Pragnę.

Witam Was po chwilowej nieobecności :)
notki nie było dlatego, że z moim nowym tatuażem jak narazie obchodziłam się bardzo delikatnie ;)
tzn. chodzę cały czas w top'ach bez ramiączek, folię na tattoo zakładam tylko wtedy kiedy naprawdę muszę. Im więcej ma powietrza tym szybciej się goi :)
powiem, Wam, że jak się wygoi odrazu odkładam kase i idę zrobić jak na razie ,,ten ostatni'' ;D

A dziś chciałam zaprezentować buciki... oczywiście ze strony



powiem Wam, że już niedługo zawitają i u mnie ;D






tu macie do nich linka:



 

14 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że są BOSKIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, Ty szczęściaro, tyyyyle butów! na szczeście chociaż tych Ci nie zazdroszcze, bo mam podobne:D Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buciki! ;) W sumie folii, raczej nie powinno się naklejać, już po zrobieniu w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejbii wiem, wiem ;P nie pierwszy tatuaz mam :P tyle, że wiesz, nie wyskocze do sklepu z gołymi plecami (jak by nie bylo mamy zimę i już widze jak by sie pukali w czoła jak by mnie tak zobaczyli ;)) a niestety nikt tego za mnie nie zrobi... a tatuaz mam cały czas wysmarowany więc nie bardzo, żeby bluzka czy kurtka zostały całe unorane w maści :)
    (bez maści czuje jak mi ściaga, a nie chce, żeby porobiły się stupki... oba wczesniejsze wygoiły mi się idealnie, nawet dostałam pochwałę od tatuażysty :P:P że wszystko pięknie i gites ;D także praktyka czyni mistrza ;P i z kazdym kolejnym wiem coraz lepiej jak się obchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne buciki! Lube Stylwoe Buty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ashley, tan suede ;) są mega, fajne, wygodne i robią wrażenie, ale w palcach są baaardzo szczupłe i po godzinie w nich mam dosyć bo mam zmiażdzone palce ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa robisz mi smaka na te buciki! choc u mnie raczej będą one zalegały szafe bo pewnie bym się w nich zabiła.....przez Ciebie zaczne kupować i będą się marnowały haha :-) no z wiosną chyba pora przełamać lęk do szpilek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiłabym się na nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gorączkowałaś po??????????????????????????????????
    Moni

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie naklejałam foli ehh kiedy to było mm jakies 7 lat temu ;p:) teraz chciałabym usunac;/ co do butów podobne do Steva Maddena piekne pozdrawiam

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger