Hello Kitty.

Hej Wam ;)
jak tam weekend?
Ja sobie siedzę w domku i odpoczywam, mam nadzieję, że po południu uda mi się zrobić zdjecia ;)
tym razem będzie bardziej sesyjnie niż modowo ;)

Od dziś ruszył mi nowy pakiet internetowy ;) jak wiecie wczesniej płaciłam kosmiczne rachunki za korzystanie z szybkiego transferu. Zmieniłam umowę i mam nadzieję, że od dziś moje problemy z tym się skończą ;)
Większa ilość GB (wczesniej miałam 3GB i musiałam dokupywać za co płaciłam baaaardzo duzo, teraz mam 20GB :)) + darmowe noce ;) i sieć ta sama - Plus.
Więcej internetu = więcej siedzenia przed komputerem ;) = więcej odwiedzin na waszych blogach :)

pokażę Wam co dziś kupiłam :)
posiadam już taką samą (z czerwoną kokardką) tym razem będzie z różową ;)





jak Wam się podoba? ja uwielbiam takie gadżety ;D

tu macie linka do aukcji:


20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny sprzęcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a czy ta myszka jest wygodna w uzyciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet bardziej niż te zwykłe ;) mimo odmiennego kształtu, i umiejscowienia przycisków (kokardka) jest bardzo wygodna, malutka i lekka, nie zacina się ani nic, mam tą jedną już jakieś 3 lata! :) więc teraz czas na nową (mimo, że spokojnie dalej chodzi rewelacyjnie) ale mam chęć na zmianę koloru kokardki ;)

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam takie gadżety:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna, gdzie taką można kupić ??:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w notce podałam linka do strony allegro z myszką :)

      Usuń
    2. no ale poszło do archiwum ;( Dasz inne ? :)

      Usuń
  5. myszka świetna! też miałam ją przez jakiś czas i faktycznie była bardzo wygodna w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna, już kiedyś widziałam ją na Allegro, ale niestety nie będzie pasowała do mojego pokoju!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna tylko trochę przepłaciłaś http://allegro.pl/myszka-hello-kitty-mysz-komputerowa-do-komputera-i2068754861.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię hallo kitty ale od kąd dowiedziałam się, że córa mojego mężczyzny też to lubi to publicznie się tym nie chwalę hahah :-) też lubie takie gadżety :-) w ogóle od niedawna postanowiłam że kupuje tylko to co mi się podoba i .....chyba skuszę się na tą myszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taka myszke chyba juz 4 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam obsesje na punkcie HK! MAm tego pełno.... xD ale myszka niestety jest mi zbędna, bo najczęściej siedzę z laptopem w łóżku :P
    Zapraszam do mnie na konkurs:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwww jaka słodka myszka, a raczej kicia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna myszka :):)

    zapraszam do mnie
    fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Hello Kitty :) kiedyś się zastanawiałam nad tą myszką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger