Mikołajkowo! :)

Witam ciepło i serdecznie :)
czy też Was dopada powoli świąteczne szaleństwo?
Jak na razie nie jest nam dane posiadanie śniegu, (wg. mnie powinien być na same Boże Narodzenie i tak po Sylwestrze puścić :P - jestem kierowcą i na długo mi go wcale nie trzeba :P) przez co w ogóle nie czuję, że mamy już grudzień , ale pewnie za jakiś czas już będzie i u Nas ;)
Dla mnie Mikołajki są takim wstępem w krainę gdzie ,,już za chwilę'' będzie choinka, szalone zakupy, prezenty, renifery, sanki, bałwany, gwiazdki itp itd ;D także czas - start :)

Pierwsze o czym Wam powiem to MEGA PROMOCJA :)


Dzisiaj stylizacja z Mikołajkowym dodatkiem ;)
Główną rolę zagrała oczywiście sukienka (którą nabyłam jakiś miesiąc temu w Tally Weijl :)).
(oczywiście nie jest to stylizacja w której wyjdę bezpośrednio na dwór... trzeba dodatkowo zaopatrzyć się w jakiś płaszcz + rajstopy :P sesja wykonywana w pomieszczeniu, więc mogłam sobie pozwolić :P )
Niedługo Sylwester... także sukienki teraz jak najbardziej na czasie ;)







 a tu wersja dla tych co nie lubią szpilek :P heheh
taki żarcik :P


Sukienka - Tally Weijl
Rękawiczki - sklep w Wieluniu
Buty - obydwa modele na StyloweButy.pl ♥




22 komentarze:

  1. Zawsze byłam ciekawa jak wygląda pani mikołajowa. Teraz już wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie chcę nowe <3

    Sukienke kiedyś podobą widziałam w Joy'u i być może w H&M była podobna.. Tobie w białych kreacjach jest ładnie a ja wyglądam jak .. idz i i nie wracaj XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Niegrzeczny mikolaj :)
    Ciekawie i z pomyslem.

    Powiedz mi , skad masz TAAAKIE rzesy!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka - mam podobną ;D
    urocza mikołajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia, a mi stylizacja bez szpilek naprawdę bardziej się podoba ;) Czyżby nowy tatuaż był już gotowy?

    OdpowiedzUsuń
  6. seksowna Pani Mikołaj, myślę, że wielu mężczyzn chciałoby by taka kobieta przyniosła im prezent ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fenomenalnie mikołajko :):):):*

    OdpowiedzUsuń
  8. masz niezbyt dobrą figurę i beznadziejne tatuaże...:/ oszpeciłaś się totalnie

    za to sukienka niczego sobie, buty pasują, generalnie na plus

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe:D Fajnie wyszłaś w roli mikołajki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak prawdziwa Pani Mikołajowa :) super!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mam do Ciebie pytanie :) Twoje doczepiane włosy są naturalne czy syntetyczne ?:) bo nie wiem, które bardziej opłaca się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od pewnego czasu śledzę Twojego bloga. Pierwsza myśl była" co za dziwna kobieta", odważnie się ubiera, wręcz nieskromnie. A po przeczytaniu całego Twojego bloga ( tak, całego;)byłam mile zaskoczona- na zewnątrz, odważna silna kobieta a wewnątrz swojska, naturalna przesympatyczna Kobietka :) :) A i jak będziesz miała ochotę i Twój Mężczyzna się zgodzi opowiedz proszę "historię waszej miłości" - jak się poznaliście, ile czasu musiał się starać o Ciebie i wstaw jakieś wasze pierwsze zdjęcie razem :)na poprzednich zdjęciach widać było jak rozmarzonym wzrokiem na Ciebie patrzy:) jak słodko się zrobiło :D
    Pozdrawiam Gorąco w te chłodne Dni!!!!!
    Jadwisia

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu kiedy robisz nowe tatuaze?? Ja ide jutro na robienie mojego wymarzonego tatuazu, kiedys juz o tym wspominalam tutaj przy okazji zrobienia kokardki przez Ciebie :) Juz nie moge sie doczekac:D Pozdrawiam Olenka

    OdpowiedzUsuń
  14. Wersja w szpilkach super!;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hej hej hej hej! pozdro 6!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam za komentarze :* :)

    Doczepiane włosy są naturalne, nigdy nie używałam syntetycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tandeta, tandeta i jeszcze raz tandeta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jest tandetne? Hmm, nie wiem od czego zacząć: dczepiane włosy, rzęsy, idiotyczne tatuaże, brak jakiegokolwiek stylu.Zresztą popatrz sama na swoje ankiety i ich wyniki, mówią same za siebie. Nie wiem też skąd fantastyczny wniosek, że u mnie króluje kasa (wtf?!) - domniemywam, że chodzi ci o kurtkę Versace for h&m, którą ( gdybyś choć trochę się wysiliła i przeczytała) dostałam od swojego chłopaka. Nie mam zamiaru cię obrażać droga koleżanko, może tylko w końcu cię uświadomić, że w polskiej blogosferze funkcjonujesz jako żeński odpowiednik bloga Warsaw Fashion. Ludzie się z ciebie śmieją i przeraża mnie, że tego nie widzisz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger