sobota, 7 stycznia 2012

Tatuaż nr 3 :D

Hejka ;)
udało mi się w końcu dodać nową notkę :)
od wczoraj mam tak zabieany dzień, że nie dałam rady :(
chciałam dodać zdjęcia jeszcze wczoraj, ale późno wróciliśmy... do tego dziś rano szybki wyjazd do Łodzi... i zleciało do 14... trochę odpoczęłam i na komputer ;D a na tym nie koniec bo mamy jeszcze plany na dzisiejsze późne popołudnie i wieczór ;D

a oto przed Wami mój nowy Tattoo ;)






tu macie linka do prac, które robił mój Tatuażysta ;)


POLECAM BO JEST NAJLEPSZY!!!! :D
Zresztą zobaczcie prace, na pewno podzielicie moje zdanie :)
I chciałabym zaznaczyć, że to już mój 3 tatuaż wykonany przez tego Pana ;)
kolejny też będzie, tylko oby mi Tatuażysta nie wyjechał z Polski, bo będę gonić ;D

Ps. powiem Wam, że jeszcze przed moimi urodzinami kolejny (tak będzie następny i wiem już co :P) tatoo ;D
tym razem postawię na bajkowy motyw :P ale to się dowiecie w swoim czasie ;D




41 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię, Asiu! :) Fantastyczny tatoo!

    OdpowiedzUsuń
  2. o widze ze moja czcionka sie przydala :) super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. Mam pytanie, czy to miejsce na plecach było bardzo bolesne? I co bolało bardziej plecy czy kokardka na nadgarstku?

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super tatoo! a co oznacza Twoje cudo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odważnym los sprzyja i zdobi wieńcem

      Usuń
  5. piękny!!!! ja mam jeden, ale mnie tak nachodzi na kolejny, chce zrobic tatuaz zwiazany z narodzinami mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :) tez zamierzam sobie jakiś zrobić :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ała:) Jak oglądam zdjęcia to przypomina mi się jak sama robiłam sobie tatuaż na karku (imię synka) nie tak dawno. Piękna czcionka i równiutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny:) ja mam na karku, narazie jeden, ale planuję już kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  9. odważnym (śmiałym) los sprzyja i zdobi wieńcem?

    to chyba prawda, ze tatuaze sa uzalezniajace i jestes tego najlepszym dowodem:) az boje sie zaczac bo z moimi sklonnosciami do popadania w skrajnosci skoncze jak zombie boy;)

    pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu piękny tatuaż i Ty jesteś strasznie fajniusia.Nie podoba mi się ten pieprzyk po lewej stronie, idż do dermatologa i go wytnij, takie świństwa lubią się zezłośliwiać, jest dużo ciemniejszy i mniej regularny co może zapowiadać problemy, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. super! PODZIWIAM ZA ODWAGE:) mnie bol przeraza:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Audentes fortuna iuvat decoratque corona - odważnym (śmiałym) los sprzyja i zdobi wieńcem.

    :} święta prawda

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ;-) jestem ciekawa co oznacza ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham tatuaże i sama planuje teraz napis ;-) co prawda ja lubuję się w tych oldschoolowych marynarskich ale mam taki jeden tekst bliski memu sercu :-) Bajkowe motywy są słodkie ;-) mój kumpel ma Tweetiego na ramieniu i strasznie się nim jaram :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ile kumpel ma lat?
    wyobrazasz sobie 50-latka z tweetim ?
    ohyda

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny tatuaż. Mi się właśnie podobają napisy, może w przyszłości kiedyś się na jakiś skuszę. Bolało?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jak Asia będzie wyglądała w wieku 50 lat ze swoją słodką kokardką na nadgarstku, jebitnym nickiem na ręce i sentencją na plecach;] chciałabym to zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chciałabym zobaczyć jak ty będziesz wyglądać bo sądzę że jak rodzynka...

      Usuń
    2. Mi tam te tatuaże bardzo podobają . I co cię to obchodzi jak będzie wyglądała . ? Zajmij się sobą i swoim ciałem , a nie innymi . Tatuaż piękny i mega mi się podoba , ten , jak i te na nogach , nadgarstku i ręce .

      Usuń
  18. do ostatniego Anonima:
    to moja sprawa jak będę wyglądała za 50 lat, nie powinno Cie to interesowac, może mnie już dawno nie bedzie? żyje chwila i nie mam zamiaru sie zastanawiac co bedzie za 50 lat. to po pierwsze...
    a po drugie : ,,napis na ręce'' to nie jest żaden ,,jebitny nick'' (wystarczy przeczytać z prawej na blogu, że to nie jest moja ksywa ani nic w podobie). Jest to ważne dla mnie słowo i w imię tego blog otrzymał taką nazwę. I na pewno tym którym nie trzeba nie powiem co oznacza.
    Ps. zrobię wszystko abyś tego nie zobaczyła :)bo to zupełnie nie jest Twój interes.

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Wam wszystkim za komentarze :* :)

    Gigi nie umiem stwierdzic co bardziej bolało ;) bo mnie to raczej można powiedzieć szczypało i swedziało niż bolało :) i za każdym razem mam to samo uczucie nie patrząc w którym to miejscu :)

    Luiza ;D hehe nie martw się na pewno szybko się nie upodobnisz do Zombie Boy'a ;D
    i dla dociekliwych anonimowców , którzy obrabiaja mi dupę na innym blogu... ku waszym zachętą ja też się do owego Pana nie mam zamiaru upodobnić, a te wasze kretyńskie komentarze świadcza tylko o przedstawionej przez Was głupocie. Jak na razie mam zamiar zrobić jeszcze jeden tatuaż i naprawde będzie mi brakowało wiele wiele, aby dogonić wyżej wspomnianego Pana. No ale nie ma co - wasze inteligentne porównania muszą być :) Spoko.
    Swoją drogą Zombie Boy wygląda super - własnie dzięki swoim tatuażom :) mi się to podoba - wam? nie musi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tatuaż:) fajne miejsce wybrałaś:) ja mam motyw jaki chcę wykonać ale ciężko mi wybrać do niego miejsce

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty masz założone clipy z cosmoshopu?
    Jeśli tak to 80g czy 135 i znów pytanie... jeśli 135 to masz wszystkie taśmy przypięte?

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał, wygląda niesamowicie.
    Ja się boję igieł i bólu więc raczej nie odważę się na tatuaż. Po za tym nie mam nic co chciałabym sobie wytatuować.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ile płaciłaś za tatoo? Jestem ciekawa. Nie mam zamiaru Cię rozgrzeszać z Twoich wydatków, czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mniej więcej tyle co 2 razy zrobienie nowych paznokci w jednym z drożsyzch salonów kosmetycznych ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. A coś więcej? Nie znam się na paznokciach ani na tatuażach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana,,,, a jaki jest tatuaż nr 2?:)


    Cudny jest, bardzo dobre wykonania i pomysł też super :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ca;y czas mysle gdzie zrobic swoj napis.az tak jak Ty odwazna nie bede napewno;) aczkolwiek strasznie mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  28. omg tatuaż cudowny <3 błagam powiedz co to za czcionka?? :D

    OdpowiedzUsuń