:)

Witam Was ;)

jak mija tydzień? u mnie bardzo szybko ;)
paznokci jeszcze nowych nie mam... ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni ;)
Tatuaży też jeszcze nie mam i mam nadzieję, że w tym miesiącu wreszcie się pojawią. ;) Co, jak i gdzie ma być zrobione wiem już teraz, jednak musiałam trochę poprzestawiać terminy ze względów finansowych :p ahhh....
albo jedno albo drugie :p a do tego jeszcze rachunki itp. wkońcu mieszkam u siebie i musze sobie płacić :P:P
Jak tylko będę zbliżać się do terminu tatuowania to oczywiście napiszę ;)
miłego wieczorku ;)



mmmm.... ale mam chęć na pizzę :P:P chyba sobie zamówię :P:P
nie ma to jak się objadać przed snem :P ;)


19 komentarzy:

  1. za mną też chodzi pizza od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi apetytu. Minka na pierwszym zdjęciu wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj miałam ochotę na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej Asiu, mam wielka prośbę:) Jedna z moich pazurowych klientek przeprowadziła sie jakiś czas temu do Wielunia, próbowała sobie znaleźć nową stylistkę paznokci na miejscu, ale - cytując jej dzisiejszego smsa "paznokcie po 3 dniach podpowietrzone, krew ze skórek zatopiona w żelu:/ i to w salonie!" mnie aż ciarki przechodzą, więc błagam daj namiary na siebie, albo chociaż poleć jakąś znajomą DOBRĄ stylistkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś laska to pizze możesz jeść kiedy chcesz :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. błagam zostań przy swoich naturalnych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej nic mi nie mów o objadaniu się na noc ;P

    Mam pytanie... wiem,że masz piękną kicie, prosze napisz mi jaka to rasa!
    Byłabym też wdzięczna gdybyś napisała czy taka rasa jest bardzo kapryśna bo słyszałam, że takie kotki niedachowe tak mają :)

    Świetna bluzka, czyżby z new yorkera? ;)
    Mam taką samą granatową :)

    Pozdrawiam i prosze o odpowiedź! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za komentarze :)

    almaa. jak narazie mam krótkie, ale ja uwielbiam długie pazurki i niestety nie będę patrzec na to czy komuś się one podobają czy nie. Ja je lubię więc niedługo się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Niunia to Maine Coon + Norweski Leśny.

    jest mega wyrafinowana :P okropna wręcz;P ma swój charakterek. Jak chcę ja przytulić to nie ma takiej opcji. Biegiem ucieka i się wyrywa. Ale 2 sekundy później sama wraca i się łasi. Musi być po jej. Nie zrobi tak jak chcę, a tak jak sama chce.
    Ogólnie nazywając oprócz kaprysów jest ideałem ;) załatwia sie do kuwety, jest bardzo czyściutka, nie robi szkód (oprócz ostrzenia pazurów na moim nowym kompie :p co zaowocowało oderwaniem 2 klawiszy xD)
    No a dodatkową zaleta jest to, że jest baaaardzo inteligentna i ma swoje ulubione zabawy. Najbardziej lubi aportować ;D ( co raczej nie często zdarza się u kotów:P) może tak godzinami :)

    Bluzeczka faktycznie New Yorker :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ja tez sie przymierzam do tatuazu i... albo brak czasu, albo miejsca (wzor mam, pieniadze tez). Narazie jeden musi styknac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz cudowne wlosy (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tatuaż! ;-)
    zapraszam http://blackbadsister.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne loczki, tylko pozazdrościć!;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger