biało.

biało.

Witam Was ostatniego dnia Wakacji ;) 
ja na szczęście :P do szkoły się nie wybieram ... ale tak samo mi przykro, że ten najfajniejszy czas w roku już dobiega końca... Bo z wakacjami także ucieka wspaniała letnia pogoda, którą bardzo ale to bardzo lubię :) 

Dziękuję Wam ogromnie, za odwiedziny (które coraz to bardziej rosną ;)) jak zauważyłam przekroczyliśmy już
200 000 tys. wyświetleń stron :) Cieszę się, że blog Wam się podoba i mnie odwiedzacie :* :) 

Dzisiaj umówiłam się na nowy tatuaż ;) będę robić już w następny wtorek ;) jestem ogromnie zadowolona ;P już się nie mogę doczekać, oczywiście jak się uda... będą fotorelacje :P:P 

A już dziś jeszcze w miarę letnia stylizacja z dodatkiem kurteczki ;) 
Biała sukienka + biała kurtka + zeberkowe buty. Jednak wolałabym założyć inne buty do całego zestawienia...  (pomarańczowe z DeeZee.pl )  niestety w tym miesiącu wykorzystałam limit na zakup obuwia :P Ale, ale... nowy miesiąc nadchodzi... myślę, że po piętnastym będą w mojej kolekcji  :P 












No i tu model bucików który ubóstwiam ;)))))) Oczywiście możecie znaleźć je na stronie 
DeeZee.pl   
 (po kliknięciu w link powyżej automatycznie przejdziecie na stronę z tymi bucikami :)) 

                                                                    ♥ Love DeeZee.pl


Sukienka - (dostałam ją 5 lat temu od Cioci bo była na nią zamała ;) ona kupiła nową i nie używała :P
Kurtka - Bershka 
Zegarek - Asos (mój ulubiony :P) 
Buty - Allegro  


Ps. Sorry za siniaka na nodze :P ale jak byliśmy w sobotę na dyskotece i wyszłam na dwór to z całej siły zawaliłam nogą w jakiś metalowy ,,dżinks'' i niestety wczoraj zauważyłam, że wychodzi mi siniak :( buuu...




DeeZee.pl ...i panterkowo-koronkowo.

DeeZee.pl ...i panterkowo-koronkowo.

Witam Was dzisiejszego popołudnia :) 
Muszę podzielić się z Wami moimi nowymi spostrzeżeniami ;) Buszując w internecie natrafiłam na stronę 
DeeZee.pl
jest to sklep z butami (który zapewne większość z Was zna ;) ) Jestem nim przeogromnie zachwycona ;) 
z racji tego iż KOCHAM buty ;) znalazłam tam wiele egzemplarzy o których teraz śnię ;) 
Pokażę Wam te które zdobyły moje serce :)

Jeśli tylko będzie się dało postaram się dołączyć je do mojej szpilkowej kolekcji ;) 
LOVE szpileczki ;) 
Z lewej strony do góry macie baner, który postanowiłam umieścić, aby ułatwić Nam odwiedzanie sklepu ;) 
Jak dodam notkę, to wracam oglądać inne buciki ;)

A tu macie dzisiejsze zestawienie dnia :) 
Jak już trochę się orientujecie... uwielbiam motywy zwierzęce, koronkę, itp ;) W mojej szafie przeważają takie kolorki jak na zdjęciach... jednak posiadam też trochę kolorowych... ale dziś o tych podstawowych :) 
No i kolejny raz moje ulubione buciki :) Już nie długo przybędzie 2 para w innym kolorze ;) 










 Top czarny - Tally Weijl
Top koronkowy - New Yorker
Kurtka - Bershka
Leginsy - New Yorker
Buty - StyloweButy.pl
Ps. Postanowiłam, że założę konto na Facebooku... więc na dniach będziecie mnie mogły tam polubić ;)

mała edycja:

Założyłam dziś facebooka, więc jeśli macie ochotę zapraszam do obserwowania :)
Uwaga!!! Na Facebooku będą też inne notki niż na blogu ;)
więc jeśli lubicie do mnie zaglądać... to tam też sobie troszkę poczytacie ;)



a teraz nad licznikiem odwiedziń możecie dodać moją stronę do swoich ulubionych ;)

tu link do strony :) i kliknij : ,,Lubię to'' ;)
Diamentica - lubię to ;)
dzisiejsza lekka stylizacja.

dzisiejsza lekka stylizacja.

Witam Was :) Jak Wam mija weekend? ;)
U mnie całkiem znośnie.. wczoraj w domu ( a właściwie to dzisiaj :P) wrócilismy z dyskoteki o 6.00! rano... Masakra ;/ jednak mimo to wstalam o 11.00 i jakoś już nie chciało mi się tak bardzo spać ;) Dzisiaj pogoda jest bardzo fajna - ciepło i lekki wiaterek - także, prezentowany przezemnie strój jak najbardziej sie nadaje ;)
Do stylizacji wybrałam zwiewną koszulkę (niby tunika)... ostatnio lubuję się w takich delikatnie rozciągniętych. ;) Szorty, które już znacie - czarne buty  i mój ulubiony pasek ;) (był w komplecie z sukienką).
Jedynym biżuteryjnym dodatkiem jest zegarek.














koszulka/tunika - allegro 
pasek - no name
szorty - tally weijl
zegarek - asos
spokojniej.

spokojniej.

Dzisiejsza stylizacja jest w miarę spokojna i mało wyzywająca :P
Postawiłam na kolor czarny... To zestawienie dobrze się spisuje na ciepłe... (nie upalne ;) ) dni.
Fajnym dodatkiem są ,,kocie'' okularki :)
Bardzo ważną rolę odgrywają tu moje nowe czarne czółenka ;) (ps. juz niedługo pojawią się w nowym kolorze ;))







Golfik - H&M
Szorty - Tally Weijl
Torebka - Atmosphere
Buty - StyloweButy.pl
zwiedzanie.

zwiedzanie.

Witam Was po krótkiej przerwie ;) Niestety wycieczka wyciagnęła ze mnie wszelkie siły energetyczne.. i nawet jeszcze dzisiaj dochodze do siebie... ( a raczej padam ze zmęczenia :P).
Dziękuję za Wasze liczne komenty i odwiedziny :* :)
No więc zacznę od wtorku... tak, pobudka o 5 rano... aby zdążyć zwiedzić wszystko co zaplanowane :) Czyli Oświęcim, Brzezinka, i Wieliczka :)
Tak jak wcześniej pisałam byłam tam już po kilka razy. Uwielbiam miejsca historyczne, które mają swoje dusze i kryją w sobie wiele tajemnic. A to co pamiętają zachowają w sobie na wieki.

Najstraszniejsze muzea, a zarazem miejsca w które powinien pojechać każdy człowiek, żeby choc troche zrozumieć cierpienie jakie przeżyli tam ludzie, aby nigdy nie zapomnieć o nich i ich strasznej histori i niewoli...
Tu w muzeum dawnego obozu KL Auschwitz - Oświęcim
Tutaj natomiast już Brzezinka - Birkenau:
Jeśli nie byliście to szczerze polecam. Muzea te odwiedzają ludzie z całego świata. Myślę, że każdy z Nas choć raz powinien tam pojechać i oddać hołd tym co zostali tam zamordowani.
W Oświęcimskim Muzeum kupiłam nową książkę (nie mogłam się zdecydować jaka wybrać, więc sprzedawca dał mi zakładkę ze stroną księgarni z muzeum i mogę sobie teraz spokojnie zamawiać przez internet) : 
Książkę już dzisiaj przeczytałam (ma ok 200stron) jest rewelacyjna! Naprawdę jedna z lepszych jakie czytałam. Najbardziej przerażający jest fakt, że to co opisuje (nie żyjący już ) autor wydarzyło się naprawdę. 
Jeśli ktoś interesuje się historia to bardzo polecam!
A tu macie drugą którą kupiłam już wcześniej... jednak jeszcze nie przeczytałam :( ale myślę, że niedługo już się za nią złapię ;) 
Jak przeczytam to Wam powiem czy fajna ;) 
Po zwiedzaniu Oświęcimia i Brzezinki wyruszyliśmy w dalszą drogę. Tym razem kierunek - Wieliczka. 
W trakcie drogi do Kopalni Soli mijaliśmy ładny domek. Postanowiłam uwiecznić go na zdjęciu. Chciałabym znać jego historię... Na pewno krył i kryje wiele tajemnic... ;) 
A tu na postoju :) Trzeba było się nakarmić, a przy okazji pofotografowac ;) 
Po napełnieniu sił do dalszej drogi... pojechaliśmy. 
No i zajechaliśmy :) Kopalnia Soli Wieliczka :)
Pierwsze foto przedstawia otchłań schodzenia w dół ... brrr... chyba mam lęk wysokości :P jak tak patrze :P
Tu macie piękną osoloną ścianę ;) Oczywiście nie mogłam się oprzeć i musiałam poskubać trochę i spróbować, czy faktycznie słone :P (a byłam tu już ok 3x i zawsze robię to samo :P hehe) 
A tu dalsze zwiedzanie ;) 


No a potem do domu :P Byliśmy jakoś przed 1.00 w nocy.. także trochę męczący dzień... tym bardziej, że byłam kierowcą :P Cały dzień chodzenia.. + ponad 30 stopni na dworze (dobrze , że w kopalni chłodniej ;)) + prawie 400km drogi w tę i z powrotem wyssało całą moją energię. Także, środa i czwartek cały czas odpoczynek ;) 










Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger