w kolorach jesieni.

Witam Was :) 
po ciężkich trudach walki z wirusem wczoraj udało się opanować sytuację. 
Wkurzyłam się niesamowicie ;/ siedziałam sobie w niedzielę na Facebooku i co? I dostałam wiadomość od koleżanki.. z linkiem, i co? kliknęłam. A tam jakiś filmik zatytułowany moim imieniem ... i jakieś głupie komentarze pod nim ,od (uwaga!) znajomych co miałam na Facebooku (komentarze typu: wstyd było zrobić takie coś itp.) , a do tego filmik wyświetlany ponad 23 tys. razy. No więc za wszelką cenę chciałam to obejrzeć, nie dało się włączyć i pisało , że trzeba zaaktualizować ,,adobe coś tam'' (nie jestem geniuszem informatycznym więc wybaczcie , ale te nazwy są mi obce) w każdym bądź razie, aktualizacja programu dzięki któremu można oglądać filmy w internecie. No i kliknęłam. I co? W momencie wyświetliło mi, że mam na kompie TROJANA! Brawo! Myślałam, że mój program antywirusowy działał. Jednak zrobił bunt, a wirus się wkradł. A strona, której link był wysłany już nie działała :) także była to jednorazowa przesyłka. A jak się potem okazało, to wiadomości wcale nie wysłała mi koleżanka ;/ 
Nie rozumiem jak tak ogromny portal nie jest chroniony przed wirusami, jestem oburzona!!!! A jeśli już nie ma ochrony, to powinni dać jakieś ogłoszenie, że w  ten sposób wysyłają wirusy!!! ;/ 
A żeby tego było mało teraz ... nie mogę się zalogować na konto Facebooka. Nie mam słów. 
Szczęście, że brat mojego taty jest informatykiem i mi tego wirusa usunął, bo nie wiem co bym zrobiła... 

A teraz po wylaniu wszystkich żali... związanych ze słabą informacją na temat portalowych wirusów... przejdźmy do celu notki :) 
Stylizacja w jesiennych kolorach :) 

W sobotę rano byłam w Łodzi :) cel: Manufaktura (jak pracowałam w Łodzi mieszkałam 100m od Manufaktury) więc jestem przywiązana do niej najbardziej ze wszystkich galerii sklepowych ;) że tak powiem :) Miałam wjechać tez do Portu Łódzkiego... ( o 14.00 w sobotę miał być tam Gok Wan - i dokładnie punkt o 14.00 jechałam obok ,,Portu'' i widziałam jak dziewczyny leciały biegiem do wejścia ;) ) ale pech chciał, że nie było mi to dane... bo musiałam biegusiem wracać do domu, ponieważ (!) zapomniałam zostawić kluczy od domu mojemu A. i musiał czekać na mnie po pracy 3h w samochodzie :P nie mówiąc ile by jeszcze się naczekał jak bym zahaczyła o ,,Port'' :) więc nie miałam wyboru... i jechałam do domu. ;)
Kupiłam nową kurtkę, którą możecie zobaczyć w tej stylizacji :) Oprócz niej, udało mi się wejść w posiadanie bluzki na długi rękaw i ... sukienki :) Pierwsza myśl - idealna na sylwestra :) na pewno za jakiś czas się pojawi... ale wróćmy do stylizacji. 
Do kurtki założyłam moje ukochane getry :) 
Buty - oczywiście StyloweButy.pl ! :) 
Torebka - tym razem pożyczona od siostry :) 


Ps. Pamiętajcie o ankietach z boku... czyżby klikały tylko te osoby którym się nie podoba??? :D










Kurtka - Bershka 
Getry - Bershka


42 komentarze:

  1. boską masz torbę ;)
    Na 6 zdjęciu byłam przekonana, że masz na sobie spodnie, a nie getry ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie cały zestaw jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana jesienna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo ładną dziewczyną ;-))
    świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze genialnie :)
    zdjęcia są booskie, uwielbiam jesień i takie właśnie zdjęcia jak Twoje z dzisiejszej stylizacji :)
    Pozdrawiam
    P.S: Lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łojej, podziwiam że jesteś w stanie w tych butach wytrzymać chociażby godzinę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspolczuje! ja tylko raz w zyciu dalam sie nabrac na cos takiego i od tamtej pory juz nic nie wciskam hehe :P a te buty są emejzing!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu od jakiegoś czasu śledzę twój blog czasami stylizacje podobaja mi się czasami nie - jak to w życiu bywa ale ogólnie jestem na tak. Fajnie że trzymasz się swojejgo stylu nie wstydzisz się choć wszyscy dobrze wiemy że nie każdemu on się podoba. Asiu patrze tak na ciebię i jestem bardzo ciekawa ile masz lat. Dużo w życiu osiągnełaś nie spoczywasz na lałrach dalej się szkolisz gratulacje za to.
    Anonimowa podglądaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przeprześliczne buty!
    Czy da się w nich na dłuższą metę chodzić???

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię za wysokość tych butów.;D są super, ale szybko nogi bolą i są niewygodne.;P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna torebka a ten kolor cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka :) podziwiam za chodzenie na takich szpilach, ja bym już dawno sie zabiła :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu! Świetne masz stylizacje i BARDZO często wchodzę na Twojego bloga, ale... czy mogłabyś zmienić nagłówek? Masz na nim swoje wielkie zdjęcie, nie lepiej zastąpić je jakimś delikatnym napisem? :) To tak tylko... moje zdanie - i tak zrobisz co zechcesz... Pozdrawiam! :)

    PS cudne buciki masz, komu je dasz...? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :* :)

    Buciki jak najbardziej wygodne! :) Uwielbiam takie wysokości ;)

    Jeśli chodzi o wiek... już na dniach będzie notka z pytaniami :) jeśli będziecie chcieć coś wiedzieć i będą to zgodne z zasadami kultury pytania oczywiście odpowiem :)

    Nagłówek jak na razie zostaje bez zmian :)Jesli będzie zmieniony (a będzie za jakiś czas... ;)) to również pojawi się ze zdjęciem :)

    Pozdrawiam :* :)

    OdpowiedzUsuń
  15. strasznie zazdroszcze ci butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki :)
    a ja sobie kliknęłam, nawet dwa razy na tak, bo mnie się bardzo podobają. strasznie zazdroszczę Ci butków, poluję na takie od paru miesięcy, ale niestety ich ceny na chwilę obecną nie dla mnie...
    też mam włoski od cosmoshop i z czterech kompletów różnych firm, jakie mam te lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tym razem widzę też cudowną torebeczkę!

    OdpowiedzUsuń
  18. A propo tych wiadomości z linkiem na FB to ja trzy dni temu też miałam taką sytuację :/ Koleżanka do mnie pisze z tym linkiem i jeszcze pisze pięknie po angielsku ( a na prawdę ona w ogole nie zna angielskiego) i do dziś głowiłam się o co z tym linkiem chodz:/ Mi na szczęście antywirus zadziałał. Już nigdy więcej nie wejde na żaden polecany link na FB ...

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja nie mogę!
    Te buty są cudne, ale już od samego patrzenia mnie bolą nogi. Przymierzałam kiedyś podobne, ale niższe, i jak je zdjęłam po 2 minutach to odczułam ulgę :) Nie wiem, jak to możliwe, że niektóre dziewczyny mogą w nich chodzić, ja ledwo stoję w takich obcasach. No ale na szczęście są koturny, platformy itd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włosy masz :) i jakie wysokie buty huhuh

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow! Wygladasz przeslicznie, a buciki masz szalowe!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu Ty wiesz, że ja jestem twoją fanką:} śliczna dziewczyna z ciebie;} ! tylko uruchom drugi blog znowu;[

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz świetnie ♥ Śliczną masz kurteczkę i buty ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne masz stylizację, nie rozumiem co się w nich ludziom nie podoba. A te dopięte włosy wyglądają ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. buty + getry = WOW!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  26. IMHO
    Masz super figurę, bardzo ładną buzię.
    Wydajesz się też bardzo sympatyczna.
    Na pewno mężczyźni się za Tobą oglądają.
    Ale Twój styl mi się nie podoba.
    Może trochę też dlatego, że nie mam takich warunków fizycznych :)
    Jesteś śliczna i tak lubisz, więc to mi się podoba.
    Często do Ciebie zaglądam.
    na początku byłam zaszokowana, że ktoś może się tak ubierać i jeszcze się tym chwalić, potem jednak polubiłam tego bloga, jego autorkę i jej styl :)
    Tak trzymaj Asiu!
    _________
    A paznokcie to już w ogóle nie moja bajka :)

    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty piękne. Nie zraża mnie nawet ich wysokość :) Czasem trzeba się poświęcić dla pięknego wyglądu. Cały zestaw mi się podoba:)

    Pozdrawiam cieplutko:*

    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny outfit! uwielbiam szpile więc w botkach się zakochałam :)
    oczywiście taż dodaję do obserwowanych!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja- bardzo jesiennie ale nie nudno:) buty są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. moglabys podac strone tych getrow z ktorej je kupilas. bardfzo mi sie podobaja. szukam takich samych !!bylabym wdzieczna :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Getry kupiłam w Bershce w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Niestety nie widziałam ich na żadnej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna kurtka ! ale jesteś zgrabna :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne buty :) Pozdrawiam.
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger