Błyszczyk i ramki.

Witam Was ;)
tak wiem... masakra... ciągły brak nowych notek dobija mnie samą... ale co ja mogę zrobić skoro z żadnym fotografem nie mogę się dopasować czasowo? Jak mi pasuje to fotograf nie ma czasu, a jak ma czas to jest już ciemno... i tak w koło.
Jutro natomiast na 100% zorganizuję tak, że coś się w końcu zacznie dziać na blogu ;)
Tymczasem... pisałam na Facebooku, że wybieram się do Łodzi na szybką wycieczkę, jednak trochę się wydłużyła, a buszowanie po sklepach (najpierw Manufaktura, potem Port Łódź i Ikea ;)) przeszło moje wszelkie oczekiwania.
Oczywiście znalazłam wiele ciekawych rzeczy i można powiedzieć, że kupiłam to co najbardziej mi się spodobało ;) więc notki na pewno będą :)
Za każdym razem, kiedy odwiedzam sklep IKEA, kupuję tam ramki. Myślę, że jestem od nich już uzależniona :)
zdobią moje mieszkanko, w niektórych są zdjęcia, a w niektórych dyplomy :)
Polecam bo są świetne i cena jest rewelacyjna! - 6 PLN sztuka. (format A4)


Podczas odwiedzania znanych Wam sieciówek znajdujących się w Manufakturze, weszłam do H&M.
Oprócz zakupionych tam ubrań ;) zauważyłam przesłodki błyszczyk :) postanowiłam go kupić i jestem nim zachwycona.
Ma rewelacyjną konsystencję. Bardzo ładny jasno-różowy kolor z maleńkimi połyskującymi drobinkami. Na ustach jest bezbarwny, a drobinki odbijają światło i ślicznie się mienią.
Jest dość tłusty (gęsty), co dla moich super wysuszonych ust jest idealnym ratunkiem.
I mogę śmiało powiedzieć, że bardzo dobrze i długo trzyma się na ustach.
Koszt - 9,90 PLN.




Nie wiem czy zauważyliście, ale przekroczyliśmy już 407 tys. wyświetleń mojego bloga :)
Bardzo Wam dziękuję!!! :)

i tak jak wspomniałam... już jutro nowa nootka ;)
 
No i oczywiście zapraszam Was jak zawsze do polubienia strony Diamentica na facebooku:
 

6 komentarzy:

  1. ale świetne pudełeczko błyszczyka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze ramki ;)
    gratuluję ilości wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana kupuj jak najwięcej ramek, masz tyle rewelacyjnych zdjęć, że musisz je oglądać co dzień i pokazywać wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 6 zł za taką ramkę?! gratuluję udanych zakupów;D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jaka duża liczba wyświetleń strony :) gratuluję! ramki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger