100 post :) ah jak ten czas leci :P

Witam Was Serdecznie :)
no i stało się mamy 100 notkę od samego poczatku bloga ;)

dziś mam dla Was obiecane zdjęcia moich bucików :)
są tu tylko te wyyysokie ;)
Nie ma płaskich, nie ma adidasów i klapek :P:P
także, kolekcja całkiem cała jest dość spora ;)
mam nadzieję, że to na razie wystarczy ;)








Kocham je wszystkie razem i każde z osobna :) ♥
mam nadzieję, że moja kolekcja będzie się mnożyć i mnożyć :D ;)

Większość bucików pochodzi z Mojego Ukochanego Sklepu - StyloweButy.pl ♥ :)
reszta pochodzi z internetu :)

Jest też taka opcja, że jedne z nich dziś wystawiłam na Allegro...
powód?
tak bardzo je chciałam mieć, że kupiłam o rozmiar większe, będąc świadoma, że mogą być za duże...
dziś doszłam do wniosku, że jednak mimo skarpetek (kto czyta bloga od dawna, wie o co chodzi ;)) niestety będę musiała je odsprzedać. Tu macie linka jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana :)
Rozm. 38 (24,5cm) (ja mam małe 37 lub 37 zalezy jaki krój buta ;) a sandałki z palcami na wierzchu nawet 36 :P) także chyba mnie rozumiecie :P ale chęć ich posiadania była większa :P:P


Dzwoniłam dzisiaj w sprawie tatuażu :) w piątek jadę go robić ;D już się nie mogę doczekać :D

58 komentarzy:

  1. niezła kolekcja - WSZYSTKIE mi się podobają:) Też mam kilka par za dużych butów, na szczeście daje rade w nich chodzic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę kolekcji i tego, że potrafisz chodzić w tak wysokich butach, ja szpilki założyłam na sylwestra i nie wiem kiedy znowu nastąpi ten moment :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała kolekcja, niczym prywatny sklep z obuwiem;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z kożuszkiem są genialneee! ;D Mam takie, tylko, że na płaskim, hehe ;P

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ pięknie wyglądają ustawione na tapczanie! poczucie estetyki widać, że zerowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty chyba nie wiesz co to jest tapczan...

      Usuń
  6. a na czym niby je miałam ustawić? na stole?? troche inteligencji...

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam, że jest ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam pytanie czemu nie akceptujesz niepochlebnych komentarzy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimko od tapczanu - miej odwagę i pokaż swoją twarz! Może miała je Asia nasza do sufitu przykleić?

    pozdro Borrow - Ania i Ala :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja. ;)
    hahah, komentarz anonima mnie rozwalił , mogłaś powiesić pod sufitem byłoby efektowniej, haha;p

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko, kobieto zagięłaś mnie!;D toż to piękności!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita ta Twoja kolekcja, aż zazdroszczę! :) Powiem kolejny raz, że podziwiam Cię, że masz odwagę wyjść w takich butach! *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na stylizację z brokatowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam sporą kolekcję butów tylko ,że połowy nie noszę :///

    Twoja kolekcja jest super

    OdpowiedzUsuń
  15. wooow, jaka kolekcja.;O
    I to same wysokie, ale bardzo ładne.;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie sa mega cydowne.
    zazdroszcze kolekcji.

    zapraszam do siebie
    http://izabelaswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jeden sklep nie ma takiej oferty tak świetnych wzorów ;] I chętnie zobaczyłabym Cię w stylizacji w płaskich butach. Mogłoby być ciekawie ;]
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. aaaah boskie!! szczególnie te brokatowe - zlote i niebieskie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kolekcja jest przeeeeemega! Takie obcasy, że razem to mają pewnie z 10 metrów wysokości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakbyś chciała się pozbyć panterkowych koturn to daj znac :P

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW, świetna kolekcja butów. Zazdroszczę :)
    W zeszłą środę widziałam dziewczynę w Magnolii w Stradivariusie, bardzo podobną do Ciebie, przez chwilę myślałam nawet, że to Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeżeli chodzi o buty......mam ten sam gust! WSZYSTKIE SĄ WSPANIAŁE! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkie są super :) pozazdrościć

    Happy New Year :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze, kupiłam sobie dzisiaj buty - szpilki (model Ashley) 16cm i kolezanki mnie strasza ze nie dam rady zatańczyć w nich nawet poloneza, max mialam 13cm i było ok, jak myślisz - dam w nich radę chodzić? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, gratuluję piękna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana dasz rade spokojnie ;) one tylko strasza :) zauważ jak skraca się obcas kiedy odejmiesz platformę ;D 10 cm chyba Ci nie straszne jak nosiłaś 13 ;D

    Będzie dobrze!! :)
    Buźki!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Można pozazdrościć takiej kolekcji butów. Szczególnie te błyszczące wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piękne. Zazdroszczę umiejętność chodzenia w nich... u mnie to porażka.. zrobię trzy kroki i leżę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Asia, a gdzie diamencikowe sandałki, które prezentowałaś na początku bloga- są wyyyysokie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz konto na nk??????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  31. mam, a o co chodzi?? nie przyjmuję tam zaproszeń od ludzi których nie znam.
    Jesli ktoś coś chce to na Facebooku. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak tylko pytam, na fb jest bardzo fajnee, a no wlasnie, tez widziałam te diamencikowe, masz je jeszcze, na karnawal jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  33. oooooooooooooooooo, no własnie, pamietam te diamencikowe- sliczne, super na karnawal, masz je jeszcze Asiu??????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  34. mam je, mam ;) ale w piwnicy, bo nie umiem ich wywalić :P nie stety nie nadają się już do chodzenia ;/ bo jeszcze jak jeździliśmy na dyskoteki (teraz nie jeździmy) poszłam do samochodu po słuchawki do tel. i pech, że parking był usypany z grubych kamieni (pełno ich było) i niestety jakoś tak niefortunnie stanęłam na tych kamolach i się złamał obcas :D dobrze, że mam w aucie zawsze 2 pary, to mogłam odrazu zmienić... ale wściekłam się niesamowicie :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. a wchodzisz na blog Kasi Tusk??????? ja śledzę 3: Twój, jej i annaaaanna.blogspot.com- i nie moge powiedziec, ze ktorys lubie najbardziej, a ktorys najmniej, wszystkie tak samo uwielbiam
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne buty!!!!!!

    zapraszam do obserwowania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Blanka czasem wchodzę na bloka Kasiu Tusk. Wczesniej częściej wchodziłam, teraz mniej. I mogę powiedzieć, że podobają mi się jej stylizacje :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany ile ładnych butów! Podziel sie :)
    Bloga obserwuję i zapraszam do mnie http://styling-mousse.blogspot.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana piękne buciki:) Uwielbiam Cie ponieważ ślepo nie podążasz za moda tylko kreujesz swój własny styl!!!!!!!!!!!
    Powiedz mi wystawiasz czasem na allegro swoje rzeczy?:) Konkretnie buty!? Np takie ktorych juz nie nosisz albo Ci sie znudziły?

    OdpowiedzUsuń
  40. Te buciki są takie śliczne. Wszystkie! Chciałabym mieć w swojej kolekcji chociaż jedną parę

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzę o tylu butach. :)
    Na obcasach mam tylko 3,4 pary.
    No, ale niestety i tak muszę się z nimi pożegnac na rok, bo mam nogę złamaną. :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam wysokie obcasy ;) ładna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Asia, wszystko ładnie, pięknie, tylko jakbyś częściej dodawała posty .................... byłoby I D E A L N I E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dominika

    OdpowiedzUsuń
  44. Zazdroszczę Ci takiej kolekcji butów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. wow super kolekcja!


    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. A gdzie takie czarne sandałki??? :P
    Kupiłaś je chyba na Allegro :) W jednym poście miałaś je z różową sukienką z Tally :) Były meeega :)
    Pozdrawiam :*

    PS: To nie tapczan tylko kanapa :P :P

    Pamela

    OdpowiedzUsuń
  47. o kurcze :D jestem pod wrażeniem...

    czarne i różowe szpilki ze stylowych butków/deezee? mam takowe, czerwone, ale nie powiem, że łatwo sie w nich chodzi. aczkolwiek trzeba przyznać, że prezentują się baaardzo seksownie :)

    Pozdrawiam,
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę Ci butów i tego, że możesz w nich chodzić. Ja niestety mam 180cm i gdybym jeszcze nałożyła buty o takim obcasie to 3/4 patrzyłoby mi się na pępek..
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://threexwishes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. jejku jak Wy chodzicie w takich butach!giganty;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pamela sandałki sa ;D zapomniałam je też ustawić :P wogóle o nich zapomnialam ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jej bajeczne butki ! ;o
    Wysokie i piękne

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci tej kolekcji butów :D Chciała bym posiadac choc jedne z tych, które są w Twojej szafie ^^

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger