Zwierzęce motywy - love.

Witam Was w Andrzejkową sobotę :)
Ja tym razem siedzę w domu :) dziś mamy wolne :P
I tak jak w tytule, kolejny raz występuje zwierzęcy motyw :)
(ps. niedługo przyjdą do mnie kolejne zwierzęco-motywowe buty ;))
ale to... niedługo :P
A teraz ... przejdźmy do stylizacji...







Golf - sklep w Wieluniu
 Spodnie - (są to jeansy!) kupione w Wieluniu
Futerko - kupione kiedyś w Częstochowie
(nie pamiętam nazwy sklepu :( )
Włosy - Cosmoshop.pl ♥
Buty - taki i inne kolory znajdziecie na StyloweButy.pl ♥

A tu ... moje ,,błyszczaki'' :) musiałam Wam pokazać, jednak jak na razie bez stylizacji... bo są przeznaczone na pod choinkowy prezent... ;) tak jak torebka :P:P czyli co najmniej do 25 grudnia bez stylizacji... ale... zleci ,,raz -dwa'' :)


Pytacie czy dodam notkę z moimi wszystkimi butami. Tak :) Jednak notka taka pojawi się dopiero pod koniec grudnia... lub na początku stycznia... ponieważ planuję zakup jeszcze kilku par... i chciałabym, żeby były na fotkach wszystkie :)

Mścisława - zgadza się już wkrótce pojawią się nowe paznokcie :) będą baaaardzo lodowe :) i w kształcie, za którym większość nie przepada :P

A jeśli chodzi o kocią sierść... no to muszę stwierdzić, że ciężko dosyć... czarne i zamszowe rzeczy najgorsze... bo bardzo szybko całe oblepione... nie zostaje wtedy nic jak taki ,,lep'' do ubrań :)
No, ale... mimo, że ta sierść taka męcząca... to i tak nigdy bym nie oddała mojej Niuni :) :P
I przyznam szczerze, że jak wcześniej miałam zwykłą kotkę ( Dużą - jej fotki w początkowych postach) to niewiele mniej tej sierści było :)

No i jeszcze... wiem, odrost mam do potęgi... ale nie chce jeszcze ich męczyć farbowaniem. Zrobię to dopiero na święta, więc jak narazie bedziecie świadkami jak robi się wiekszy :P

Zapraszam Was tez do,, polubienia'' Diamentici na Facebooku ;)
http://www.facebook.com/Diamentica


35 komentarzy:

  1. jakie rzęsy !!! proszę napisz jakiego tuszu używasz :)
    a problem z kocią sierścią znam doskonale, bo sama mam takiego futrzaka - też Niunię :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie - rzesy super, doczepialas moze na sesje sztuczne ?

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże:D "prezentowe" buty są fantastyczne, skradły moje serce!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie rzęsy masz boskie ;o i buciki w ramach prezentu, cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gdzie kupiłaś te brokatowe butki ?
    Pozdrawiam :*

    http://naughtylikefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te beżowe szpilki są cudne. Wysokość jest tak niebotyczna, że aż mnie nogi bolą. Brokatki też fajowe, czekam na stylizację w grudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. odważnie!

    Buty masz świetne! obie pary!

    Pozdrawiam,
    NESSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne buciki! też chcę takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu świetne spodnie, bardzo zgrabnie w nich wyglądasz! Cała stylizacja jednak nie przypadła mi do gustu - jakoś tak za mdło moim zdaniem. Brakuje jakiegoś kontrastowego elementu. Myślę, że czarna kurteczka lepiej by się prezentowała zamiast futerka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jupi będą nowe paznokcie :D :D - nie mogę się doczekać.

    A co do spodni - wyglądają na bardzo dobrej jakości leginsi których chyba nigdzie nie można dostać. Wszędzie są zwykłe rajstopowe leginsy, że jak raz usiąde dupą na ławce czy gdziekolwiek pojawia się 'oczko' O_o. Ostatnio zakupiłam sobie leginsy z ćwiekami i już pierwszego dnia odpadywały bo taki super klej i w ogóle....

    A Twoja Kicia jest tak piękna, że już jest na mojej tapecie w telefonie :).

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie spodnie, ale ty wszystko możesz nosić z tak piękną figurą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy element Twojego stroju jest piękny, ale to połączenie zupełnie mnie nie przekonuje i według mnie wygląda to trochę bazarowo i tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. boże uwielbiam Twoje wszystkie buty!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty mi się podobają strasznie ! i super rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a rzesy na zdjeciu z prokatowymi butami to natura, zageszczane czy jakis tusz działa takie cuda ???? sa mega

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przejmuj się odrostem, mam większy i ciemniejszy, a do fryzjera dopiero na 28 grudnia :D pozdro600 ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dół jak najbardziej na tak, ale góra mnie nie przekonuję. Ładniej by to wyglądało jakbyś dodała jakiś szalik, najlepiej komin. A buty cudowne, w stylu Victorii Beckham. Podziwiam Cię, jeżeli chodzisz w nich na codzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dół jak najbardziej na tak, ale góra mnie nie przekonuję. Ładniej by to wyglądało jakbyś dodała jakiś szalik, najlepiej komin. A buty cudowne, w stylu Victorii Beckham. Podziwiam Cię, jeżeli chodzisz w nich na codzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako, że też jesteś fanką wysokich szpilek, pozwolę sobie prosić Cię o radę: znalazłam idealne buty na Sylwestra, ale obcas mają 13-nasto cm i żadnej platformy, chociaż sprzedawca zapewnia, że są tak skrojone, że nie czuć tak tej wysokości. Nie mam doświadczenia z tak wysokimi butami bez platformy i nie wiem czy ryzykować i kupić czy znaleźć jednak coś bezpieczniejszego? :(

    Wrzucę linka, żeby Ci było łatwiej ocenić: http://allegro.pl/skorzane-cwiekowane-szpilki-topshop-rozm-37-bcm-i1947419115.html

    OdpowiedzUsuń
  20. wow wyglądasz zabójczo:) ja nadal nie mogę przekonać się do takich wysokich szpilek ale ty wyglądasz obłędnie:) piękne buciki- wszystkie 3 pary:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty przepiękne! Wszystkie :D na glittery czaję się od miesiąca i dalej nie mogę się przekonać, przez wysoki obcas, chciałabym choć troszeczkę niższe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać tej notki z wszystkimi butami, masz ich chyba z milion;p
    Ta stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  23. czesc kochana obserwuje twojego bloga juz dlugo!!! chcialam zapytac jaki masz nr obuwia!!!!??? poniewaz mam na sprzedaz chyba w twoim stylu zamowilam je przez pomylke niestety!!!! i maja taka platforme ze ja nie potrafie w nich chodzic bede czekala na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  24. masz świetną figurę i nawet takie wzorzyste spodnie nie są w stanie zaszkodzić Twoim nogom :) mam takie pytanko, ile ważysz i ile masz wzrostu? Bo figurkę masz cudowną! pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  25. to wlasnie takie mam dlugosc wkladki 23,5 sa rozowe oto moje gg odezwij sie kupialam je za 100zl sprzedam za 50zl bo i tak leza i tak 7812210

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam gg :)
    jak coś to pisz na maila asiaborek@onet.pl
    Ps. nie wiem czy by nie były za małe bo praktycznie każde moje buty r. 37 mają długość wkładki 24cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. buty buty buty!!!!!!!!
    Zarówno w kolorze nude, jak i te pod choinkowe są nieziemskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja :) co do sierści kotka to mam ten sam problem, mój kocurek w tym okresie bardzo gubi, ale za żadne skarby bym go nie oddała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja i urocze nowe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiłam dziś na twojego bloga. Masz kobieto niesamowity styl , bardzo kobiecy widać że jesteś pewna siebie czyli taka jak powinna być kobieta ;)
    co do twoich paznokci to je ubóstwiam!!! sama robię amatorsko sobie ale na szczęście trafiłam na forum gdzie dziewczyny ostro mnie wzięły w obroty i nie robię flar lub grubasków z toną brokatu :P chciałabym dojść do takiej perfekcji jak ty ;) może kiedyś ;) a co do czepiania się szpiców to mało kto z poza "branży" paznokciowej je lubi :P ja podziwiam i zachwycam się ale sama się nie zdecyduję chyba :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. matko boska jaka ty jestes tandetna i sztuczna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger