Brokatowo.

Witam Was :)
pierwsze co to chciałam podziekować za tak dużą liczbę odwiedzin i komentarzy :)
Dziękuję Wam :* :)
dziś mam dla Was kolejną stylizację ;) tym razem brokatowo ;)
ps. a następna stylizacja będzie bardziej elegancko :P dla tych co wolą po elegancku :D :P

już niedługo też zobaczycie nowe paznokcie ;D będą dłuugie i będzie przeważał biały kolor ;D
ale to jeszcze :P
a jutro jadę robić tattoo ;D
także, wieczorem powinna być fotorelacja ;D

a tu już dzisiejsza stylizacja ;D







Sukienka/Tunika - kupiona w Wieluniu
Zegarek - Asos
Buty - brokatowe w różnych kolorach (złote, srebrne, czarne) znajdziecie na stronie :

ps. jeśli któraś z Was chciałaby odkupić ode mnie buty (wystawiłam na allegro ponieważ są na mnie za duże :( ) to podaję linka!
Chciałam zaznaczyć, że bardzo dużo osób obserwuje aukcje, także nie ma na co czekać ;)


no i także zachęcam Was do polubienia Diamentici na facebooku ;D


:)




55 komentarzy:

  1. Tunika cudna.. Jakby Ci się znudziła to daj znać.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno tunika jak i buty - znakomite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu brokat? Boże ile można. Zresztą co to za stylizacja tunika i rajstopy. Wyglądasz mdląco w tych sikowatych włosach. Szcztuczność razi po oczach a bleee.No i makijaż nie dobrany do typu urody niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znowu jakiś zjebany anonim? boże ile można. Zresztą co to za anonim widac że jesteś naprawde żalosna XD

      Usuń
  4. Czekam na te paznokcie może się doczekam :P
    a buty są cudowne .. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta tunika, normalnie Lovciam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! :) taki styl bardziej Ci pasuje niż te wszystkie bluzki z motywami z bajek, chociaż raz na jakiś czas można, pewnie :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna tunika i meega wysokie buty jak dla mnie. Gdzie w Wieluniu sprzedają takie śliczne tuniki i ile kosztowała? Jestem z Praszki więc mogłabym sobie po taką podskoczyć ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i super blog, na pewno będę zaglądać częściej i czekam na odpowiedź.
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. w jakim sklepie w wieluniu kupiłaś tą tunikę?

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieto, boska jesteś :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz fantastycznie, a ta twoja tunike uwielbiam! fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna sukienka i do tego ten zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja. Mega buty!!! Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo ładnie i piszę szczerze, bo potrafiłam tu niestety napisać też, że mi się nie podoba. Ślicznie dzisiaj! I ładnie wyglądasz bez solarium, ja też od jakiegoś czasu się nie opalam, ale ciężko jest wytrzymać :p, chociaz skóra, np. na kolanach od razu lepsza, no i cera. Pozdrawiam

    Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  14. super!!!! piękna tunika! naprawdę pięknie wyglądasz!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie super!!! Z jednej strony minimalizm z drugiej brakat!!! wszystko ze soba wspolgra, rajstopy "gasza"zloto :)

    nie moge doczekac sie paznokci :)

    Dziewczyny czy znacie jakies fajne strony o tym jak krok po kroku nadac paznokciom ladny ksztalt? Probuje i probuje, a i tak mi sie nie podoba i wygladaja jak jakies plaski lopaty!!! Jaki ksztalt powinny miec plaski i szerokie paznokcie? Kwadratowy czy owalny, bo mi rosna na kwadratowe, ale sa za szerokie!!!!

    mi

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w takich kolorach, pasują Ci! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahhh te Twoje buty! Wyglądasz bardzo ladnie, a teraz czekamy na te pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. brzydka tunika, okropna! wyrzuć albo lepiej sprzedaj ją mnie ;)
    Ile kosztowała? też taką chcę...

    Chociaż ja bym ubrała pod nia tregginsy albo jakieś slimy
    no i buty tez mi troche nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanko- czy te doczepiane włosy niszczą się na skutek stylizacji,tzn. rozdwajają się,stają się przesuszone????????????OLGA

    OdpowiedzUsuń
  20. całość świetna!
    szkoda że tunika nie kupiona w jakieś sieciówce bo już bym poleciała na jej poszukiwanie;)

    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  21. "powiem Wam, że szykuję specjalny projekt :P (będzie to sesja zdjęciowa) ;D mam nadzieję, że wszystko wypali... bo pomysł jest fajny ;) ale... jak wszystko wyjdzie to dodam te fotki dopiero kiedy będę mieć przynajmniej 200 osób tu na Facebooku, które ,,lubią to'' ;) i przynajmniej 150 obserwujących na blogu ;) żeby dodać zupełnie coś nowego i żeby blog był jeszcze ciekawszy ;) inny niż zawsze.. ;) Dzięki za to, że jesteście ;)"

    no to może dodasz już te foty?

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna ta tunika,tylko kurczę Asiu GDZIE DÓŁ?Wyglądasz jakbyś zapomniała coś założyć,a wystarczyłyby legginsy,nie rajstopy.Albo chociażby jakieś obcisłe spodnie do tej tuniczki...ale ogólnie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm wyglądasz jak byś zapomniała o spodniach/spódnicy!! co cos co masz na sobie zdecydowanie sukienką nazwać nie można, no i znów te ohcydne przetarte rajstopy, kup wreszcie nowe porządne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz kupić nikt się nie obrazi... :)

      Usuń
  24. świetnie wyglądasz :)
    całość rewelacyjna :)
    szkoda,że mam do Ciebie tak daleko bo paznokcie robisz świetne!
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba zapiszę się do Ciebie na kurs chodzenia w tak kolosalnych szpilach!!! wow!

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo mi sie dzis podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie niestety to nie jest stylizacja. Po prostu zwykła tunika + rajstopy nie są niczym wymyślnym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byś nie zauwwazyła większość blogerek właśnie tak się ubiera i wszcy pieja nad nimi z zachwytu...

      Usuń
  28. bardzo kobiecy strój!! tunika świetna !

    OdpowiedzUsuń
  29. Asiu, te sztuczne włosy bardzo się odznaczają! Nie w iem jak to wygląda w realu, ale na zdjęciach jest bardzo widoczne i nie wygląda estetycznie. Czy nie wolisz postawić na naturalność? Przecież Twoje naturalne włosy są OK:-) pozdrawiam, Nat

    OdpowiedzUsuń
  30. Ogólnie podobają mi się Twoje stylizacje,ale faktycznie do tej tuniki ubrałabym lateksowe leginsy,bo raczej nie wygląda to jak sukienka,buty piękne też gustuję w tych samych mam kilka z tych fasonów,pozdr

    OdpowiedzUsuń
  31. NIESAMOWITE... nie wiedzialam ze tacy ludzie istnieja naprawde... mega konsekwentny styl... wszystko na swoim miejscu! nieznany mi dotad :)))naprawde brak mi slow.. gratuluje konsekwencji i odwagi jesli jestes naprawde realna osoba.... zszokowały mnie ksiazki historyczne i rozczulila milosc do kotka.
    a moze puscisz troche fotek ze swojego mieszkania?

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz wspaniale! buty świetne! tunika super :)!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw! jeden z Twoich lepszych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz, jeden z lepszych setów :D
    wow, masz strrrasznie wysokie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tunika, buty i zegarek bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak Ty wytrzymujesz na takich obcasach, ja chyba nigdy nie opanuję tego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tunika cudown, moglabys wkoncu zdradzic gdzie kupilas/ co to za skleep ???

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj, chcialabym kupic takie buty na moj wlasny slub- jak ich wygląd ma sie co do wygody? da sie w nich swobodnie tanczyc?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger