????????????????? Pozdrawiam cieplutko z Warki. Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na maturze zdany angielski :)
      w szkole też był niemiecki więc co nie co pamiętam :p
      a z własnej, nie przymuszonej woli kiedys chodziłam na francuski :P ale tu już marnie ;D bo to było dawno i wiele zapomniałam ;D

      Usuń
    2. obojętnie czy ,,Asiu'', czy ,,Joasiu'' ;)

      Usuń
  20. śliczna torebka i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna czapka, sprawia, że wyglądasz na wyluzowaną i z dystansem do siebie:) Getry co najwyżej po domu bym nosiła, a jak już na wyjście to może do jakiegoś dłuższego luzackiego swetra;) Ładna z Ciebie dziewczyna, myślę, że blogowanie zmieni Twój styl na plus:) Także bloguj bloguj bloguj:) Polecam przeglądać blogi z inspiracjami i streetstajlem. Pozdrawiam Cię serdecznie i nie bierz mojego komentarza za złośliwy.

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja mam pytanie, nie przeszkadzają Ci takie paznokcie z codziennych czynnościach ? ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie przeszkadzaja ;) noszę pazurki bardzo długo więc nauczyłam się wszystko robic mimo ich długości :)

      Usuń
  23. no właśnie pochwal się jakie języki znacz bo mi się wydaje że żadne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co Ci się wydaje jest dalekie od tego jak jest naprawdę, a to że oceniasz kogoś po wyglądzie świadczy tylko o tym jaką jesteś płytką osobą :)

      Usuń
    2. To po co taką uwagę zwracasz na swój wygląd jeśli twierdzisz że nie chcesz być oceniana po wyglądzie?? Dla mnie to dziecinada co robisz i jak wyglądasz - ale gdyby nie tacy ludzie jak ty byłoby szaro - buro i ponuro na świecie więc w sumie to fajnie że jesteś ... ale daj spokój z tą Hello Kitty - moja dwuletnia córeczka jej na szczęście nie znosi !! Jednak mam coś dla ciebie - podaj adres na maila to ci prześlę breloczek własnoręcznie uszyty z hellokitty - uszyłam go dla koleżanki a że starczyło materiału zrobiłam jeszcze 2 jeden sprzedałam i drugi mogę rozdać :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. a ty anonimku jakie języki znasz a może coś innego...

      Usuń
  24. Niestety nie. Wieś i tandeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieś i tandeta to ty :D

      Usuń
  25. Uwielbiam Twoj styl!! Bo jest TWOJ!! wysokie buty sa Twoim znakiem rozpoznawczym - LUBIE TO! Zagladnelam tu raz - przez przypadek,teraz jestem tu codziennie.Z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty.Na widok Twoich butow dostaje oczoplasu :P Mega mi sie podobaja Twoje tatuaze. Zdjecia sa swietne,fajnie sie oglada.
    INSPIRUJESZ kobieto :*
    Pozdrawiam z Hiszpanii.
    Aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ :) bardzo mi miło, że tak uważasz ;) pozdrawiam ;))))

      Usuń
  26. hej :) mam pytanie, czy nie bolą Cię nogi po chodzeniu w tak wysokich obcasach? Torebka świetna! :) Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  27. Mówił Ci ktoś kiedyś, że masz świetne nogi ? Za każdym razem jak oglądam Twoje zdjęcia to je podziwiam : ) Podejrzewam, że te buty nie są tak niewygodne na jakie wyglądają. Wystarczy spojrzeć na wysokie podbicie. To odbiera cm szpilce i można w nich śmigać ile się chce ! Asiu prowadzisz auto w szpilkach? ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś prowadziłam w 13 cm szpilach i musze przyznac, że nie miałam z tym problemu, (bardzo dużo jeżdze samochodem i to już ładnych parę lat, więc nie sprawiało mi to kłopotów ( i mam świadków na to, że tak było :P), jednak ucierpiały na tym same szpilki ;/ całe obcasy poobdzierane i do tego się ,,poluzowały'' ( jak złapie się za obcas to tak jak by się rusza ;/) więc skończyłam z prowadzeniem na szpilach bo szkoda mi butów ;D

      Usuń
    2. Ja jednak nie będę tego próbować ; p

      Usuń
  28. świetna ta Twoja czapunia :))
    szpile są strasznie wysokie, ale zapewne bardzo wygodne :))
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam Cię za chodzenie w takich wysokich obcasach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wygladasz jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz niesamowite buty ! :)Jeżeli podoba ci się mój blog to zapraszam do obserwowania, na pewno się zrewanżuje. :*
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne buty
    świetnie wyglądasz w tej czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne buty
    świetnie wyglądasz w tej czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ta czapka jest niesamowita :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger