Po zakupach.

Cześć Wam :)
dopiero teraz znalazłam chwilkę na nową notkę... przed chwilą skończyłam robić pazurki koleżance :)
Wczzoraj z Łodzi wróciłam przed 22.00... byłam w ,,Porcie'' do samego zamknięcia ;) do 20.00... przeszłam chyba wszystkie sklepy i... wiecie co?
Niezbyt było w czym wybierać.
Kupiłam tylko (!) 3 rzeczy :( myślałam, że uda mi się zaopatrzyć w większą ilosć :( )
Niby wyprzedaże, wszystko takie super... a tak na prawde nie było nic! Nie wiem, może to co lepsze (ładniejsze, ciekawsze) jest chowane albo odsyłane , a na stanie zostawiają same buble ;/
Ciężko było znaleźć coś fajniejszego.

Kupiłam sukienkę (ma identyczny kolor jak na pierwszym zdjęciu), bluzę i getry :)






Jako, że odczuwałam lekki niedosyt w związku z minimalną ilością zakupionych nowych rzeczy postanowiłam sobie też zamówić koszulkę :)

www.glovestar.pl


 


27 komentarzy:

  1. rzeczywiście mało, ale grunt, że coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest ta sukieneczka:)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam dziś na konferencje Oriflame! Więcej informacji u mnie na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  3. glovestar.. kiedyś kupowałam tam torby ;p czasy się zmieniły, styl się zmienił i już nie lubuję w tym sklepie;p chociaż fajne dodatki mają ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. leginsy są mega <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Legginsy kosa!! chyba się przejdę do Stardivarius'a w moim mieście:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny sweterek z misiami.

    Ja jestem dosyc mocno rozczarowana wyprzedazami. Ogolnie kupilam pare pierdol, ale nic co by mnie nie powalilo na kolana - ogolnie maaarnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza z miśkami mega! Zauważyłam dokładnie to samo co Ty. P{odobnie nie jestem zbyt zadowolona z moich wyprzedażowych kąsków :)

    Pozdrawiam ciepło
    K.

    ___________________________-

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka. Uwielbiam Oodji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś o godzinie 20:30 kolejna konferencja Oriflame. Pani Elwira przedstawi hity i nowości Katalogu nr 2 (czyli tego z którego możecie obecnie składać zamówienia), a także o Konkursach z okazji 45-lecia Oriflame!
    Uwaga: Wszyscy uczestnicy konferencji maja szansę na nagrody w postaci wybranych kosmetyków Oriflame!
    Jeżeli jesteś chętna to proszę zostawić swój adres e-mail u mnie na blogu w komentarzu.A ja Ci prześlę link konferencji!
    Zapraszam bo naprawdę wyjątkowo warto!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluza jest cudowna ♥
    Kocham różnego typu bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza jest swietna!:> co to koszulki z zebrami ,posiadam identyczna tylko ze szara ,niestety jej minusem jak dla mnie jest to ze strasznie krotka jest: <

    OdpowiedzUsuń
  12. Legginsy ze Stradivariusa są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger