Życzenia :) i Wigilia :)

Witam Was po dłuższej przerwie!
Chciałabym życzyć, aby te Święta były dla Was tymi Najpiękniejszymi!
Pełnymi radości, ciepła rodzinnego i wielkiej miłości.
Nie zapomnianymi... i co roku lepszymi :)


Wybaczcie, że tak długo bez notki... jednak przed Świętami i Sylwestrem mam najwięcej pracy.
Było tyle, że nawet sobie nie zdążyłam zrobić paznokci :P:P (masakra xD)
ale pomimo tego ,,dużego'' szczegółu... wszystko inne było jak najbardziej udane :)

Jak Wam minęła Wigilia?
U mnie było cuuuudownie :)
Uwielbiam Święta Bożego Narodzenia :) Uwielbiam Wigilię :)
U mnie zawsze zbieramy się całą rodziną (ponad 20 osób :)) ... łamiemy się opłatkiem, następnie kolacja...no i jakiś czas później... tak wymarzone przez wszystkich prezenty :P:P ;)
(a zwłaszcza przez najmłodszych ;) hehe) i nawet mieliśmy
św. Mikołaja ;)

Mam dla Was kilka zdjęć ;)

Świąteczny Kot :P:P




Wigilijnie...





 z kuzynem...


z kuzynką...


z siostrzyczką ;)


tu  młodsi ;)


a tak wyglądało pod naszą choinką :)



Weeeesoołych Świąt Kochani :))))



22 komentarze:

  1. łał, masz boskiego kota!!;D sprowadź mi do domu takiego puszka, bardzo chętnie przygarnę (mimo oporów mamy;D);D co do choinki jest świetna, ale pisałam to już na fejsie;D btw. ale to Twoja czy jak?;D może mi coś z ekranem się dzieje..;D hehe ale raczej nie, może tak po prostu zdjęcie wyszło;D;D;D mimo to strasznie mi się podoba, jest prześliczna i mam nadzieję na taką na następny rok;D
    ślicznie się uśmiechasz, wyszłaś super!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś dobrze widzisz ;) choinka jest ubrana na różowo , fiolety i zieleń :)
    Moja choinka jest czerwono-złota :)
    ale... ale...
    Wigilia nie jest u mnie w domu ;) więc choinka tez nie jest moja :P:P

    Buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy kotek i fajna rodzinka. Siostra bardzo do Ciebie podobna! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o ile prezentów! Mikołaj musiał być bogaty. :D
    pięknie ubrana choinka i świetne buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie i odświetnie wyglądałaś
    uwielbiam białe rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie z siostra wygladalyscie ladnie.fajnie cie widziec tak bardziej elegancko,wesolych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz co to za niebiesko-brokatowe buty stoja z prawej str z zdj z kuzynem?:P
    Twoj prezent?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Awwwww jaki słodki kocurek! Ładnie wyglądałas na wigilii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile lat ma Twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest ladnie, tylko makijaz nie, to maska, brak rozu na policzku, to masakra.

    OdpowiedzUsuń
  11. przekaż twojej siostrze, że śliczna z niej dziewczyna :) o kocie nie wspomne - jest przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję Wam za komentarze :* :)

    Brokatowe niebieskie buty kupiłam już jakiś czas temu, nie były prezentem :) przyszłam w nich na Wigilię, a w czerwonych szpilach chodziłam w domu.

    Ile lat ma moja siostra>? Jak załozy swojego bloga, to na pewno się tym pochwali ;)

    Jesli chodzi o makijaz, nie zgadzam się że to maska... puder w kamienu i bronzer zamiast różu. Eyeliner + tusz. (nie było nawet podkładu, więc na pewno to nie maska :))

    Dzięki przekaże Siostrze ;) ps. moze nawet sama przeczyta, bo czasem wchodzi namojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. TO TWOJA NAJLEPSZA STYLIZACJA!!!! świetnie wyglądasz! bardzo pasuje ci taki styl

    OdpowiedzUsuń
  14. tak zapytam z ciekawości nie bolą Cię nogi w takich wysokich butach ? szczerze powiedziawszy takie wysokie buty to, aż brzydko wyglądają, odstraszają wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej... Jaka szczęśliwa z Was rodzinka, aż miło popatrzeć. Zwłaszcza, że wyglądasz przepięknie ;))


    Zapraszam na nową odsłonę mojego bloga! : )
    www.somefromnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo elegancko kobieco:) ja się trochę boję innych rajstop niż te koloru czarnego lub cielistego więc bardziej bym na takie postawiła:) ale to tylko moje widzi misie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz PO Swietach ale po zdjeciach widac, ze byly udane :) i z pewnoscia wesole w rodzinnym gronie :) teraz czas na Udanego SYLWESTRA :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 50 cm szpilki jeszcze nikogo ładniejszym nie zrobiły ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger