1 stycznia 2012

Witam Was! :)
Jak czujecie się w Nowym Roku? :)
u mnie całkiem znośnie... ;]

Tak jak wczoraj obiecałam pokażę dziś II wersję Sylwestrowej kreacji :)
ja wiem, że już po Sylwestrze... ale mamy karnawał :) także bale i imprezy jak najbardziej na czasie ;)









Sukienka - Tally Weijl
Asos - Zegarek
Wiecie czego nie lubię? Robić zdjęć kiedy nie ma słońca... są takie szare... :(

ps. jutro dzwonie o konkretny termin na tatuaż :) juupi ;)
ps2. kolejna notka ( setna ;)) będzie z wszystkimi buuutami ;D

40 komentarzy:

  1. ale masz chude nóżki :D

    wygodne są takie butki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo jakie buty :O piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję :) :*

    KarolaJn. nie takie chude :P ale w tym roku będę nad nimi pracować :P:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia, nie obraź się ale ja uważam że sukienka jest za ciasna szczególnie na dole. Nie jestem fanką tej stylizacji, uważam że akurat ta sukienka nie do końca Ci pasuje. Zdecydowane lepiej prezentowałaś się we wcześniejszym sylwestrowym wydaniu, którego jestem ogromną fanką!

    Wszystkiego naj w Nowym Roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te buty są świetne, ciągle mnie zachwycają mimo, że je widziałam już kilka razy tu wchodząc na Twego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie obrażam sie :p
    ale ja nie uważam, żeby była za ciasna... :P a tym bardziej na dole :P:P bardziej ciasna jest do góry :)))
    Ale może tak wygląda, bo jest dość gruba o_0 co nie zdarza się takim sukienkom ;)(chyba wersja zimowa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest z tally, no nie?;D śliczna jesteś jak zwykle :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam :* :) ♥

    tak, dokładnie jak napisała Marta - sukienka z Tally Weijl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej widzę, że przedłużasz włosy. Jakie polecasz? Syntetyczne, naturalne? Od kąd jestem blondynką nie moge zapuścić wlosów. Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga mam ten sam problem ;)
    Ja zawsze zaopatrywałam się w naturalne włoski ze strony www.cosmoshop.pl :) U mnie na blogu baner po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie gniewaj się ale bardzo rzuca się(przynajmniej na zdjęciu, może wina oświetlenia)kontrast między Twoimi naturalnymi włosami a doczepianymi. Na tych zdjęciach różnica kolorów jest bardzo widoczna.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  12. jak już ktoś napisał widać różnice ...sama się zastanawiam nad przedłużeniem ,jednak boję się tego co widzę u Ciebie :/

    podziwiam ,że potrafisz chodzić w TYCH butach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja zostala zniszczona czarnymi rajstopami.

    Moim zdaniem wyglądają za ciężko do białej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anka też to zauważyłam :) doczepy bardziej żółte są :(

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdaniem buty nie pasują do tej kiecki, o wiele bardziej pasowałyby czółenka :)
    a te botki za to w tej poprzedniej stylizacji super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak widac różnicę ;) wiem o tym, kolor przy odrostach mam identyczny jak doczepianych, a widać różnicę dlatego, że dzień przed sylwestrem farbowałam włosy (końcówki zawsze wychodza jaśniejsze niż odrost / przynajmniej u mnie), jednak wystarczy, że raz umyję włosy head&shoulders'em (te szampony są bardzo mocne i zmywają farbę)i kolor będzie taki sam jak doczepianych :)więc nie panikujcie... ;p Pocahontas zobacz na inne zdjęcia, tam kolor jest identyczny. Trzeba sobie dobrze dobrać farbę, żeby kolor był taki sam jak kupionych włosów... albo też je zafarbować, ja ich nie farbuję :) a i tak po pierszym myciu po farbowaniu mam bardzo dobrze dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka, wyglądasz cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz jak zawsze:)

    Wszystkiego dobrego w Nowym roku:*

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka może i ładna, ale pozbawiła Cię talii...przynajmniej na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  20. to naturalnie, że przedłużane włosy sa żółtawe, ja radzę sobie z tym za pomoca niebieskiego szapomnu. Po tym kolor moich włosów i przyczepionych jest identyczny:) Bardzo ładnie wyglądałas na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka! ;))
    PS. Na niektórych zdjęciach jesteś podobna do mojej kuzynki ;>
    Zapraszam: http://somefromnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super, fajnie wyglada taka delikatna sukienka z czarnymi rajstopami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajne połączenie delikatności z drapieżnością :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rajtki i buty za cięzkie do tej sukienki, nieudana stylizacja
    włosy żółte, ale z tego co pamiętam z doświadczeń z farbowaniem to tak jak piszesz - 1 mycie head&shoulders i powino sie wyrównać

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz rewelacyjnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie.
    Szczególnie buty mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej to ja pisałam w sprawie przedłużania.... :-) dzięki za odpowiedź :-) hmmm....jeżeli chodzi o to całe przedłużanie to zazwyczaj widać u każdej dziewczyny....no chyba że mamy proste, równe, cienkie włosy...albo przedłużamy u profesjonalisty za tysiąc złotych hehe :-) Diamentica dodam Cię u siebie do linków, będę odwiedzać bo się wciągnęłam :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko jaka Doda... Plastic i przesada. Z włosami i z rzęsami.. A sukienka wygląda lepiej na kimś, kto ma zaznaczoną talie.. Jakoś tak ociężale się prezentujesz i buty potęgują ten efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko jaki pusty anonimek...

      Usuń
  29. hehe śmiać mi się chce z tych głupich komentarzy... (plastik, solara, itp. itd.)
    I jak zwykle przesada z włosami i rzęsami... to co, może mam sobie jeszcze podciąć rzęsy, żeby były krótsze?? :) dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  30. to nie jest smieszne a wrecz tragiczne, bo jestes plastikiem i solara i az dziw bierze ze patrzac do lustra tego nie zauwazasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimki proszę was bardzo sprawdzcie jak wyglada plastik bo to jest naprawde bardzo zalosne jak postrzegacie ludzi. najlepiej niech kazdy wyglada tak jak wy bo jak by inaczej jesli ktos wyglada inaczej trzeba go zniszczyc, rozgniesc bo jeszcze moze komus sie spodoba jego styl i moze ktos go polubi nie mozna do tego dopuscic bo jak na ulicach bedzie wiecej takich ludzi to nie wiem co zrobie ,oze sie powiesze... uwiezcie naprawde te zalosne i tandetne komentarze tak wygladaja w oczach kogos kto szanuje innych i uwaza ze to co mowicie jest smieszne. wy niby mowicie ze szanujecie innych ludzi. jak juz chcecie krytykowac to niech to bedzie cos naprawde trafne i czy wy nie umiecie pisac bez obrazania innych ludzi? co wam to daje? bo ja sadze ze pokazanie waszej glupoty :D

      Usuń
  31. az dziw bierze, jakie masz problemy ze wzrokiem, wizyta u okulisty powinna być na pierwszym miejscu. To jest dopiero tragiczne. Jak próbujesz wmówić ludziom swoje kiepskie poglądy. Gdzie widzisz solare? Bo nie pamietam kiedy tam bylam ostatnio.... pewnie nawet jak bym osiagnęła odcień ściany, to dalej będziesz uważać , że jestem solarą, bo jesteś zaciemnioną osobą i prez stereotypowe klapki na oczach nie widzisz różnicy.
    A plastik z jakiego powodu? Paznokci może? paznokcie to paznokcie, każdy ma... ( ja ostatnio dłuuugo nie miałam, więc ten argument tez odpada), włosy? no tak... blondynka + doczepiane włosy = plastik, nie znam większej głupoty. Takie insynuacje podtrzymują właśnie takie płytkie osoby jak Ty. Co druga blogerka ma przedłużane, czyzby co 2 była plastikiem??
    ,,Plastik'' to nazwa potoczna, którą nazywają osoby po operacjach plastycznych, a do takowych jeszcze troche mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger