bardzo grzecznie.

Hej :)
i już weekend się zaczyna :) jeszcze tydzień i święta ;)
już się nie mogę doczekać.
Dzisiaj mam jeszcze jedną ,,grzeczną'' stylizację na co dzień. Jednak już wkrótce powracamy na wysokości :)

Pisałam ostatnio na Facebooku, że pewne za bardzo pewne siebie osobistości, próbują mnie obrażać, wyśmiewać itp. . Pisałyście, żeby olać i tak dalej :) Dziękuję Wam za wsparcie! :* Cieszę się, że uważacie tak jak pisałyście :)
Chciałam też napisać, że obojętnie jak bardzo te ,, idealnie ubrane damy'' będą mi uprzykrzać życie
to i tak nie zrezygnuję z prowadzenia bloga... co więcej nie mam zamiaru ani trochę się zmieniać :)
Tak, tak jak tam napisałam  mam na nie centralnie w******e (sory za wyrażenie, ale mam dosyć poniewierania mnie w te i we w te. ) tym bardziej, że robią to nic nie znaczące dla mnie blogerki.)
Czuję się dobrze tak jak jest i NIE BĘDĘ się zmieniać tylko i wyłącznie dla tego, że jakiejś innej (dla mnie nic nie znaczącej osobie) coś się nie podoba.

Są wartościowe dziewczyny (kulturalne i na pewno nigdy nie napiszą czegoś co w swojej treści zawiera jad, złośliwość, wyszydzanie, zawiść, wymądrzanie się i [tak, tak ta bardzo wypierana się przez was] zazdrość) za co im dziękuję, bo dzięki nim wiem, że na tym świecie są jeszcze bardzo porządne osoby z którymi warto zawierać znajomości czy nawet przyjaźnie.
,,Wyrocznie mody'' uczcie się tego od swoich wyżej postawionych koleżanek :)
myślicie, że jesteście super... a tak naprawdę jesteście wstrętne i fałszywe.
(ale to tylko takie drobne podsumowanie).

Życzę Wam większego dowartościowania się, byle nie kosztem drugiej osoby, bo pokazujecie tym samym, że leżycie na dnie.

Wyjaśnijcie mi tylko jedno... za co mnie tak nie trawicie?
Przecież mamy wolny kraj, każdy robi to co lubi i nosi to co lubi, więc nie rozumiem tego oburzenia.
Skoro nie zazdrość to co?
 No czekam na odpowiedzi :)

No i skoro tak bardzo Wam się nie podoba to nie wchodźcie na bloga, po co szarpać sobie nerwy? :)

I po delikatnie wyjaśniającym wstępie stylizacja :)





Bluzka - Bershka
Bezrękawnik - Orsay
Spodnie - kupione w Wieluniu
Włosy - Cosmoshop.pl ♥
Buty - StyloweButy.pl ♥






53 komentarze:

  1. Podoba mi się... chciałabym zobaczyć jakąś sukienkę z dodatkiem grubszych rajstop,ponieważ teraz zbiliżają się święta i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  2. ladnie zgranie i najlepiej :)

    nie sluchaj zazdrosnych lasek, bo to do niczego nie prowadzi. Tak niestety jest i nic z tym nie zrobimy :/

    Nie zmieniaj sie i czekam z niecierpliwoscia na kolejna stylizacje :)

    mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Diamentico, czy nietaktem będzie spytać, ile ważysz?
    I nie pytam, żeby to jakoś potem szczególnie analizować, tylko z ciekawości, bo masz fajną figurę.

    Anonim od uśmiechania się:)

    P.S. Trochę bloga zaniedbałam, ale... w końcu się uśmiechasz!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za poruszający post. No niestety ludzie są bardzo różni.
    Fajnie, że tak w klasyku. Lubię oglądać zdjęcia codziennych stylizacji, a nie tylko tych wymyślnych na potrzeby bloga. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja.

    Natomiast wulgarnymi wypowiedziami nie ma się co przejmować. W większości są to dzieci Neostrady.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle ładna stylizacja ;)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz genialnie w grzecznych wydaniach!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się bardzo podoba nie przejmuj się u mnie też zostaw jakiś ślad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam do Ciebie prośbę - nie pisz "kupione w Wieluniu" tylko "zwykły sklep" lub coś w tym rodzaju. Nie wiem dlaczego stale podkreślasz, że jesteś z naszego miasta. Wybacz, ale jakkolwiek wydajesz się sympatyczną dziewczyną, to przez te stałe zapisy czytelnicy Twojego bloga, zarówno ci dobrze jak i źle do Ciebie nastawieni, utożsamią Twój styl z naszym miastem. A nie wszyscy mieszkańcy życzyliby sobie, żebyś była naszą wizytówką. Pozdrawiam i bez obrazy. Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)
    A w tych spodniach jestem zakochana <3
    i masz racje.. nie ma sie czym przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I dopiszę jeszcze, że dzisiejszy strój jak najbardziej pozytywny, nie miałam na myśli akurat tego zestawu. Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za komentarze :* Jesteście kochane :)
    ps. jeszcze dzisiaj będę odwiedzac Wasze blogi, bo będę mieć trochę czasu :)

    Marto z Wielunia.. lubię swoje miasto i nie mam zamiaru ukrywac skąd jestem i jeśli kupiłam coś w Wieluniu napiszę, że to tam kupiłam nie będę rozdrabniać sie na ,,zwykle sklepy''.
    I naprawdę mało mnie interesuje co sobie kto tu myśli... znam tu wiele osób i dobrze wiem, że te co mnie lubią nie mają nic przeciwko, a zdanie tych co nie czują do mnie sympatii.... no cóż, nie musze chyba mówić, co o tym sądzę.
    Mówisz, ze akurat dzisiejszy zestaw jest jak najbardziej pozytywny... dla mnie wszystkie są pozytywne wiec nie mam powodu do tego, żeby się wstydzić czy mieć z tym problem. A to co sobie już kto ,,życzy''... to raczej nie moja sprawa... nie jestem św. Mikołajem :)

    Marta napisz do mnie priv na Facebooku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. a zapomniałam... a waże tak 52-54 czasami mniej czasami więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny nagłowek.;D
    a co to zdjęć piękne, wyszłaś bardzo grzecznie.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw prześwietny, w sam raz na taką pogodę jaką mamy za oknem. Dodaję do obserwowanych i zapraszam Cię serdecznie do mojego grona. A niepochlebnymi opiniami się nie przejmuj - zawsze znajdzie się ktoś, kto ma za dużo jadu w sobie i musi koniecznie kogoś opluć ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. JA na Twoim blogu nie widze za bardzo negatywych komentarzy! wiec chyba wiekszosc usuwasz. skoro usuwasz to po co piszesz i nich w swoim poscie? Kamila

    OdpowiedzUsuń
  17. Asia nie przejmuj się, szkoda Twoich nerwów. Nie warto moim zdaniem wdawać się w dyskusje z osobami których głównym celem jest Ci zrobić na złość, Ty ich nie przekonasz, a dasz możliwość do kolejnej zaczepki. Co do stylizacji, to ja tym razem jestem na nie, bo uważam że optycznie skraca Ci nogi.
    Nie wszystkie Twoje stylizacje mi się podobają, ale tak jak piszesz, to jest Twój blog i masz prawo umieszczać tu to co chcesz, a jak ktoś nie chce nie musi czytać. Proste! Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  18. cudnie wyglądasz :) to mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubie Cię w takich wersjach codziennych, ale czekam na coś ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu bardzo ladnie wygladasz:). Myslalam, ze ludzie juz dali sobie spokoj z najazdami na Twoja osobe ale jak widze niektorym sie nigdy nie nudzi krytykowanie. Nie wiem czy te osoby maja takei nudne zycie czy chca sie dowartosciowac. Trudno mi to zrozumiec. Wiedz Asiu, ze sa ludzie, ktorze neizaleznie od tego, ze preferuja inny styl ubioru czy stylizacji paznokci wchodza an twojego bloga i czytaja go z przyjemnoscia:) Jestes swietna dziewczyna. Nie zmieniaj sie.

    Co do komentarza Marty z Wielunia to rece opadaja po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie,tak...normalnie?Bez udziwnień typu różowe włochate buciorki.Tak jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie widze nic złego w podkreślaniu w jakim mieście się mieszka, w jakim mieście robi się zakupy... uważam , że taki lokalny patriotyzm to wspaniała sprawa :)
    Marto z Wielunia - więcej dystansu proszę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja super :) nie przejmuj się uwagami ludzi bo nie warto, jeżeli krytykują to znaczy że czują w Tobie konkurencję, czyli plus dla Ciebie :) prowadzenie bloga jest jak praca w 'show-biznesie' nie dogodzi się wszystkim, bądź sobą :) we mnie masz stałą czytelniczkę wiec ani mi się waż rezygnować :) buziaki i głowa do góry

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehehe "Marta z Wielunia" takiego głupiego komentarza od dawien dawna nie czytałam. Skoro Diamentica jest z Wielunia i kupuje rzeczy w Wieluniu, to chyba nie ma nic złego w napisaniu o tym na blogu. Ponadto nie kreuje się na żadną wizytówkę Wielunia, tylko jest jego mieszkanką tak jak ponad 25 000 innych osób i nie musi tego ukrywać.
    Cycki opadają jak się takie coś czyta.
    P.S:
    Stylizacja bardzo fajna, super masz włosy - chyba sobie kupię na Sylwestra. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. outfit nie w moim stylu, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Joanno :) nie jestem zwolenniczką ani Twojego stylu ani Twoich paznokci, trafiłam tu kiedyś, przypadkiem i zaglądam od czasu do czasu, nie żeby sie wzorować, nie żeby się nabijać bo jako osoba posiadająca swój własny styl nie potrzebuję sie dowartościowywać ale zaglądam tu z czystej ciekawości, sympatii bo pomimo znaczących i dzielących nas różnic wydajesz mi sie być sympatyczną dziewczyną.
    Rób swoje, żyj swoim życiem nie zważając na jad wogół. Takie czasy, czasem myślę że po to stworzono internet ażeby wszystkie zakompleksione osoby dawały tu upust swojej frustracji, bo przecież nie zdaża sie przecież żeby tyle osób na codzień wypluwało swój jad prosto Ci w twarz, prawda?
    Żyj swoim życiem. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na twój blog wchodzę od czasu do czasu, to czy Cię lubię czy nie chyba nie ma znaczenia, po pierwsze nie znam Cię więc dużo nie mogę powiedzieć, ocenianie ludzie po kilku zdjęciach? No chyba nie bardzo, dobrze że lubisz to robić nawet jeżeli do końca się na tym nie znasz ;) Outfity masz kompletnie nie w moim stylu ale jeżeli Tobie pasują to ich nie zmieniaj :) I przejmuj się tylko tą konstruktywną krytyką, bo naprawdę połowa komentarzy od anonimków jest po prostu śmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie warto przejmować się jakimiś blogerkami! Dla nich każdy musi wyglądać tak jak one, bo jeśli nie to od razu trzeba tego kogoś objechać. Najbardziej objeżdżała Cię "modna-komoda" ;/ Na swoim fanpagu na facebooku i nie tylko ;/ zresztą kiedyś w komentarzu zostawiłam Ci linka do tego ;)
    Żal mi tych blogerek, sprzedają się za chińskie ciuszki i byle jakie kosmetyki. Gdyby tylko musiały to gówno w papierku zareklamowałyby jako czekoladę. żałosne.
    A Ty Diamentico nie przejmuj się takimi pustakami i bądź zawsze sobą!
    Pozdrowienia z Wrocławia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przejrzałam "na szybciuko" twój blog i nie widze tutaj nic, za co mozna by Cię obrażac lub krytykowac. Śliczna dziewczyna z własnym gustem, jakże podobnym do mojego:) Nie przejmuj się, tak trzymaj i pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  30. a ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  31. Asia chyba kiedyś pisała, że ma 160cm (?)

    To ja poproszę o jakieś rady w temacie figury! To są dobre geny, czy ciężka praca?
    Bo ważę tyle samo, mam taki sam wzrost, a wyglądam, jak jakaś bułka :D

    Anonim od uśmiechania się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny set, uwielbiam buciki typu emu.

    b.

    zapraszam na moje aukcje:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11027339

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Asia:) Ja tak trochę z innej beczki:) Pisałaś kiedyś, że jesteś kierowcą, dajesz rade prowadzić w tak wysokich (boskich!) butach?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś przepiękna!

    Od dawna oglądam Twój blog i bardzo podoba mi się to co tu pokazujesz. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  35. No coz weszłam sobie na blog tej komody i jeszcze jakiejs co cie krytykowała w poscie z sesji mikołajkowej - OFIARY MODY - ta co zostawila komentarz pod sesja - mysli ze jak narzuci na siebie jakies "versracze" to od razu błyszczy - a wygląda jak by ja z psychiatryka wyciagneli..widac te panie maja niezłe kompleksy skoro musza pouzywac na innych i udowadniac na kazdym kroku jakie sa najlepsze..

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie mam Tobie nic do zarzucenia, masz świetne stylizację, bardzo mi się podobają. Nie masz się czym przejmować, nie zwracaj uwagi na takich anonimów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz fotobloga? http://www.photoblog.pl/damaxxkier/110481465

    OdpowiedzUsuń
  38. Przez przypadek zauważyłam jakiś chory konflikt z pewną bloggerką. Nawet jeśli wyraziła zdanie, które nie było po Twojej myśli- sztuką jest kulturalna wymiana zdań, poglądów, a nie wyzywanie, że ma się na kogoś "wyjebane". Nie wszyscy potrafią z pokorą znieść krytykę. Jak mi ktoś kulturalnie napisze, że nie podobają się mu moje spodnie bo np "mnie pogrubiają" mimo, że ja mogę tak nie sądzić, dziękuję za opinię. Pierwszy raz wchodzę na Twojego bloga i od razu zauważyłam niemalże arogancki, jadowity język, mnie osobiście coś takiego razi. Prowadząc bloga publicznie warto mieć trochę pokory. Ja osobiście na pewnym "plotkarskim" portalu byłam zrównana z błotem przez samych anonimów i nie zniżałam się do ich poziomu wyzywając ich gorzej. Po prostu się uśmiałam ile jadu w ludziach, którzy nie mają odwagi się pokazać, ukrywają się pod "anonim".

    A teraz do meritum- czyli Twojej propozycji. Co do butów na wzór Emu, Uggs nie jestem przekonana. Nie mają usztywnianej pięty i często widzę je na nogach dziewczyn całe powyginane- źle to wpływa na stopę. Golf, jeansy- klasyczne jednak nie dla mnie. Za to uważam, że masz bardzo zgrabna figurę i podobają mi się Twoje włosy. Co z tego, że "doczepiane" (z tego co wyczytałam) nie wyglądają na takie i bardzo ładnie je układasz.

    OdpowiedzUsuń
  39. mam pytanko, troche odbiegające od tematu, ile u Ciebie kosztuje zrobienie paznokci? masz jakis konkretny cennik? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Asia nie odpowiada na pytania dotyczące cen. Już kilka razy pytałam
    ~~

    OdpowiedzUsuń
  41. z góry Was przepraszam, że nie odpisuję... jednak mam nawał pracy... i jak tylko będę mogła to poodpisuje na każdy komengtarz! :)

    Ps. Jeśli ktoś jest zainteresowany paznokciami zapraszam na Facebooka - wiadomość priv.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. nie przejmuj się- zawsze znajdzie się ktos kto jest pierwszy do krytykowania zamiast popatrzeć na siebie, tak już jest niestety...
    co do stylizacji bardzo fajnie casualowo i na codzień:) bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. To co piszesz jest także pełne jadu.

    Powinnaś mieć więcej pokory, skoro zdecydowałaś się na prowadzenie bloga i pokazywanie wszystkiego publicznie. Nie sądziłaś chyba, że każdy będzie zachwycony?
    A skoro upubliczniasz swój styl i siebie.. musiałaś liczyć się z krytyką.

    Ps. Anonimy mają takie samo wyrażania swojej opinii.
    Nie jesteś ideałem, naucz się przyjmować krytykę.

    OdpowiedzUsuń
  44. http://www.zeberka.pl/art.php?id=15747

    hahahaha to ta "komoda" na zebrze?? pożal sie Boze, ale ja zjechali..i to niby wyrocznia mody ma czelnosc krytykowac inny?? hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyznam szczerzę, że na początku nie zachwycały mnie Twoje stylizacje, Były kiczowate - sprawiały wrażenie jakbyś się urwała z jakiejś wiejskiej dyskoteki.

    Teraz weszłam z ciekawości - mega mega mega zmiana! Oczywiście na plus! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona moja droga.
    Oby tak dalej!
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie przejmuj sie. Latwo powiedziec, ale taka jest prawda. Glupio, aby osoby ktore cie krytykuja w marny sposob zwyciezyly:)

    Ja czekam zawsze na Twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  47. Styl kazdy ma wlasny i na jego temat nikt sie nie powinien wypowiadac - aczkolwiek istnieja pewne kanony (czyt. wytyczne w modzie), ktorych sie kazdy powinien trzymac aby nie popleniac gaf (i to dopiero mozna komus wytknac jesli sie samemu ma jakiekolwiek pojecie). To sie po prostu ma w sobie albo sie nie ma (innymi slowy wyczucie) , nawet z tego co zauwazylam szkola dla stylistow w pewnych przypadkach nie jest w stanie pomoc. I z tego co zdazylam zauwazyc w srodowisku polskich (ale i nie tylko) blogerek nawet te pseudo popularne w wiekszosci swoich stylizacji popelniaja gafy. Wiec naprawde nie powinnas sie przejmowac docinkami osob, ktore same dobrze nie wiedza jak sie prawidlowo ubrac :)
    Nie przejmuj sie, ubieraj sie jak czujesz, bo to wyczucie najwiecej w tej zabawie moda moze Ci pomoc i dystans do samej siebie ;)
    Pozdrawiam, agNeSSka

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny, prosty zestaw. lubie takie, bo są mega wygodne i dobrze sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteś super dziewczyna, bądź sobą ludzmi nie mozna się przejmować. Każdy teraz chcialby być najlepszy w kazdej dziedzinie, a najlepiej wybijać sie kosztem innych, szczególnie jeśli samym sobą nic szczególnego się nie prezentuje. Ty nikogo nie chcesz zmieniać, po prostu pokazujesz swój styl, nie pisząc nawet przy ty, że jest najlepszy. Na prawdę musisz byc fajną dziewczyną. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger