PREZENT!!! :)

Hejka :)
co u Was słychać w przerwie między Świętami a Sylwestrem?
Macie już kreacje? Czy jeszcze poszukujecie tej jedynej?

U mnie Święta minęły baardzo szybciutko ( cały czas spędzane z rodzinką :)) ... a dziś przyszedł do mnie jeszcze jeden wspaniały prezent :) (za chwilę wyjaśnienie ;))
jeśli chodzi o Sylwestra... szczerze powiedziawszy... planów jeszcze nie mamy :) jak się coś wykręci to oczywiście się wybierzemy, jeśli nie... będziemy się bawić w domku ;)
a przed północą... na punkt widokowy, aby podziwiać pokaz fajerwerek :)

Kreacje już posiadam... wybiorę to w czym, akurat się bardziej dopasuję do sytuacji...
A jak stoicie z bucikami? :) Macie te wymarzone???
Bo ja już zadecydowałam :)

Otrzymałam je dziś w prezencie :) od :


zobaczcie... :) kocham je :)

domyślacie się które to? ;)









są przecudowne!  Pięknie się mienią, MEGA wygodne!
(już niedługo stylizacja z nimi ;))

Moje słowa to za mało... trzeba je mieć na swoich nóżkach ;)

a tu macie bezpośredni link do nich: :)


Ps. Już niedługo pojawi się notka z moimi wszystkimi bucikami ;)
Ps.2 Dzwoniłam wczoraj w sprawie tatuażu ;) mam zadzwonić po nowym roku i wtedy umawiamy się już na dokładny dzień ;) także...  niedługo będzie fotorelacja ;)
Ps.3 Wczoraj zaczęłam robić paznokcie... zrobiłam 2 i ... doszłam do wniosku, że nie mam weny i je obcięłam i spiłowałam i mam takie obolałe skórki, bo chciałam się ich pozbyć :D hehe... będę walczyć z nimi na nowo jutro :P

Ps.4  Dwie notki wstecz dostałam komentarz , że ktoś mnie fejkuje ;/ patrzcie...

http://www.photoblog.pl/damaxxkier/110481465

ma ktoś konto, aby zgłosić?? ;/

nie mam fotobloga, a jesli będę zakładac to na pewno Was poinformuję :)

28 komentarzy:

  1. piękne są ! w ogóle bardzo fajny blog, ciekawe notki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie bo u mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię, Asiu! Fenomenalne buciki! :)

    NOTKA Z WSZYSTKIMI BUTAMI? Ojaaaaa, nie zniosę tego, hihi! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. moje marzenie, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :D
    sprezentuj mi jedne takie szpile, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara z Ciebie. Butki bardzo ładne, na pewno wymyslisz super stylizacje z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki są piękne :)
    na pewno booosko się mienią, osobiście już nie mogę się doczekać aż wrzucisz posta ze wszystkim swoimi butami :)

    Pozdrawiam i zapraszam do Mnie :)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za komy :* :)

    Bliżej krawędzi. - będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, tak myślałam, że to będzie coś w tym stylu ;DD
    Racja, święta minęły szybko, trochę za szybko...;<

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty.
    Już widzę jak ja bym je nosiła.. dwa kroki i leżę :D
    Obcas zabija dlatego podziwiam Cię, że pomykasz na takich szpilach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne buty!:)
    Odwiedzam Cię od niedawna, ale regularnie :D Tak trzymaj dziewczyno! I nie przejmuj się złośliwcami:*
    Pozdrawiam Cieplutko
    Kejt

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no... te buty są po prostu stworzone dla Ciebie skarbie ;*****

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejny respect dla Ciebie :) takie obcasy... ale są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty sa okropne, straszni ekarykaturalne, nie rozumiem tego ciśnienia na jak najwyższy obcas, sama lubię wysokie, ale takie 12 cm stanowczo wystarczy
    a Ty jesteś jak chodząca reklama stylowych...

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są, Ty ogólnie chyba śpisz w takich szpilach :D tak je lubisz :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. a od kiedy to inna osoba będzie dyktować,czy 12 cm obcasa wystarczy czy może nie?? co za tupet!
    co za niedowartościowane zazdrośniki!
    radzę Ci,nie dodawaj tych anonimowych złośników,nie karm ich ...mam to samo u siebie na blogu.najlepiej siedziec przed komputerem i krytykowac innych zamiast zabrać się za siebie i innymi sposobami podnieść swoje samopoczucie.

    buty są świetne,moja córa pewnie tez by takie kupiła:)ja już bardziej na płaskim,ale jak byłam w Twoim wieku to tez szalałam na obcasach

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć ;)
    Trafiłam na Twój blok pierwszy raz i muszę przyznać,że masz mega cudowną kolekcje bucików :> Jestem ciekawa ile masz wzrostu i jaki rozmiar butków nosisz. Pozdrawiam i życzę udanego sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I masz racje - jesli ktos Cie obraza bez powodu tylko dlatego, ze masz inny styl od tej osoby to nie ma sensu nawet dyskutowac. Ja zagladam co jakis czas na Twojego bloga, bo powiem Ci Twoj styl jest mi bliski, kiedys sama sie tak ubieralam:D jednak starzeje sie (:P) i teraz troche wyhamowalam z rozem, obcasami etc tymbardziej, ze w pracy 8 do 12 czasami godzin stoje przed komputerem. Nie mniej jednak podziwiam za kilka rzeczy: wytrwalosc, dazenie do celu i nie wdawanie sie w durne dyskusje. Buzka i Happy New Year;-)*

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak wyrażenie swojej opini nt wysokich obcasów jest obrazą, ludzie, Asia widocznie tego ak nie odebrała, skoro dodała mój komentarz. już nie raz nie pięć jej pisałam że jest śliczną dziewczyną. a to że nie podobają mi się takie obcasy to znaczy że jestem zakompleksiona i zazdrosna? dobre ;)
    niestety mam faceta, nie mam pryszczy, nie jestem brzydka, mam pieniądze, buty na obcasach również.

    Gosiu proponuję zajrzeć do słownika. a moje zdanie jest moje i dla mnei 12 wystarczy, tak Cię to boli?

    OdpowiedzUsuń
  18. co znaczy zdanie -12 cm stanowczo wystarczy
    to będziesz dyktować komu ile wystarczy?
    i to stanowczo?
    a to ,że masz faceta,pieniądze oraz buty na obcasach nie świadczy ,że nie jesteś zakompleksiona i zazdrosna
    śmieszy mnie pisanie o butach ,że są okropne,
    pokaż swoje

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu proponuje ochłonąć i się ogarnąć.
    Wystarczy dla mnei wystarczy -moja opinia i nic CI do tego że jest inna niż Twoja.
    Nie martw się o moje kompleksy, mam je jak jażda inna ale nie potrzebuję się wyżywać na cudzych blogach.
    Chętnie pokaże Ci moje buty, ale że co na maila Ci wysłać?

    Asia, kompletnie fantastycznie CI w czerwonych ustach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger