uwielbiam różne odcienie beżu i ecri.

Witam Was dzisiejszego wtorkowego wieczoru :) jeszcze trochę i będziemy mieć już koniec tygodnia. 
Mój internet dalej rządzi się swoimi prawami i robi co chce. 
Przez cały dzień udało mi się wyświelić kilka stron i to jeszcze w bardzo minimalistycznej wielkości. Obrazki (zdjęcia) były otwarte na 1/10 wysokości... dopiero teraz objawiła się w znacznym stopniu uległość sieci... i pozwoliła na to, abym z wielkim trudem mogła dodać tą notkę. Szczerze  powiedziawszy zaczyna mnie to już bardzo, ale to bardzo wkurzać... tym bardziej, że wcześniej było wszystko ok. 
Dziś w notce moje ulubione futerkowe buciki... tym razem futerko wywinęłam do środka, przez co bucik sięga za kostkę. Są urocze w obu wydaniach :) 
Do tego wzorzyste rajstopy, które już gościły w jednym z wcześniejszych postów. 
Jeansowa mini i brązowa kurtka. 
Włosy oczywiście metoda clip on/off :) 






Kurtka - House
Spódniczka -New Yorker
Włosy - Cosmoshop.pl


34 komentarze:

  1. uwielbiam wszystkie Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty standardowo robią wielkie WOW u Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. buty przepiękne! Zawsze masz taką wysoką platformę, która co prawda jest boska, ale czy chodzisz w tak wysokich butach cały dzień? Bo, no cóż, na tak wysokich chodzić potrafię, ale tylko przez kilka godzin :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są totalnie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. bez urazy ale nie ma nic bardziej tandetnego i kiczowatego niz jeansowa mini i buty na mega obcasie. styl ala z wiejskiej dyskoteki. sama latem nosze jeansowe kiecki, czasami rownie krotkie ale nigdy nie 'wyglupilabym' sie zalozeniem do nich szpil. sama dlugosc jest juz na tyle wyzywajaca a material spodnicy niestety utarty stereotypem dlatego jest trudny w zestawieniu a tu dobilas tej spodnicy najgorszy z mozliwych gwozdzi do trumny... i jeszcze polyskujaca kurtka. asia czy ty naprawdę nie widzisz zadnego kiczu i tandety w łączeniu swoich ubran? rozumiem, ze taki masz styl, to ci sie podoba i w tym czujesz sie dobrze ale poeksperymentuj chociaz, wtedy bedziesz miala porownanie i byc moze dostrzezesz to czego nie widzisz teraz. ja jestem na 100% pewna, ze za jakis czas-nie mowie miesiac czy 2, moze rok albo 2, spojrzysz na swoje stare zdjecia i zasmiejesz sie sama z siebie, ze zachwycalas sie takimi ciuszkami - wiekszosc z nas przechodzila fascynacje dodowym stylem, tylko niektore wyrosly z tego zanim zdarzyly wrosnac a ty usilnie tkwisz w najgorszym z mozliwych stylow.

    jak widzisz moj komentarz choc krytyczny nie jest chamski wiec mam nadzieje, ze zostanie dodany bo zauzywalam, ze ostatnio dodajesz nawet mega chamskie wiec byloby to nie fair z twojej strony publikowac chamstwo w celu toczenia publicznej wojny a komentarz przedstawiajacy "problem" w kulturalny sposob odrzucac dlatego bo nie pisze ochow i achow.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. buty mi się w ogóle nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo korzystnie wyglądasz! nie wiem czego to zasługa, ale dla mnie bomba!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  8. http://fleszstyle.pl/uroda/artykul,700.html - coś z twojej półki,śmieszne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rajstopy boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. przeglądając Twojego bloga, muszę stwierdzić fakt, że masz imponującą kolekcję obuwia :) najchętniej ukradłabym Ci wszystkie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there,
    your blog seems really great, I like the pictures!

    Check out mine :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great look and your blog is awesome! :9

    XOXO

    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Droga :)
    Czytam Twojego bloga od jakiegos czasu i za kazdym razem zadaje sobie pytanie: Ile Ty masz par butow? :D
    Prosze dodaj kiedys notke, jak bedziesz miec chwile ze zdjeciami calej Twojej kolekcji:)
    jestem pewna ze nie tylko mnie bardzo by ona zainteresowala :)
    Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i rajstopy mega, ale jak dla mnie mini za krótka do siadania tzn na zdjęcia
    ale fason ma świetny :)
    pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wyglądasz uroczo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. połączenie butów i rajstop bardzo mi się podoba, ale mini mini z kurtką mi nie pasują... Jak siedzisz to jeszcze w miarę ok, ale na zdjęciach na których stoisz i widać długość spódniczki czar pryska i całość prezentuje się banalnie... :(

    PS: masz naprawdę ładne nogi, przy białych - wizualnie pogrubiających rajstopach w wzorek wyglądają cudownie!!!

    Pozdrawiam Asiu

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu co sadzisz o bialych kozaczkach?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz!
    może się poobserwujemy? :)
    wpadnij do mnie:
    patsyhilton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są świetne. Tak jak powyżej też nie lubię mini dżinsowych, ale to po prostu kwesta kto jak się w czym czuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look !! Super butki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie stylizacja nie przypadła do gustu.
    Rajstopy pogrubiają a w połączeniu z tym
    dżinsem przypominają mi stroje mojej małej trzy letniej sąsiadki... ;)
    Diamentico nie podążaj tą drogą jeśli chodzi o makijaż... wyglądałabyś o wiele lepiej gdybyś troche przystopowała z tymi czarnymi krechami i mocną tapetą!
    Po za tym postarzasz się nim i wyglądasz na 40lat!
    Podejrzewam, że jestes jeszcze przed 30 :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. A S I A G D Z I E J E S T E S ??????????????????? C Z E M U N I C N I E D O D A J E S Z ?????????

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta metoda to raczej CLIP-IN ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog ;) ze się tak zapytam trochę prwatnie ;). Czy zamierzasz mieć dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  25. mam identyczna kurtke i ja uwielbiam ;-)
    a Ty wygladasz jak zawsze przecudowniusko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne włosy i Suuuper butki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. achh te rajstopki :)) gdzie kupione?
    pozdrawiam
    pandorkaa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger