No i niespodzianki nie bedzie ;/

Hejka :)
Dziękuję za tak dużą ilosć komentarzy pod ostatnim postem ;) widzę, że małe skandale popłacają ;)

Chciałam Wam zrobić niespodzianke pokazując kolejny tatuaż który bedę mieć ... jednak zrobił się przeciek :P hehe
pewnie nie zamierzony, ale zniweczył mój plan, zaskoczenia większości odwiedzających mnie osób, atóż na Facebooku Stylowych Butków, pojawiło się zdjęcie stópek, które mają dokładnie to co chcę sobie wytatuaowac ;/ nie moge za to nikogo winić, bo zdjęcie jest ogólnodostępne w necie... więc kazdy mógł go użyć. Dlaczego post dodaję teraz? Dlatego, ze dzwoniłam się umówić na ten tatuaż już dawno, jednak mój tatuażysta nie ma dla mnie wolnego terminu jak na razie i muszę czekać ;/ (pewnie już bym go miała... ;/ jak by nie te zawalone terminy... ;/) ...
Jedyne co.. to mogę go Wam pokazać również i tu :)
i uzbroić się w cierpliowość, aż nastanie termin wytatuowania go dla mnie :)

Piszę to teraz i pokazuję Wam dlatego, aby potem nie było, że zrobiłam sobie go ... bo zobaczyłam na Facebooku Stylowych Butków :))))


 
mała aktualizacja: dzwoniłam przed chwilą i jadę robić, albo teraz w piątek, albo w poniedziałek za tydzień ;D także, niedługo fotorelacja ;))))

ps. i chyba będę miec tez nie miłą wiadomość... aczkolwiek... w maju... chyba zawieszę bloga...
dam sobie jeszcze trochę czasu...
ale jak będzie dalej tak jak jest... tzn. ciągły brak fotografa... (inni ludzie też mają swoje sprawy i zajęcia, więc nie mogę oczekiwac od nikogo, że będzie dla mnie w 100% dyspozycyjny...)
druga sprawa... chamowate komentarze, komentarze typu, jak powinnam się ubierac i tak dalej (nienawidze kiedy ktoś mnie poucza, nikt nigdy mi nie rozkazywał i nikt nie będzie :)... tak w zasadzie mam gdzieś co takie osoby myślą i jakie mają zdanie, bo będę dalej robić to co mi się podoba, ale nie mam zamiaru dawać sie mieszać z błotem... a coraz więcej ,,super blogerek'' próbuje mnie zniszczyć... i na swoich Fb obrabiają mi dupę... bardzo chętnie spotkałabym się z nimi na żywo... także jeśli odwiedzacie czyjeś blogi, patrzcie między wierszami, czy aby dana blogerka jest taka ,,och '' i ,,ach'' cudowna, wspaniała i sympatyczna...
pozatym  jeśli nie lubiecie tu wchodzić, to po co to robicie??

Ps. 2 postanowiłam, że będę dodawać wszystkie komentarze, (te w których jestem wieśniarą, tandetna, plastikiem itp itd. ) abyście mogi zobaczyć, jak niektóre laski potrafią się zamieniać w jadowite suki ...
Współczuję takim osobom jak np. Honey czy Doda... bo na nich też nie zostawiacie suchej nitki... zastanaiwam się dlaczego ludzie sa tacy podli...

126 komentarzy:

  1. Nie tatuuj sobie tego, co ma juz ktos. Naprawde, chcialabys, zeby ktos robil sobie taki tatuaz jak masz juz Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dlaczego niby mam sobie tego nie tatuować??
      podoba mi się to i sobie zrobię, tym bardziej, ze juz sobie ustaliłam jakie będzie miał dla mnie znaczenie...

      apropos tego, czy chciałabym, aby ktoś sobie zrobił taki tatuaż jak ja mam?... owszem hehe jak byłam robić tatuaż na plecach, to mój tatuażysta mówił, że przyszła dziewczyna i prosiła ,,o taką samą kokardkę jak Diamentica'' - dlaczego bym miała nie chcieć, aby taki miała? Dla mnie to fajna sprawa, że ktoś chce mieć coś takiego jak ja, fajnie jest być dla kogoś wzorem, nie rozumiem Twojego oburzenia.

      ps. jak by nie to, że pojawiło się na FB Stylowych, nie dodałabym tego zdjęcia... i nie było by komentarzy tego typu... ,, że jak kots ma to ja nie mogę'' ...

      Usuń
    2. Nie tatuuje sie cudzych wzorow (chyba ze za pozwoleniem) z szacunku dla artysty ktory go stworzyl i dla osoby ktora go nosi.
      Mam na sobie (wieksze niz kokardki i serduszka) tatuaze, projektowane specjalnie dla mnie i nie chcialabym, ani ja, ani tatuator, zeby ktos inny taki wzor nosil.
      Poza tym, bedziesz miala to na cale zycie, naprawde chcesz nosic cos co juz ktos ma?
      Dziwi mnie niefrasobliwosc przy wyborze tatuazu, zwlaszcza, ze bedziesz to miala na sobie cale zycie...

      Usuń
    3. nie musze miec pozwolenia, jest to głowa kota z bajki, więc nie jest to wzór specjalnie przygotowany dla tej osoby, nie jest zastrzezony prawem autorskim, więc jesli tylko mam taką ochote moge sobie go zrobić, a taką ochote mam, więc bedę go mieć.
      To jest Twoje zdanie, ja mam swoje zdanie, a jeśli wejdzie tu 1000 osób, kazda jedna tez będzie miała swoje zdanie. Ty robisz jak chcesz, ja również robię jak chce. I prosze Cie, nie przekonuj mnie, bo i tak mnie nie przekonasz.

      Usuń
    4. "tym bardziej, ze juz sobie ustaliłam jakie będzie miał dla mnie znaczenie" jak na moje tym zdaniem podkreśliłaś brak własnej pomysłowości. Ściągnęłaś wzór z netu a potem usiadłaś i zaczęłaś się zastanawiać co powiedzieć komuś jak zapyta "Czy ten tatuaż coś dla ciebie znaczy?" Robiąc tatuaż powinno się go robić indywidualnie. Rdza ma rację. Ja też nie chciałabym nosić na swoim ciele czegoś co ma ktoś inny. Zrobię sobie w życiu jeden tatuaż i będzie on miał znaczenie osobiste a nie jak ty napisałaś... To nie polega na tym, że znajdziesz sobie w internecie wzorek i stwierdzisz, że jest ładny to "sobie zrobię, a później wymyślę co znaczy". Tatuaż oddaje naszą własną osobowość i ten który ty wybrałaś jest dla mnie jak ktoś już napisał tandetny i infantylny, ponieważ widać, że pomysł na niego nie narodził się w twojej głowie a oczach. Ściślej mówiąc nie wymyśliłaś go a zobaczyłaś i zapragnęłaś. Nie kwestionuję słuszności robienia go, gdyż nie moje ciało będzie zdobił czy szpecił. To jest twoja decyzja. Jednakże myślę iż taka decyzja powinna płynąć z serca, a nie z oczu i płytkich rządz posiadania. Przemyśl to jeszcze nim będzie zbyt późno. Może lepiej czasem zrobić coś później ale z własnej, oryginalnej myśli a nie z cudzej.
      "Dla mnie to fajna sprawa, że ktoś chce mieć coś takiego jak ja, fajnie jest być dla kogoś wzorem" tak być może to fajne ale pomyśl, że może osoba nosząca ten tatuaż na stopach tak nie uważa. Nie wydaje mi się, że sama wpadłaś na pomysł "O! zrobię sobie na jednej stopie dwa serca a na drugiej głowę Marie" (to imię tej kotki jakby ktoś się nie orientował) a potem szukałaś inspiracji w necie. Ja nie mówię, że musisz mieć pisemne pozwolenie na użycie tego wzoru, bo to faktycznie postać z bajki ale dokładnie taki wzór jaki przedstawia zdjęcie być może ktoś gdzieś sobie wymyślił i nie będzie dla niego fajne jeśli zobaczy, że ktoś ma coś identycznego.
      Nie do mnie należy wybijanie ci tego z głowy, bo masz własny rozum (tak sądzę) i sama i tak zrobisz jak chcesz. Ja tylko uzasadniam moje zdanie w tej kwestii i mój osobisty pogląd na ekspresję emocjonalną tatuaży, która dla mnie osobiście ma ogromne i głębokie znaczenie.
      L.

      Usuń
    5. ja napisałam już powyżej, kazdy kto tu wejdzie będzie miał swoje zdanie, ja mam swoje i tatuaż będzie, czy będzie się to niektórym podobało czy nie.
      I to nie wyglądało sobie tak, że siedziałam zobaczyłam i uznałam, że fajny i wymyślę sobie znaczenie... szukałam czegoś co będzie do mnie pasowało... a znaczenie dopasowało się idealnie.
      Jeśli ktoś nie ma ochoty, aby ktos nie miał tego samego co on , niech nie upublicznia zdjęć.
      Raczej mi nie grozi, aby ta dziewczyna zobaczyła ten sam wzór tatuażu na moich stopach... Chyba, że mój blog będzie tak popularny, że będą mnie rozpoznawać w całej Polsce ;) heheh
      Jest wiele milionów ludzi na całym świecie, którzy właśnie szukają inspiracji (jesli chodzi o tatuaż) w necie. Teraz była moda na ,, jaskółki , kotwice itp'' i założę się że 50% osób które je robiło, zaczerpnęły wzór od kogoś, kto ,,już taki ma''. I tak jak napisałam ja nie widze w tym problemu. To mi sie ma podobac, to dla mnie ma miec znaczenie i to ja mam być zadowolona.

      Usuń
    6. Nie ma to jak sobie zrobić infantylny tatuaż... Proszę Cię.... Nie masz już 6lat tylko powyżej 20. W wieku 40 lat będziesz wyglądać "debilnie"....

      Usuń
    7. Warto mieć świadomość, że ten wzór jest własnością firmy i choć nie sądzę, aby ktoś Cię z tego tytułu ścigał :), to należy pamiętać, że wykorzystywanie wzorów bez zgody autora podlega w "najlepszym" wypadku grzywnie. W każdym razie tatuaż jest uroczy i mam wrażenie, że jest zrobiony w Photoshopie, więc może będziesz jedyną osobą, która ma taki, jestem ciekawa efektu :)

      Usuń
    8. Kochana!!!!
      jesteś naprawdę ładną dziewczyną.. co ja piszę kobietą!
      i wyobraź sobie... idziesz na wykwintną kolację z prezesem jakiejś firmy i masz ugrać kontrakt.. co pomyślą negocjatorzy, którzy zobaczą Hello Kitty na stopach?
      Kochana ja wiem, że na ten moment to czujesz.. ale za kilka lat będziesz miała 30... 40... (a to naprawdę chwilka)..
      może zdarzy się w Twoim życiu coś co kompletnie je odmieni?
      ja też się tatuuję.. na stopie (przy placu trochę asekuracyjnie :-) ) mam gwiazdkę..
      proszę przemyśl to... dam sobie głowę uciąć że będziesz żałować..
      i błagam.. nie odbieraj tego jako atak.. ja Cię naprawdę lubię...
      a co Twój Facet na to????

      Pozdrawiam
      Agnieszka

      Usuń
    9. A kto w czasie wykwintnej kolacji patrzy się na stopy? No błagam...

      Usuń
  2. miałam ten sam tatuaż tylko że z henny!
    trzymał mi się około miesiąca

    jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tatuujesz te serduszka czy koteczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i serduszka i koteczka ;)
      zapewne nie będzie identycznie identyczny, chocby dlatego, że poproszę mojego tatuażystę, aby wykonał serduszka podobne, ale jego ręką, główka kotki też będzie z innego obrazka, dlatego, że musi być na równej płaszczyźnie, tak samo z umiejscowieniem, myślę, że będzie ,,mniej więcej tak samo'', ale nie identycznie, nie będę celować aby było milimetr do milimetra jak na obrazku.

      Usuń
  4. Sliczny kotek !! Tez robisz go sobie na stopie ?

    http://justynaenbarcelona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. już się nie mogę doczekać kiedy pokażesz nowy tatuaż, a zrobisz foto tego ostatniego z plecków??
    Bo miał się pojawić jak opuchlizna zejdzie!!!
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram zrobić się na dniach zdjęcie ;)

      Usuń
  6. No jakiii Sweet Koteczek iii Serduszka <3 Me Love ! ;))
    BUZIAKUJE i serdecznie zapraszam na mojego bloga i do Obserwatorów! ;) ja już obserwuje;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że potrafisz prowokować ale zdajesz sobie sprawę jak taki infantylny tatuaż na stopie będzie wyglądał jak będziesz miała 50 lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy dożyję... ludzie teraz umierają młodo

      Usuń
    2. Będzie wyglądal jak świadectwo zajebistej młodości...

      Usuń
  8. Kotek przesłodki :) Ja trochę obawiam się tatuaży, ale lubię je oglądać na ciele innych :) Pozdrawiam serdecznie,

    K.

    _____________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz co, jakiś czas temu już myślałam, że mmo Twojego stylu polubiłam Cię. Zaczęłam uznawać, że mimo tandetnej powierzchowności jesteś całkiem wartościową osobą. Ale dopiero teraz wychodzi, jak jesteś pusta. NIe potrafisz znieść krytyki. KAŻDY komentarz chwalący, nawet tak prosty jak "super" kwitujesz z uśmiechem, podłechtuje to Twoją próżność, a najmniejszej choćby próby krytyki nie potrafisz znieść. Jak ktoś powie Ci, że coś jest nie tak to zaraz odszczekujesz, że ważne, że Tobie się podoba i nic Cię nie obchodzi zdanie innych. Skoro Cię nie obchodzi to po co upubliczniasz swoje zdjęcia? CHyba naprawdę nie sądzisz, że każdemu spodoba się plastik! Poza tym spójrz na to z innej strony - ok, to Twoja spawa co robisz ze sobą i swoim ciałem, nikt Ci tego nie zabroni. Ale wejdzie na tego bloga jakaś głupiutka nastolatka, zobaczy Twoje infantylne tatuaże i sama będzie chciała tak oszpecać swoje ciało. Zastanów się nad tym...

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super odpowiedź! Brawo! Chciałam napisać to samo.
      Ania.

      Usuń
    2. no i własnie ze względu na ,,takie morały'' chyba faktycznie zrezygnuję z prowadzenia bloga... (może faktycznie nie toleruję krytyki? moze macie rację pod tym względem? ale czy powinnam robić wszystko tak jak Wy byście chcieli>? pomyśleliście o tym, że ja to lubię? że wmawiając mi swoje zdanie, próbujecie skrzywdzić moją osobę? pomyślał kiedyś ktoś o tym? ) cały czas każda z Was próbuje mi uświadomić, ze jestem ,,tandetna i infantylna'', a czy faktycznie taka jestem? Lubię to jak wyglądam, podoba mi się to więc nie rozumiem dlaczego ja mam być nieszcześliwa...i sie zmieniać? Bo jeśli tylko i wyłącznie dlatego, że Wy macie takie zdanie, a nie inne.. to chyba trochę nie fer... czy ja Wam każę się ubierać tak jak sama się ubieram? NIE. To, że pokazuję zdjecia publicznie, nie oznacza, że życzę sobie, aby kotś kto ma inny gust wieszał na mnie psy. No sory, ale to koliduje z moim wychowaniem. Uwazam, takie osoby, za puste, wredne i egoistyczne.
      Myślałaś, ze mnie polubiłaś... A. nie wiem czy da się polubić kogoś, nie znając go...

      Kilka dni temu poszłam odwiedzić moją koleżankę, poznałyśmy się jakieś 6 miesięcy temu... jak zobaczyła mnie pierwszy raz... (na dyskotece) pomyśała, że nie będzie podchodzić, bo zapewne nalezę do tych wrednych żmij... (nie ma jak stereotyp, blondynka i tipsy... tak ona pomyślała, tak jak większość z Was krytykujących mnie)... co powiedziała kilka dni temu? ze nigdy w życiu by się nie spodziewała, (jak wtedy mnie zobaczyła), że moge być tak sympatyczna, ciepła, itp ;) ... tak więc morał taki, że nie ocenia się po wyglądzie :) hehe teraz jesteśmy najpeszymi przyjaciółkami, bo, żeby kogoś faktycznie polubić, trzeba go poznac bliżej...

      A jeśli chodzi o głupiutkie nastolatki... moją rolą nie jest im mamusiować... każdy ma swój rozum, każdy robi tak jak chce, a ja nie będę poświęcać swojego życia i chowac się tylko dlatego, zeby ratowac z opresji głupiutkie nastolatki, wybaczcie...

      Usuń
    3. Każdy człowiek ma w sobie pierwiastek egoisty i próżniaka, nie każdy o tym wie. Ci co mają taką wiedzę na własny temat, w większości udaje skromnych i altruistów...a reszta założyła sobie blogi:-)...i właśnie po to by nie kryć się z tym co im osobiście sprawia przyjemność, żeby głównie sobie sprawić przyjemność z takiego ekshibicjonizmu. Nie ma w tym nic złego i ja się bardzo cieszę, że są ludzie którym chce się to robić :-) że jest taka Diamentica i robi to co jej się podoba.
      Widać, że czuje się dobrze sama ze sobą...a większość ma z tym chyba poważny problem:-)
      Krytykując ją, PAMIĘTAJCIE dziewczyny, że ona nikomu nie robi krzywdy!!!...więc po co to oburzenie i krytyka?!....ale, wygląda na to, że mamy bardzo skromne i bardzo moherowo-wartościowe społeczeństwo;-)
      Asia pozdrawiam Cię i trzymaj się!!!! Nat*
      a reszcie wizytujących Twojego bloga życzę bardzo udanego seksu...może to pomoże na Wasze frustracje? a jeśli nie to polecam coś słodkiego np. lody śmietankowe :-)

      Usuń
    4. Całkowicie podpisuję się pod Anonimowym! Najlepiej czułabyś się, gdyby wszystcy tylko przyklaskiwali Twojemu stylowi i twojej osobie, czułabyś się wtedy jak księżniczka. Kochana, tak jest tylko w bajkach...może czas najwyzszy już dorosnąć i stawić czoła temu co dzieje się na twoim blogu i w komentarzach, które dodają nie tylko słodziutkie 12-latki, ale także trochę starsze dziewczyny, które już wyrosły z pieluch.
      Co któryś post obrażasz się na negatywne komentarze-ale daleczego? przecież musiałaś liczyć się z tym ,że niektórym spodoba się twoj styl, a niektórym nie.

      Usuń
    5. A jeśli chodzi o głupiutkie nastolatki... moją rolą nie jest im mamusiować... każdy ma swój rozum, każdy robi tak jak chce, a ja nie będę poświęcać swojego życia i chować się tylko dlatego, zeby ratować z opresji głupiutkie nastolatki, wybaczcie..

      TYM KOMENTARZEM POKAZAŁAŚ NA JAKIM POZIOMIE JESTEŚ

      Usuń
    6. anonimki ja mam do was wielką prośbe pokażcie swoje zdj i wtedy my się z was pośmiejemy i powyzywamy się na was. Bo chyba nigdy nie byliście w takiej sytuacji... Bo kiedy jesteście anonimowe to wszystkie/wszyscy jesteście naprawde bardzo odwazni a udowodnijcie że tak jest na prawdę i pochwalcie się swoim wyglądem... :P

      Usuń
  10. jaki słodki kotek :) naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tatuaż fajny, chociaż sama nie wiem czy bym sobie taki zrobiła. (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana trzymaj się mimo , że ja mam bloga niebawem będzie 2 mies. to już jakiś anonim próbuje tego ze mną za wszelką cenę .. Ale każdy kozaczyć umie przez neta a jak przyjdzie w oczy to się boi że pazury połamie jak będzie zwiewać :/
    PS Słodki tatuaż ale mimo to ja bym sobie takiego nie wytatuowała wiec ciebie podziwiam za odwagę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest odwaga... to jest nieprzemyslana decyzja, ktorej bedzie za kilka lat zalowac...

      Usuń
    2. A ty skąd wiesz co to odwaga?

      Usuń
  13. nie wiem co ty w ogole masz w glowie. troche mi ciebie zal. myslisz ze jak bedziesz tak pisac to ludzie sie rzuca i zaczna blagac zebys nie konczyla bloga?
    powiedza ze zdjecia sa swietne ze jestes piekna itd?
    no chyba nie. zastanow sie nad soba i nad tym co robisz ze swoim cialem bo plastikiem i tatuazami urody sobie nie uzupelnisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie mam takiego zamiaru, nie jestem gwiazdą - prowadze tylko bloga... i pisze, że za jakiś czas najprawdopodobniej zrezygnuje, boli Cie to?

      moja sprawa co robie ze swoim cialem i nic Ci do tego. mogę sobie robic co mi się podoba, powiekszyc usta, biust, dołożyć implanty w posladki i naprawdę nie będzie to Twój interes.

      Usuń
    2. Aiu, jestem twoją stałą czytelniczką i z tym powiększeniem piersi to na prawdę niezły pomysł!!!
      Czekam na fotorelację!!!

      Usuń
    3. taaak! powiększ! usta też! wtedy pod każdą stylizacją będziesz mogła pisać:

      włosy - cosmoshop
      cycki - klinika xxx
      usta - klinika xxx
      plastik do wytopu formy - wytwórnia tworzyw sztucznych

      pozdrawiam, czekamy niecierpliwie na wysłuchanie próśb!

      Usuń
    4. chce mi sie śmiać z was anonimki bo po 1) wy nie rozumniecie kim jest plastik
      Diamentica nie miała operacji plastycznych w wy już tacy bardzo mądrzy jesteście i wiecie szystko o wszystkich? wy jakimis bóstwami jesteście czy co bo nie rozumiem tej waszej żałosnej gadki. Naprawde najlepiej by było jak byście ze sobą skończyli przynajmniej nikt nie musiałby czytać tych waszych naprawdę dennych, pozbawionych smaku i żałosnych komentarzy...

      Usuń
  14. Czy wiesz, że usuwając bloga dajesz satysfakcję tym, które na to czekają? Myślałam, że jesteś silniejsza. Niestety takie są uroki prowadzenia bloga..mimo wszystko nie daj się tym, które czekają na Twój upadek. Nie bądź głupia i prowadź bloga dalej. Basia.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, zdaje sobie z tego sprawę... jeszcze nie kończę blogowania, będę blogowac conajmniej do maja do moich urodzin, a potem zobaczymy...
    Ps. Wiem, że jest wiele osób, które tylko na to czekają i zacierają ręce... ale taki jest nasz świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kończ bloga badz silna!
      Wiesz, bloga czytaja albo ludzie ktorym sie on bardzo podoba, albo Ci ktorym sie nie podoba i zywi w nich negatywne emocje i oboje maja duza satysfakcje.
      Ludzie lubia sie zachwycac, ale i tez oburzac.
      Piszac tego bloga dajesz tak naprawde wszystkim to czego chca, tylko obojetni go nie czytaja.

      Jesli nie chcesz sie denerwowac to nie czytaj wogole komentarzy, ani dobrych ani zlych. Kazda osoboa publiczna w koncu do tego dochodzi, ze nie ma to sensu.
      Jestes bardzo sympatyczna osoba. Pozdrawiam

      Usuń
  16. nie przejmuj się takimi komentarzami !!! !! miej to gdzieś ! czasem ludzie myślą że blond włosy to już dziewczyna jest pusta itd.. ale nie jest tak !! ty masz swój styl ,a jak komuś się to nie podoba co robisz to po co w ogóle to czyta i ogląda ??! i złośliwie komentuje ???!!! to zazdrość!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o tatuaż: podoba mi się, choc nie na stopach. Ale NAJWAŻNIEJSZE jest, ze ma dla Ciebie zaczenie. Można wytatuowac sobie każde cudo w dowolnym miejscu, ponieważ to jest ważne dla nas i znajduje się na naszym ciele. Ja też akurat pisałam o tatuażach więc jestem mocno wkręcona w temat:D

    A co kończenia bloga, to wolałabym, żebys tego nie robiła, wiadomo, bo lubie tutaj zaglądac. Twój blog to takie miejsce, gdzie wiele z nas (blondynek, tipsiki, solarka i na najważniejsze własne zdanie) odnajduje swój styl, chętnie podgląda co by tu na siebie załozyc. Nie mniej z mojego punktu widzenia użeranie się z tymi wszystkimi osobami nie ma kompletnie sensu. Ja ma swój sposób na takich - jest nim lekceważenie, tacy ludzie sami odbijają, gdyż nie dostali tej satysfackji, ze ich ocena mnie w jakikolwiek sposób zabolała. Jak im sie odpisuje to wracają i piszą jeszcze więcej pokazując swoje zaściankowe myslenie, że wszyscy powinny ubierac sie jak na high streetach, nosząc Atmosphere, które w UK jest synonimem najwiekszej taniochy:) Wiem, bo mieszkam tutaj. I na szczęście tutaj nasz styl jest ceniony, dużo bardziej niż w naszym własnym kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpilki juz nie beda efektywnie wygladać na gołej nodze <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś napisać chyba efektownie:)

      Usuń
  19. NIE PRZEJMUJ SIĘ NICZYM. SAMA MIAŁAM JASNE BLOND WŁOSY I SPOTYKAŁAM SIĘ Z TYM SAMYM. OCENIANIEM MNIE PO WYGLĄDZIE. TERAZ MAM CIEMNY BLOND I DALEJ LUDZIE TO ROBIĄ. ICH NIE ZMIENISZ. NIE ZMIENIAJ SIEBIE! TWÓRZ DALEJ BLOGA. RÓB TO CO TY KOCHASZ ROBIĆ. WYGLĄDAJ TAK JAK TY SIĘ CZUJESZ NAJLEPIEJ. MI JUŻ BRAKUJE JASNYCH WŁOSKÓW. I NA WIOSNĘ ZNOWU PEWNIE POWRÓCĄ- A DLATEGO BO TO JA MAM CZUĆ SIĘ ZE SOBĄ DOBRZE. LUDZIOM NIGDY NIE DOGODZISZ! JAK ZROBISZ TO SPYTAJĄ CZEMU NIE TAMTO.. DLATEGO LICZ SIĘ ZE ZDANIEM TYCH BLISKICH TOBIE. JA TAK ROBIĘ I JESTEM SZCZĘŚLIWA. CZŁOWIEKA TRZEBA POZNAĆ ŻEBY GO OCENIĆ- WYGLĄD TO POZORY, ULOTNA SPRAWA- CAŁA PRAWDA KRYJE SIĘ W NAS* TRZYMAJ SIĘ I NIE PODDAWAJ!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To mój pierwszy komentarz na Twoim blogu Asiu :)
    Chciałam tylko napisać, że w******ją mnie takie komentarze ze strony zazdrosnych dziewczyn. Niestety... ;/

    DROGI ANONIMIE!
    Nie dodawaj tak beznadziejnych komentarzy, bo to żałosne. Jeśli chcesz się wypowiedzieć miej JAJA i podpisz się, podaj stronę swojego bloga! A nie cwaniakujesz...myślisz, że podpiszesz się ANONIM to Cię nikt nie znajdzie? A adres IP? Zastanów się zanim kogoś obrazisz po raz kolejny.
    Skoro ten blog nie przypadł Ci do gustu to tu nie wchodź - to przecież takie proste!

    A tak BTW to ładna kicia :) Ja mam podobny tatuaż jak Rihanna na karku - gwiazdki, tylko troszku mniejsze. Nie miałabym pretensji gdyby ktoś miał taki sam :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziutki ten tatuaż będzie:)
    A co do osób,które Cię jadą heh-ludzie są mało tolerancyjni w naszym kraju-chociaż za takich chcą uchodzić...wolą jechać po kimś,próbować "radzić" i zmieniać innych na siłę,niż po prostu zaakceptować lub...omijać z daleka:)Zawsze łatwiej jest nam oceniać innych niż samego siebie.Ja wyznaję zasadę:"żyj i dać żyć innym";):D

    OdpowiedzUsuń
  22. Asia Wam ojca tymi tipsami zabiła? Chciałybyście żeby ktoś sie z Was naśmiewał tylko dlatego, jak wyglądacie? Nie mam ze stylem Asi nic wspólnego ale do głowy by mnie nie przyszło żebym miała ja zwyzywać za to jaka jest. Myślę, że ona podobnie nie zrobiła by tego w moim kierunku. Trochę tolerancji. Miłego dnia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie sądzę aby dziewczynami kierowała zazdrość o wygląd Asi ,ponieważ każda z nas ma swój własny styl ale niewątpliwie chodzi o popularność i nic więcej..stara prawda jest taka, że nieważne jak mówią, byle tylko mówili. Asi się udało, jest oryginalną blogerką nie zlewającą się z innymi dziewczynami, które są kopią samych siebie. Te blogi są tak do siebie podobne, że się zlewają w jedno..Asi blog jest inny, jest fajny, ciekawy, odrobinę kontrowersyjny ale przez to drażliwy, gdyż nie każda dziewczyna swoim blogiem potrafi wywołać poruszenie..Asia, gusta mamy całkiem odmienne ale jesteś jak perełka na tle innych blogerek. Nie daj się złamać tym, które tylko czekają aż usuniesz blog..będzie jednej blogerki mniej ale problem nie zniknie, ponieważ one znajdą sobie inny obiekt do podkopania. To nie Ty jesteś problemem a one...Komentarze są różne..mogą być pozytywne, ale również w sposób konstruktywny negatywne lecz pozbawione złośliwości..i są właśnie komentarze okrutne, mające na celu jedynie ubliżyć Asi..Zazdrość jest silnym uczuciem i potrafi spustoszyć zwoje mózgowe pod kopułą tych które tak namiętnie Cię obrażają..dlatego pomyśl sobie Asiu o tych biedactwach jak o kobietach, którym niewiele szarych komórek zostało bo ocenić czyjś styl to jedno a personalnie obrażać to drugie..Basia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie jestem Twoją fanką, ale staram się jakoś swoje zdanie przedstawiać, aby nie wyszło chamsko.
    Uważam, że nie powinnaś chować głowy i nie zawieszać bloga.
    Mimo, iż ani Twój styl ani osoba do mnie nie przemawiają.

    B.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zawieszaj bloga:) Jeżeli nie masz fotografa postaw na samowyzwalacz:) Tatuaż fajny, słodki, chociaż ja bym sobie takiego nie zrobiła:) A krytyką się nie przejmuj, wiem, łatwo mówić, bo sama jestem bardzo wrazliwa, ale masz grono obserwujących, które czekają na nowe posty i pamietaj, że bloga prowadzisz przede wszystkim dla siebie i możesz zamieszczać to co tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś blogi miały inne oblicze, teraz jak nie jesteś młoda piękna chuda i odziana w Zarę jest ciężko. Nigdy nie da się wszystkim dogodzić, bo i po co, a niektórzy błędnie rozumieją idee bloga który nie służy do zadowalania czytelników własnym kosztem. Nie jestem fanką Twojego stylu, wolę coś innego, nie jestem fanką Twoich paznokci które lekko mnie czasem przerażają:), gratuluję jednak konsekwencji i za to lubię Twojego bloga. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara to chlam w Hiszpanii, a w Polsce idiotki kupuja, a pracownicy ktorzy zapierd...a w Zarze dostaja 8zl brutto. Koszulka z Zary zrobiona w chinach to koszt 30 Eurocentow.
      dziewczyny nie kupujcie bo to wiocha bedzie juz za chwile, lepiej cos se orginalnego na drutach zrobic!

      Usuń
  27. Kochana nie zawieszaj bloga ! Ja również nie mam fotografa-gdy chcę i wychodzi wszystko jak wychodzi. Bądź silna i nie przejmuj się tymi chamskimi komentarzami . :**

    OdpowiedzUsuń
  28. nie zawieszaj bloga!!! Ja wiem, ze to wszystko nie jest mile, ale jest grupa osob, ktora czeka na kazda notke!!! Zrozumiem Twoj wybor, aczkolwiek moze zmienisz zdanie...
    mi

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zawieszaj bloga, chociaż ja gustuje w trochę innej stylistyce to lubię Cie odwiedzać bo podoba mi się, że jesteś odważna i pewna siebie. Masz swój własny styl i to jest super. Życzę wytrwałości i powodzenia.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Asia, tylko dlatego, że ktoś Ci pisze takie komentarze Ty chcesz zrezygnować z tego co lubisz? Przestań! Nie na tym to polega! Niech piszą sobie co chcą, jesteś super dziewczyną, skoro mówisz, że tym się nie będziesz przejmować i, że masz swoje zdanie to właśnie tak rób. Specjalnie ludzie tak piszą, żeby wymusić w Tobie poczucie, że nie jesteś warta zachodu, chcą doprowadzić Cię do szaleństwa, bądź mądrzejsza i nie daj się! Pamiętaj rób swoje! Jestem z Tobą i trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzie o gustach i guścikach się nie dyskutuje, żyjemy w wolnym kraju, wolność tego jak się ubierasz, słowa, więc ogarnijcie się i pomyślcie czy Te wasze komentarze są mądre? Za grosz w nich inteligencji. Nasz kraj właśnie przez takie osoby jak wy schodzi na psy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gustach się nie dyskutuje????!!!!
      A o czym, Olaau, się dyskutuje jak nie o gustach? Przez całe swoje życie dyskutujesz o gustach! Obojętnie czy mówisz „idę po zakupy” czy „dobrze gotujesz, kochanie”. Komunikacja polega na dyskutowaniu m.in. o gustach, o tym, co lubimy, a czego nie lubimy, co kochamy, a co jest obiektem nienawiści.
      Z jednej strony piszesz, że się "nie dyskutuje" a z drugiej, że "żyjemy w wolnym kraju"...i jeszcze piszesz, że inni nie mają za grosz inteligencji...ręce opadają!!! Jeśli chcesz napisać coś konstruktywnego to radzę najpierw długo pomyśleć.

      Usuń
  32. Nie jestem fanką twojego stylu, ale lubię odwiedzać twój blog, jeśli wszyscy wyglądalibyśmy tak samo byłoby nudnoooo, przyłączam się do dziewczyn, które piszą abyś nie zawieszała bloga, jesteś jakaś i to wyróżnia cię od inych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj dawno mnie tu nie było.. Tatuażyk sweet ;] Jak do tej pory widziałam chyba dwa Twoje więc to byłby trzeci? Czy masz ich więcej? Nie jestem na bierząco dlatego pytam ;p

    A i nie myśl o zawieszaniu bloga! Nie zgadzam się ;p
    To, ze brak Ci fotografa to nie powód... I bez zdjęć ze stylizacjami jako takich możesz pociągnąć dłuższy czas.. to nic takiego ;)

    a co do osób komentujących i pouczających w sposób o którym napisałaś.. wiesz... każdy zawsze się do czegoś musi przyczepić więc nie ma co sie tym przejmować ;p
    Pomyśl sobie o czytelnikach, których przekonałaś do siebie i którzy tylko czekają z niecierpliwością na każdego posta- mam nadzieję że już przestaniesz myśleć o zawieszeniu bloga...

    Trzymaj się ! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. juz znasz moje zdanie na tem temat. Nie daj sie poniesc chwili zawieszajac bloga, dasz im tyko satysfakcje ze wygrali!

    OdpowiedzUsuń
  35. Asiu, nie daj satysfakcji tym żmijom, to suki

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi przypominasz moją siostrę. Ona należała do tych "plastikowych", a ja do tych "naturalnych". Kiedy byłyśmy razem na zakupach, brała do ręki bluzeczkę, nad którą piałam w duchu z zachwytu i określała, że "wieśniacka". Z kolei jej ciuchy dla mnie były istną tandetą i "w życiu bym się tak nie ubrała". Przykładów można by mnożyć. Nie zmienia to faktu, iż mimo różnic bardzo się kochałyśmy i dobrze ze sobą czułyśmy. Czasem chciałyśmy zmieniać siebie nawzajem - to normalka przy tak różnych gustach. W przyjaźni to marginalna sprawa...ale w internecie wiadomo jak jest, ludzie oceniają po prostu to co widzą i nie interesuje ich "głębiej".
    Wydaje mi się, że niektórzy krytykujący nie chcą cię zmieniać, tylko "sprawić" byś wyglądała jeszcze lepiej (komcie odnośnie oświetlenia, tła, min itd.), w końcu dążymy do doskonałości;)Dziś dochodzę do wniosku, że niektóre krytyczne komentarze na moim blogu były trafione, choć trudno było je przetrawić ze względu nazwijmy to "brak kultury";).
    Co do tatuażu - mam taki na plecach już z 18 lat i też mi kiedyś mówili "będziesz nim dzieci straszyć" itd.Dzieci mam, wcale nie są przestraszone, ale zaciekawione:)
    I co z tego, że będziesz miała taki sam wzór jak ktoś inny? W studio tatuażu, są wzory, które może wybrać co trzecia osoba i o tym nie wie.
    A ten kotek może wyglądać zabawnie na nodze, jak już będziesz miała z 80 lat;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja lubie wchodzic na Twojego bloga i dla tych osob nie zawieszaj bloga bo chcemy dalej sledzic Twoje stylizacje i posty :) I jeszcze bardzo fajny tatuaz sama tez bym taki sb zrobila :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Asiu, zakładając bloga i wrzucając swoje fotki do netu trzeba się liczyć z krytyką. I jeżeli ktoś nie potrafi jej znieść, to może nie powinien mieć bloga wcale. A komentarze-porady odnosnie stylu ubierania są nieodłączną częścią bloga. Wilu szafiarkom ludzie piszą: 'ładnie wyglądałabyś w tym i w tym' i nikt nie robi z tego afery w stylu 'nie mówcie mi co mam robić, bo i tak nie posłucham ;/'. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie łam się opiniami ,,pięknych panienek"

    OdpowiedzUsuń
  40. Wlasnie sobie przemyslalam Twoja jeszcze nieostateczna decyzje o zaprzestaniu prowadzenia bloga. Z krytyka spotykaja sie wszystkie blogerki. Kasi Tusk pisza, ze nic nie musi robic, bo jej tata ma taka funkce jaka ma, ze ubiera sie zbyt "doroslo", ze kiedys pokazywala tansze rzeczy i na terazniejsze nikogo nie stac, wypominaja, ze skoro stac ja na wyjazd w gory to pewnie zaplacil za to tata i ze powinna sie cieszyc, ze ja na to wszystko stac i docenic. Dla mnie to jakas paranoja i tragedia. Skoro stac mnie na wakacje to na nie jade, a nie bede sie zastanawiac, ze kogos innego nie stac i robic sobie jakies przemyslenia moralne.
    Inna blogerke- PAuline, krytykuja za to, ze zareklamowala gabke do nakladania fluidu za 100 zl i ze to przeciez oczywiste, ze ona to dostala itd...

    Ludzie troche zagalopowali sie w krytyce. Ostatnio widzialam tez komentarz u pewniej osoby "ale jestes paskudna". Ludzie jak tak mozna napisac komus? Dla Ciebie jestem paskudna, a dla mojego chlopaka najpiekniejsza na swiecie.
    Wydaje mi sie, ze Asia spotyka sie z taka krytyka, poniewaz przeciera pewnien szlak blogowy. Jest pierwsza lub jednya z pierwszych blogerek, ktore prezentuja taki styl. Cos co na zachodzie jest standartem. Ja osobiscie wole wejsc sobie do Asi i zobaczyc co ciekawego dzieje sie na blogu, podpatrzyc cos ciekawego niz do jednej z najpopularniejszych blogerek w Polsce, ktora nosi rzeczy bardziej zwykle, jak wiekszosc ludzi.
    Nie kazdemy z nas musza podobac sie paznokcie, wlosy cz rozowe buty. Przeciez te paznokcie czy wlosy Wam nic nie robia, wiec dlaczego nie mozecie przejsc kolo tego obojecie, a nie na sile uszczesliwiac Asie i mowic jej post pod postem ,ze faceci wola naturalne dziewczyny itd. Jej facet kocha ja taka jest i tak ma byc. Przeciez Asia nie jest na pewno pierwsza dziewczyna u ktorej widzicie taki styl ubierania, wiec dlaczego plujecie jadem. Na ulicy tez do kogos podchodzicie i mowiecie "ejj wygladasz tandetnie, faceci nie lubia takiego makijazu i sztucznych paznokci"...
    Dla kazdego tandeta oznacza cos innego. Dla jednych sa to przedluzane paznokcie i wlosy, dla innych szmaciarski styl szafiarek, a jeszcze dla innych styl rurki + t-shirt, bo nosza to wszyscy.

    Zobaczcie do czego moga prowadzic takie komentarze...Dziewczyna, ktora pokazuje cos innego zastanawia sie nad usunieciem swojej pracy, czegos czemu poswiecila juz bardzo duzo czasu. JEsli Asia chce odpisywac to niech odpisuje co Wam do tego. To jej czas i blog, a nie wasz. Prosze Was o odrobine kultury i uwazniejszego dobierania slow. Nie jest trudno kogos zranic jednym slowem, a co dopiero taka lawina obrazliwych okreslen.

    Dajmy szanse tym, ktorzy tego bloga lubia na to, aby mogli nadal tu zagladac. Wy mozecie znalezc bloga dla siebie.

    mi

    OdpowiedzUsuń
  41. Pokazujac siebie w internecie musialas liczyc sie z tym,ze nie kazdemu bedzie podobalo sie to co prezentujesz,beda rozne opinie,nie ma osoby ktora by wszystkim dogodzila.W internecie kazdy moze napisac to co mysli i z tym tez musialas sie liczyc.Ja wiem ze jest roznica miedzy negatywna opinia a wulgranym wyzywaniem, ale niestety nie kazdy ma klase i potrafi wyrazic swoja opinie na poziomie. Twoj styl do mnie nie przemawia ale uwazam ze powinnas kontynuowac bloga i nie przejmowac sie niczym, nudno by bylo gdybysmy ogladali tylko blogi gustownie ubranych panienek w baletkach rurkach i marynarce ktore znaja sie na modzie. w internecie jest miejsce dla kazdego ,roznorodnosc jest porzadana ,trzymaj sie cieplo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. A teraz wszystkie będziemy Asię prosić , żeby nie zawieszała bloga. Skoro nie potrafi utrzymać takiego ciężaru, jakim jest krytyka, to niech skończy. Uważam ,że najpierw powinna dojść do ładu z samą sobą i gdy będzie silniejsza, może zacząć wszystko od nowa. Bo na razie widzę duży brak samoakceptacji.....to przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak samoakceptacij? jesteś naprawdę bardzo zabawna...

      Usuń
  43. Ale wiesz co- w sumie to fajna jesteś dziewczyna i mądra (czytasz książki o II wojnie św., jeździsz do Oświęcimia na wycieczki)...szkoda, ze z oświecimia też nie wkleiłaś sesyjki:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Oświęcimia??? Popierdo.liło Cię?? Nie uwierzę nigdy, że Asia mogłabym wykorzystać miejsce pamięci narodowej do sesyjki! Trzeba być chorym żeby miejsce w którym wymordowano kilka milionów ludzi potraktować jak studio mody..

      Usuń
    2. a MI SIĘ TAKI POMYSŁ BARDZO SPODOBAŁ. POMYSŁ JEST KONTROWERSYJNY, DLATEGO ASIA MOGŁABY DZIĘKI TEMU SIĘ POKAZAĆ Z POZYTYWNEJ STRONY:)
      aSIU, JESTEM TWOJĄ WIERNĄ CZYTELNICZKĄ- NIE DAJ SIĘ I NIE ZAWIESZAJ BLOGA!PLIZ

      Usuń
  44. " druga sprawa... chamowate komentarze, komentarze typu, jak powinnam się ubierac i tak dalej (nienawidze kiedy ktoś mnie poucza, nikt nigdy mi nie rozkazywał i nikt nie będzie :)... tak w zasadzie mam gdzieś co takie osoby myślą i jakie mają zdanie"

    DZIEWCZYNO BĘDĄC OSOBĄ PUBLICZNĄ MUSISZ SIĘ LICZYĆ Z TYM ŻE LUDZIE BĘDĄ CIE OCENIAĆ !!!
    A ŻE NIE REPREZENTUJESZ ŻADNEGO KONKRETNEGO STYLU TO LICZ SIĘ Z KRYTYKĄ
    JEDYNE CO CIE RATUJE TO FAKT ZE BLOG JEST O TOBIE A NIE O MODZIE ...

    tylko po co prowadzić bloga o sobie ?

    p.s wchodzę z ciekawość chyba podświadomie czekam aż zmienisz coś w swoim wizerunku
    i wtedy będziemy pisać widzieliście metamorfozę Diamentici wygląda rewelacyjnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz sobie? Po co prowadzic bloga o sobie? Bo blog to inaczej internetowy pamiętnik, i kazdy ma prawo pisac co chce - o modzie, sobie czy pokemonach... i do którego czytania nikt Cie nie zmusza, tak więc jeżeli nie interesuje Cię życie danej blogerki to klikasz w X i więcej nie zaglądasz... Nawet na blogach modowych, których zapewne jestes wierną fanką jak wynika z Twojej wypowiedzi dziewczyny prezentują swój sposób postrzegania mody i wyrażają siebie poprzez nią, tak więc pisza o sobie czyż nie?

      Usuń
    2. w 100% zgadzam sie z Dusią :D

      Usuń
  45. mi nie szkoda Dody która przychodzi w miejsca publiczne naga

    OdpowiedzUsuń
  46. Kotek słodki a bloga nie zawieszaj!! Włożyłaś w niego mnóstwo pracy i samej siebie!! Więc głowa do góry i cała naprzód!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Acha- w swoim ostatnim poście zapytałaś, czemu tu wchodzimy, skoro cie nie lubimy. Odpowiedź jest prosta - DLA ROZRYWKI (POKŁADAMY SIĘ ZE ŚMIECHU):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wesoła dziewczyna jesteś :))))) niewiele ci trzeba, żeby Cię rozbawić - wejdź sobie na jakiegoś bułgarskiego bloga.umrzesz ze śmiechu...o jedną idiotkę będzie mniej:-)))))))

      Usuń
    2. hahahahahahahahahah ale się uśmiałam :/
      miało być śmieszne- nie wyszło
      miało być chamskie-nie wyszło
      miało być żałosne- w 100%

      Usuń
  48. Asiu, jestem piękna, może zrób casting na fotografa, każdy chciałby cie fotografować!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Blog jest dla Ciebie i jak chcesz to go prowadź. Takie mamy teraz czasy, że każda dziewczyna prowadzi bloga własnego, SWOJEGO. I jeśli Ci to odpowiada to miej go nadal i wpisuj swoje notki. Przecież wolno Ci. To twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wstyd mi za to, że jestem Polką, kiedy czytam wasze przykre moralizatorstwa i obelżywe komentarze.Myślę, że autorka powinna zamknąć bloga, bowiem nie jest to strona na polskie realia - ciągle zbyt wiele kobiet bezpodstawnym krytykanctwem i zwykłym chamstwem walczy ze swoim kompleksem niższości. Przykre.

    Pozostaje mi jedynie życzyć Ci, Asiu, abyś swoją pasję blogowania przeniosła na zagraniczne strony, myślę, że tam odnalazłabyś swoje miejsce w sieci.

    Pozdrawiam,
    Życzliwa

    OdpowiedzUsuń
  51. Ha, teraz jak zaczęłaś publikować wszystkie komentarze widać, ile ich jest. Swoją drogą to zdumiewające - przez niepublikowanie tych "złych" można stworzyć idealny wizerunek siebie samego, o kim mówią tylko dobrze i podziwiają. A jak widać nieprzychylnych jest caaałkiem sporo

    AAA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czy każdy chciałby publikować komentarze typu ,,jesteś głupia" bo to nie ma raczej nic wspólnego z konstruktywną krytyką...

      Usuń
    2. może mi się zdaje, ale autorka bloga sama odpisuje na negatywne komentarze jako anonim, haha :D

      Usuń
    3. przykro mi, ale Twoje domysly sa nietrafione. Zawsze jestem zalogowana i nigdy nie zostawiam anonimowych komentarzy. Nie potrzebuje się kryć, aby sie obronić.

      Usuń
  52. Ja nie zdecydowalabym sie na taki krok, ale dzieki temu, ze sa tacy ludzie jak Ty jest barwniej na ulicach i o to chodzi!Nie kady ma byc taki sam! A tatuaz sam w sobie slodki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. te buciki są śliczne


    + wpadnij do mnie


    xoxo
    Nadine ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. http://www.demoty.pl/nie-przejmuj-sie-tym-co-mysla-ludzie-37463

    ;*

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  55. hej, nie przejmuj się takimi komentarzami , gdyby wszyscy byli tacy sami było by bardzo nudno, osobiście lubię kolorowe osoby, indywidualności, według mnie trzeba być bardzo odważnym/pewnym siebie żeby być innym niż wszyscy. Głowa do góry, nie dawaj się !!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz rację :-)
    Zapraszam do mnie
    www.ania-krajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. nie znam Ciebie, ale śledzę Twojego bloga uważnie od kilku tygodni i mimo, że Twój styl w ogóle do mnie nie przemawia, to nie mam nic przeciwko, żebyś się tak ubierała! Twoje życie, Twój wybór! masz świetną figurę, wszystko na Tobie leży wspaniale. dla jednych może to być kicz, ale innym się podoba! dobrze, że podałaś przykład Honey... zobacz, jak na nią jadą, a co dziewczyna robi? wybiła się, nagrywa już drugą płytę, jest szczęśliwa i spełnia swoje marzenia... nie daj się hejterkom, Diamentica! :-) masz swój styl, swoje zdanie i, jak widzę, poukładane w głowie! :) niejedna superhiper bloggerka tego ostatniego może Ci zazdrościć! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  58. http://ania-krajewska.blogspot.com/2012/02/pytajcieo-co-chcecie.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak czytam i czytam te wszystkie wpisy i sama nie wiem co mam myśleć.
    Po pierwsze to ilu ludzi na świecie, tyle pomysłów na siebie.
    Ja przyznam szczerze, że styl Asi jest mi kompletnie obcy i nie z mojej bajki. I co? I nie musi być!
    Jaki świat byłby nudny, gdyby każda z nas wyglądała jak Kasia Tusk albo dajmy na to Charlize Mystery.
    Macie prawo napisać to, że nie zgadzacie się z czymś o czym pisze Asia, ale krytyka musi być konstruktywna. Bo takie bluzgi to nie świadczą wcale o waszej wyższości. Wręcz przeciwnie.
    Naprawdę nie macie się czym zajmować tylko wylewaniem jadu w internecie? Jest tyle fantastycznych rzeczy do zrobienia.
    A co do miejsca i wzoru tatuażu to powiem tak. Mi ani wzór, ani miejsce się nie widzi. Ale każdy decyduje za siebie. Asia jest dorosła i sama o sobie decyduje. Po co tyle piany? Wam chce wydziergać tego kotka? Chyba nie, więc o co dym?

    OdpowiedzUsuń
  60. A nowego postu juz nie będzie...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie ;) ale mam niespodziewany nawał pracy :) więc niesiety nie mam czasu żeby zrobić jakikolwiek post... :( ale jak tylko będę mogła najszybciej to dodam :)

      Usuń
  61. Hej.bardzo podoba mi sie twoj blog,jestes dla mnie inspiracja co do stylu ubierania i w ogole. Ale nie spodobalo mi sie ,ze napisalas ze nastolatki sa glupie i ci na nich nie zalezy. Poczulam sie tym dotknieta bo sama mam 12 lat i co z tego...? To znaczy ze z takimi osobami juz sie nie liczysz,bo jestesmy glupie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, widocznie źle zrozumiałaś komentarz. :) odpowiedzialam, na komentarz, powyzej w którym dziewczyna stwierdziła, że ,,głupie nastolatki'' będą ,,papugować'' po mnie tatuaże. Ja napisałam, że kazdy ma swój rozum, a jesli faktycznie są takimi ,,głupiutkimi nastolatkami'' to moją rolą nie jest je uczyć co jest dobre, a co jest złe. Kazdy sam uczy się na błędach. I kazdy sam wyciąga wnioski. A mój blog jest moim światem, więc pokazuję w nim to co mi się podoba, to co noszę i to co chciałabym miec ;)

      Usuń
  62. Tatuaż jest słodki, ale niestety jednocześnie mocno infantylny.. Ładnie wygląda z uroczymi melissami, a co z resztą? To tylko moja opinia:P

    OdpowiedzUsuń
  63. KONKURS NA MOIM BLOGU
    http://ania-krajewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. NIE! nie mozesz zawisić bloga!!! dostarczasz sporadycznej uciechy i rozrywki w chwilach głębokiej nudy wielu osobom!!!! nawe nie wiesz jaki ubaw mamy z twojego wiejskiego podejścia do życia, ciuchów :D
    ostatnia "sesja" w piwnicy z rąbaniem drewna -- przeszłaś samą siebie :DDDDDD
    powiem tak, jesteś z tak odległego kosmosu mixu wieśniactwa i tandety, że ze świecą szukać takich w internecie (bo na żywo nie brakuje pewnie takich pseudo gwiazd jak ty:D)!
    Neimniej jednak - na świecie też są potrzebne takie wynalazki jak ty!! żeby innym się weselej żyło!
    proszę nie zawieszaj!!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ech... Nie przejmuj się niemiłymi komentarzami. Każdy ma prawo ubierać się jak chce i jak mu się podoba.
    Przyznam, że to, co prezentujesz to nie mój styl i sama bym się tak nie ubrała, no może poza butami, ale uważam, że do Ciebie on pasuje i wyglądasz bardzo ładnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. "a mnie jest wstyd" jak to ktoś powiedział, gdy patrzę na taką tandeciarę, której makijaż przypomina horror z kiepskiego pornola, a wypinanie tyłka do połowy zdjęć powiększa to wrażenie (żeby nie było, że uważam, że naprawdę tak jest) niesamowicie. Cóż, jeśli to jest Twój "styl" to można chyba tylko... współczuć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% trafności

      Usuń
    2. "a mnie jest wstyd" za takich buraków jak ty... po twoim komentarzu widać tylko to że jesteś prostaczką, która nie umie zaakceptować ludzi którzy mają odmienny styl... ale to już naprawde twój problem... A co do tandeciary to twój komentarz jest w 100% tandetny...

      Usuń
  67. Popieram tekst: "jeśli nie lubiecie tu wchodzić, to po co to robicie??", uważam, że kultura odwiedzających powinna dotyczyć każdego bloga! Nie wszyscy musimy się wszytskim podobać, ale warto traktowac ludzi z szacunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  68. ale to nie osoby jadące na wieśniacki styl diamentici, tylko ona sama nie odnosi się z szacunkiem pisząc że "suki" wypisują o niej komentarze.
    dziewczyno - zginęłabyś w prawdziwym świecie jak tylko wyszłabyś spoza oparów kleju do tipsów (chociaż przyznaję, że bardzo profesjonalnie robisz paznokcie!).
    jesteś po prostu małolatką z małego miasteczka gdzie może nie dziwią dziwkarskie (soryy za porównanie, ale tak się kojarzą) buty, leginsy, pozy i makijaż.
    Życzę Ci, żeby odnalazła coś co można nazwać stylem, ale uwierz - jeszcze daleka droga przed tobą:)
    niemniej jednak - nie bądź "mientka", pisz dalej bloga!
    aaa i polecam korepetycje z j. polskiego, bo nie umiesz pisać poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cię Anonimie za ten komentarz. Lepiej bym tego nie ujęła.

      Usuń
    2. Wasze komentarze naprawde są coraz bardziej żałosne i tandetne. A ty anonimku to chyba jakąś ,,kurewka" jesteś skoro kochasz kogoś tylko za dodanie żałosnego komentarza... XD

      Usuń
  69. co trzeba mieć w głowie, żeby tatuować sobie coś takiego w głowie? i nie mówie tu o motywie, ale o braku własnego pomysłu ;/;/;/ później będzie chodzić i opowiadać ile to tatuaż znaczy, tak samo jak to gówno co masz na przedramieniu. Jesteś totalnie ograniczona i zwieśniaczonaa te wszystkie trepy co nosisz są od ciebie mądrzejsze, taka prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co niektóre osoby zadziwiają mnie swoją płytkością - należysz do tej grupy :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem to ty ,,Jesteś totalnie ograniczona i zwieśniaczonaa"
      poza tym możesz mi wytłumaczyć jedną rzecz jak można sobie zrobić tatuaż w głowie bo tego całkowicie nie rozumiem... ,,tatuować sobie coś takiego w głowie"
      to że ty nie masz tatu. to nie znaczy że jesteś fajniejsza a takimi komentarzami uwierz mi nie poprawisz sobie samopoczuca na długo. Ile to ci daje satysfakcij, że ktoś zobaczy twój żałosny komentarz i pomyśli ,,jakie zjebane dziecko" bo niestety tak się kojarzysz...

      Usuń
  70. Witaj, nie jestem fanką Twojego stylu, chociaż zdarzają się stylizacje, które na prawde mi się podobają. Czytałam powyższe komentarze i na prawde nie wpadłabym na to, że ludzie potrafię być aż tak chamscy! Ja wyznaję zasadę- jeśli coś mi sie nie podoba to wychodze i nie zostawiam po sobie durnych komentarzy. Jeśli już zdecyduję się na krytykę to staram się być delikatna, nie chamska i wyjaśnić jej powód.

    Moja rada, mimo, że uważam, że nie powinnam Ci ich udzielac bo jesteś dorosła, ale- nie broń sie na kazdym kroku- złośliwe komentarze bez odpowiedzi w końcu kiedyś się znudzą.

    Rzadko tu zaglądam, ale mimo tego uważam, że nie powinnaś dać się pokonać tym wszystkim złośnicom/ zazdrośnicom:) One marzą byś skonczyła prowadzić bloga. Pokaż, im wszystkim, że masz silna osobowość i nadal prowadź bloga, chociażby dla Tych, dla których jego istnienie jest ważne.

    Powodzenia życzę.
    N.

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiem czy Honey czy Doda są dobrymi przykładmi bo do nich się ludzi odnoszą z nienawiścią nie tyle za styl co za czelność wybijania się, realizowania się i posiadanie jakichkolwiek ambicji i dążenie do celu zawodowego. I to na dodatek związanego z "lansowaniem" się na imprezach, z celebrytami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie wydaje mi się, że jak najbardziej trafne porównanie :) i twoje pierwsze stwierdzenie ,,za czelność wybijania się '' :) w moim przypadku to jest główny powód... no bo jak taka ,,solara'' heheh moze prowadzic bloga... :D

      Usuń
  72. A daj spokój, pisz dalej;) Chętnie będę Cię śledzić;) Nie przejmuj się tymi co jako anonimy piszą chamskie komentarze. Szkoda tylko że nie jest na tyle odważny żeby pokazać swoją twarz i swój styl. który pewno przypomina bal w remizie;)
    Jesteś sobą i to jest najważniejsze;)
    i muszę przyznac że kotek jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Asiu!! Zgłupiałaś?? Już kiedyś napisałam Ci na fejsie, że miejsce na scenie mody i stylizacji jest dla każdego! Im będziesz bardziej "inna", tym więcej komentarzy wywołasz, a nawet czasami oburzenia. I kto, jak kto - ale Ty sobie dasz z tym radę!!

    Co do braku fotografa - bo nie wiem czy ktoś ten problem przyuważył chociaż, całkowicie się emocjonując problemem krytyki, o ile to problem??? - sama go nie mam, zdjęcia wychodzą mi różne, najczęściej korzystam z lustra, a jak nie ma lustra to zamęczam znajomych! I tyle! Wiele z moich stylizacji w ogóle nie zostało uwiecznionych, bo ani lustra ani znajomych nie było ;), i też się tym nie przejmuję. To wszystko da się zorganizować, tylko trzeba chcieć!!! Pozdrawiam i buziaki!!! <3 Trzymaj się i się nie poddawaj!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziwni jesteście to że Asia ma tatuaż który pojawia się już u innych nie znaczy że nie jest pomysłowa, sama mam tatuaż który pewnie pojawia się u innych i jakoś nie robi dla mnie to różnicy, co druga osoba na ulicy nosi taki jak ktoś już ma, by tego uniknąć tatuażysta musiałby rysować indywidualnie dla każdego coś, uważacie ze chce im się to robić ? 98% ludzi decydujących sie na tatuaż ma wzór z internetu..... dziwą mnie te wasze hejterskie komentarze naprawdę.. Asiu kotek jest uroczy !
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger