Wspomnienie lata.

Witajcie ;)
tak wiem, miała być dzisiaj nowa stylizacja... jednak wszystkie przeciwności losu stanęły mi na przekór ;/ i nic z tego nie wyszło ;/ jestem wkurzona na maxa ;/
jednak każdy z Nas miewa chyba takie dni ;)

Powiem Wam, że ze względu na to, że nie ma śniegu jakoś tak brakowało mi zimy...
jednak wczoraj miałam już takie utęsknienie za wiosną, a przede wszystkim  za ciepłym latem, dłuuugimi chłodnymi wieczorami... pobujać się na dużej ogrodowej huśtawce przed domem... pod kocykiem....
Popatrzeć w gwiazdy, no i odciąć się od tych krótkich dni, deszczu i przeszywającego wiatru.

 prawie połowa stycznia, a ja już bym chciała maj ;) oby w tym roku było jak najwięcej ciepełka ;)
a Wy macie już dosyć tego chłodu??

stare wakacyjne fotki ;)



37 komentarzy:

  1. Tesknie za sniegiem (jak nie bylo tak nie ma), ale chcialabym juz lato.

    Co nie zmienia faktu, ze wczoraj zakupy powrocily. I nowa para butow.

    Jestem buto-maniaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 zdjecie jest super!!!
    slicznie na nim wyszlas to po pierwsze :) po drugie masz ladne panterkowe paznokcie a po trzecie kolory sa tak letnie, ze rowniez bardzo zatesknilam za latem

    mi

    OdpowiedzUsuń
  3. love the tatoo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam to samo... tęsknota za wieczorami na ławce w ogrodzie rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i drugie zdjęcie fajne, ale na pierwszym wyglądasz jak z reklamy :) Masz śliczny kształt ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej, na pierwszym zdjeciu wyszłaś jakby sprzed roku czy dwóch ;d
    i nie tyle młodziej, co teraz wydajesz się poważniejsza ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. na pierwszym zdjeciu wygladasz jak blake lively :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo ale paznokcie, widac, że profesjonalistka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cię :)
    Wygrała dziewczyna która ma bloga http://mak-polny.blogspot.com/ :)mam nadzieję, że zwyciężczyni pochwali się wygraną jak ją otrzyma :) Jestem z nią w kontakcie mailowym. Paczka z wygranym perfumem została dziś do niej wysłana :) Konkurs nie był kłamstwem a został usunięty ponieważ jego czas dobiegł końca :) O wygranej osobie wspomne w kolejnym poście ponieważ teraz nie mam zbytnio czasu na napisanie go bo przygotowuje się do wyjazdu za granicę. Będą u mnie także inne konkursy, ale już z prezentami dla kobiet więc zapraszam. Co do Twojego posta mam pytanie do 1 zdjęcia: jak się da funkcjonować w takich paznokciach? tzn chodzi mi o kształt. Bo sama mam długie, ale swoje i jest ok ale mam normalny kształt i zawsze mnie to zastanawiało jak to jest :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wszystko robię w tym kształcie, wydaje się, że nic jest nie możliwe - a jednak , da się wszystko :)

      Usuń
  10. jednak stwierdziłam, że pakowanie poczeka ponieważ nie wiem co mam zabrac wiec jest nowy post i napisane kto wygral ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny tatuaż ;D ahhh wakacje ...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a może post o biżuterii?????????????????

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie jakoś nie brak lata. Lubię zimę :) Pozdrawiam ciepło:***

    K*

    ________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. o śliczne pazurki :**
    Zapraszam do mnie :
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/
    będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniusio;*
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga ja już Cię obserwuje:P;*

    OdpowiedzUsuń
  16. na drugim wyglądasz jak byś z kryminału wyszła

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, chyba blog umiera..

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie:) ekstra normalnie:)

    zapraszam do katalogu najlepszych blogów
    www.blogrolle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. blog nie umiera, chwilowo nie moge dodac notki i tyle. Blog jest, był i będzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. łooł w szoku pazurki. Jestem ciekawa czy nie utrudniają codziennych czynności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pazurki nie utrudniają codziennych czynności :) nosze je już ok 6 lat więc zdazyłam się przyzwyczaić ;)

      Usuń
  21. taaak! ja tez chce zeby bylo juz cieplutko :)
    Dziekuje za mile slowa i zparaszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. paznokcie super długie :D <3 Na moim blogu trwa konkurs, jesli chcesz weż udział. Możesz wygrac bon do dash44 ;) Pozdrawiam, raroika.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz, ze prawdziwa blogerka codziennie pisze, a ty raczej nie nadajesz sie bo ciagle brak nowych tematow, latwiej zawodzisz fankki. Lepiej uwazaj i zadbaj o to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie jest napisane , że ,,prawdziwa blogerka'' pisze codziennie posty na swoim blogu? hm?
      ps. nie mów mi na co mam uważac a na co nie :)

      Usuń
  24. gdzie jesteś? czekasz na nowe buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w domu :) i nie czekam na nowe buty ;)

      Usuń
  25. jezu... nie wiem czemu ale jak tak patrze to jakbym widziala plastikowa lalke barbie ... i te okropne paznokcie... dziewczyna powinna byc naturalna ,podkreslona urode lekkim makijazem! a nie wygladac pusto..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego dzieczyna powinna być ,,naturalna"? poza tym co dla ciebie znaczy naturalność bo każdy może to uważać inaczej co sie nazywa naturalnością

      Usuń
  26. Nic ciekawego, brzydką masz twarz i to bardzo, taką zniszczoną i staro wyglądasz, no i do tego te obleśne i tandetne pazurska i kudły - masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jak ty wyglądasz, pewnie jak 12latka, która nie jest dla nikogo pociągająca, ubrana w tanie szmaty z lumpa:>

      Usuń
    2. anonimku skoro masz watę zamiast mózgu powiedz mi kupię ci jakiś mózg bo z tego co piszesz to widzę, że naprawde brakuje ci jakiś styków... mam nadzieje że kiedyś stanie się tobie coś takiego że nie zapomnisz do końca życia...

      Usuń
  27. odczepcie się od Asi! ja znam ją bardzo dobrze i jest to naprawdę PRZESYMPATYCZNA osoba ;) a jak wam się nie podoba to nie musicie tu zaglądać i tyle...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger