Buciki :)

Cześć Wam?
co tam u Was? ja niecierpilwie wyczekuje terminu nowego tatuażu :P ahhh...
a w między czasie czytam kolejne części ,,Ani z Zielonego Wzgórza'' :) aktualnie jestem na ,,Ani ze Złotego Brzegu'' ;D

Pamiętacie ostatnio o jakich marzyłam bucikach? :)
od jakiegoś czasu jestem już w ich posiadaniu :)
a już w krótce sesja właśnie z nimi ;)

A oto one:







a pamietacie jeszcze te brokatowe cuda?? :)


są ponownie dostępne :)
zostały jeszcze 2 rozmiary :)
więc jesli chciałybyście być w ich posiadaniu.. to. ...
tu macie link:


42 komentarze:

  1. świetne, obydwie pary <3

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygladaja na zdjeciach, ale nie uwierze, ze nosi sie je wygodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) niestety ja na takim wysokim obcasie prędzej sobie nogi połamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty sa tak samo tandetne i nieładne,jak wszystko co znajduje sie na tym blogu.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że osoby które piszą takie komentarze wstydza się swojego zdjęcia, imienia czy nazwiska ;)

      Usuń
    2. To chyba nie jest kwestia "WSTYDZĘ SIĘ". Ja np. nie mam konta na blogspocie, a nazwiska ujawniać nie zamierzam, bo sorry - jakiej racji? a te buty mi się NIE PODOBAJĄ, poza tym nie wiem, po co Ci kolejna para takich samych butów? TO już jest próżniactwo

      Usuń
    3. z racji takiej, że jeżeli masz odwagę napisać taki komentarz, to miej odwage napisac kim jesteś. Jeśli ktoś ma ochotę pisac, że jestem tandetna, itp, to bardzo prosze prosto w oczy, a nie jakieś chowanie się pod ,, Anonimem''. Dla mnie to jest zwykłe dokopywanie ,,napiszę jej tak, bo i tak się nie dowie kim jestem'' a jak miałabyś mi to powiedzieć twarzą w twarz, to na pewno byś nie powiedziała bo byś się bała. Jeśli chcesz mi coś napisac, zapraszam na Facebooka. Bardzo chętnie z Tobą pogadam.

      Usuń
    4. to po co tu przyłazisz?????

      Usuń
  5. świetne! jak się w nich chodzi? wygodne? ;) miałam zamiar kupić sobie takie w kolorze nude :)

    pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam na WWW.MESPEEL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyygodne :) mimo wysokiego obcasa. Platforma redukuje całkowitą wysokość. Są mega stabilne :)

      Usuń
  6. Bajeczne :) Nie idzie się nie zakochać :) P{ozdrawiam ciepło:)

    K>

    ___________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!Świetne obydwie pary:)
    Dziękuję za przemiły komentarz na moim blogu-serdecznie pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. brokatowe są boskie! :) jaki tatuaż robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mówie ;) ale jak zrobie to oczywiście pojawi się na blogu ;)))

      Usuń
  9. Dziękuje za odwiedzenie mojego blogu oraz za obserwowanie ;)
    Jeju twój blog jest świetny i również dodaję go do obserwowanych oraz będę zaglądała często do ciebie sprawdzała czy nie ma żadnych nowych notek :)
    PS Jesteś baaaaardzo śliczna i zgrabna i wysoka i ... itd :) Już ci zazdroszczę tej figuryy :) A tatuaż to moje ciche marzenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ♥ :)
      ps. nie jestem wysoka :P:P

      Usuń
  10. Cudne. <3 Te pierwsze szpilki, drugie nie w moim stylu. :D



    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥ Komentujemy i obserwujemy? Z resztą, ja już się dodaję. ;*
    http://szafa-aleksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty świetne! ;) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu,a co Ci da moje nazwisko czy zdjecia.Styl mam odmienny od Twojego.Wiesz co-mimo tego,ze uwazam Cie za tandeciarę/sorry/to przyznaje z całym szacunkiem,że jestes kulturalna i miła.I ,co wazne-masz odwagę publikowac tez takie komentarze jak mój.Za to wielki szacun.Sa blogerki,/np charlize mistery,której nie lubie i nie podoba mi się,/które nie opublikowałyby takiego kometarza,zaieszczaja tylko poztywne...za to jej nie szanuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki hehe ;P
      Jesli chodzi o nazwisko... to chodzi mi tylko i wyłącznie o to jacy ludzie są ,,szczerzy''. Nie wiem kim jesteś, ale skoro masz takie zdanie chciałabym wiedzieć, kto tak myśli. Jesli uważasz, ze Twoje zdanie jest słuszne, to chyba nie powinnaś się wstydzić?

      Uważam, że jest wiele osób, które liżą nam dupę, a jak przyjdzie co do czego to ją obrabiają ile się da. ( i to są takie ,,anonimy'' właśnie) . Dla mnie jest to conajmniej płytkie. I dlatego wkórza mnie to, że jesli ktoś sobie pozwala na negatywny komentarz, oczywiście jest anonimowy.

      Usuń
    2. Ale jakoś nie krytykujesz anonimków, którzy piszą Ci słodkości. Spójrz na to z drugiej strony. Poza tym może masz rację - niektóre szafiarki pewnie aby napisać negatywa wylogowują się, ale jest to krzywdzące dla tych, którzy nie mają konta na blogspocie, czy innym tam czymś, skąd mogliby napisać PODPISANY komentarz, a chcą wyrazić swoje zdanie. Nie mam zamiaru zakładać jakichś idiotycznych kont w takim celu, ani wykłócać się z Tobą przez fejsa. NIe chcę z Tobą dyskutować. Wyrażam swoje zdanie, nie podoba mi się Twój styl. Skoro już publikujesz komentarze negatywne - za co, przyznaję, szacunek się należy - to przyjmij je. Uważam, że jesteś sympatyczną osobą i chyba przez to wchodzę na Twojego bloga, bo styl masz - wg mnie - straszny i czasami chcę to wyrazić. NIektóre Twoje stylizacje mi się podobały i to napisałam (też jako anonim), więc nie jest tak, że najeżdżam na Ciebie bezdpostawnie, bo ślepo myślę, że wszystko co tu zamieścisz to kicha - NIE.

      Ja - Anna - anonim od komentarza z (Jan 25, 2012 10:07 AM)

      Usuń
    3. skąd wiesz że nie opublikowałaby takiego wpisu? próbowałaś jej coś takiego napisać??

      Usuń
  13. boskie butki ! :) zazroszcze Ci ich ilości ;)

    a te błyszczące ? - CUDA!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy masz konto na szafie? :) Gdyż właśnie znalazłam pewien profil i zastanawiam się czy to nie fake :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie wysokie! ale piękne:) jedne i drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty butoholiczko!:) Czekam na nową sesję z niecierpliwoscią, uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pierwsze są takie ładne, klasyczne.
    A botki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. tak,wiele razy pisałam negatywne koment.do charlize mystery,zaden sie nigdy nie ukazał.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochalam sie w tych butach , sa mega sliczne : ))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger