po zachodzie słońca.

Witam ;)
Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację dość elegancką ;) 
Jeansy te same co w poprzedniej notce, ale w zupełnie innym zestawieniu. 
I kolejny sweterek z House'a (ma rewelacyjny wzorek ;)). Tym razem bardzo cieniutki. 
Pisałam, że torebkę zobaczycie po świętach... (przeznaczona na ,,pod choinkowy'' prezent ;))
jednak zobaczycie ją już dziś ;) 









Sweterek - House
Spodnie - sklep w Wieluniu
Pasek - New Yorker
Zegarek - Asos
Torebka - House
Buty - znajdzieicie na StyloweButy.pl ♥ ( w innych kolorach też ;))

36 komentarzy:

  1. ile dałaś za sweterek jeśli można wiedzieć ; )
    Przepiękny jest <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są wspaniałe! z chęcią bym je przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta torebka i sweterek :)
    + podobają mi się buty z poprzedniej notki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, mam do Ciebie pytanie. Zobaczyłam u Ciebie odrost i zastanawia mnie czy nie korci Cię czasami żeby zapuścić naturalki? Ja porzucam rozjaśnianie i wracam do natury:) Basia.

    OdpowiedzUsuń
  5. przesliczny sweterek *_* <3 i te szpilki są po prostu BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty są wspaniałe. Jednocześnie podziwiam, że potrafisz w nich chodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka jest sliczna:) tez bym nie wytrzymała do świąt,zeby sie nia pochwalic;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przesliczne buty calosc genialna

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ;))
    jak dla mnie, buty się za bardzo 'świecą' . xD
    ale i tak są ładne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. boże! genialne buty! :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka i buty jestem bardzo na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A,i znalazłam na sromodzie dwa wcześniejsze posty o tobie...poszukaj dobrze...może ubawisz się setnie...Kurczę,zaczynam dodawać tyle różnych kropek w zdaniach,zupełnie jak ty...Tylko POZAZDROŚCIĆ ci takiego przebicia i skuteczności we wciskaniu pierdół...Nawet mnie opętała diamenticomania,gratuluję i rzeczywiście ZAZDROSZCĘ...no no no...D P XD :) (: ;) i co tam jeszcze...Ah!Czy zobaczę ten komentarz?Czy nie pozwolisz,aby ktoś go przeczytał,bo twoim zdaniem cię obraża?Czy dasz radę zmierzyć się z nim na widoku?Czy nie opublikujesz,bo nie chcesz odesłać swoich czytelników na Sromodę?A może przez to będzie ich więcej,bo zechcą zobaczyć kim jesteś,a twoi dotychczasowi fani będą cię jeszcze bardziej zażarcie bronić i podtrzymywć na duchu-Asiu,nie zwracaj uwagi na te złośliwe komentarze itp.,itd. ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jest w tej stylizacji eleganckiego? Przecież to zwykły strój na spacer do parku, można by zmienić buty na sportowe i poganiać się z psem.

    Zarówno sweterek, jak i torebka - fajne, ale zestawione razem wzajemnie się eliminują i odbierają sobie sporo uroku.

    Szkoda, że nie dajesz częściej zbliżeń na paznokcie, bo przecież one są elementem Twojego wyglądu. Tutaj masz chyba czerwone końcówki, świetny akcent w tym mdłym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. no i nic do nie nie wymyśliłaś?Jestem rozczarowana,ale jednak napisałam chyba prawdę(bo spękałaś).Jak dasz tamten mój komentarz to chyba odlecę w kosmos(z czego jak mniemam będzesz zadowolona)i stamtąd ogłoszę jak bardzo ci zazdroszczę czego tylko zechcesz...

    OdpowiedzUsuń
  15. odlatuję,żegnam i nic już więcej nie napiszę(spekałam z zazdrości).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie Ty pierwsza napisałaś w komentarzu, że piszecie o mnie na tamtym blogu. Swoją drogą proszę bardzo, niech każdy sobie poczyta jakie jesteście wspaniałe i kulturalne, (a wszystkie blogerki z dużą oglądalnością bloga są tandetne, przesłodkie, nudne itp itd. i nie wiadomo co jeszcze... ) - komentarzami i wpisami łatacie tam swoje braki i wyładowujecie tam chore frustracje.
    No ale czego można się spodziewać po osobie, która uparcie próbuje mnie obrażać i poniżać?. Masz satysfakcję? To się ciesz :) bo odpisuję Ci ostatni raz.
    Swoją drogą zrobiłaś wspaniałą reklamę ww. bloga. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam moje Kochane Dziewczyny za komentarze :* :)

    Buuum za sweterek zapłaciłam 79,99PLN.

    Marie Antoinette włosy kupiła już 3x ze strony Cosmoshop.pl, ostatnio nawiązałam współpracę z tą firmą i dostałam 4 raz w prezencie.

    Basiu nic, a nic nie korci mnie kolor odrostu ;) teraz jest ciemny , dlatego, że od farbowania naturalny kolor włosów pociemniał.
    Mój faktyczny kolor niewiele się różnił od tego teraz... niezmienne zostały brwi i rzęsy - kiedy są nie pomalowane wygląda jak by ich w ogóle nie było ;) także, niestety nie mam takiej opcji, żeby wrócić do naturalnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  18. a co było przed komentarzem a, i znalazlam na sromodzie...?Bo chyba do czegoś się odnosił?

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu, nie musisz dodawać na swoim blogu jadem płynące komentarze..jeśli nie zawiść kieruje tymi osobami to po prostu czysta złośliwość. Daleko mi do Twojego stylu ale lubię Twój blog i na pewno będę do niego zaglądała choć stuknęła mi już 30ka:) Nie wiem czemu ma służyć ten zmasowany atak ale więcej empatii dziewczyny! Asiu, jeszcze jedno..pociesz się, że one na różnych blogach trolują więc NIE KARMIĆ TROLI!
    Basia(ta od odrostów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Ci Basiu za ciepłe słowa ;) :* jest dokładnie tak jak napisałaś ;)
    I bardzo mi miło, że blog Ci się podoba :) Cieszę się ogromnie :)
    Pozdrówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj!
    Czasem zaglądam na Twojego bloga. Powiem szczerze, że nie jestem entuzjastką Twojego stylu, ale bardzo go szanuję i podziwiam Ciebie za to, że trwasz w nim i ślepo nie podążasz (jak masa innych, "czołowych" blogerek) za tym co niby teraz powinno się nosić. Do komentarza skłonił mnie ten wylewny i żałosny komentarz frustratki :) Do Ciebie pusta dziewczyno(oczywiście anonimowa): nie masz co robić w życiu tylko zajmujesz się innymi? Mało masz bardziej przyziemnych problemów? Zastanów się nad tym co mówisz bo zdradzasz swój brak kultury i mentalność zazdrosnej gimnazjalistki. Asiu, teraz do Ciebie: będę tu na pewno wpadać częściej! :) wydajesz się być bardzo sympatyczną i kulturalną dziewczyną. W przeciwieństwie wiadomo do kogo:)
    Pozdrawiam! Magda F.

    OdpowiedzUsuń
  22. A tak poważnie: co jest eleganckiego w tym zestawie? Sweterek ładny ale elegancki raczej nie, torebka ok ale też niezbyt elegancka, buty biją po oczach tandetą, takie dżinsy eleganckie nie są nigdy... chyba różne definicje elegancji mamy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, te buty są tak wysokie, że na serio nie wiem jak możesz w nich stać, a co dopiero poruszać się :) torba jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obłędny secik !! Super wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz obłędnie, cudowny delikatny sweterek w połączeniu z wyrazistymi szpilkami .. łał, robi wrażenie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. prosze zrob raz makijaz bez dolnej kreski sama gorna i sie nam pokaz, mam wrazenie ze bedziesz wygladac swietnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie jestem zbytnią entuzjastką takiego stylu, a już w szczególności tego typu paznokci, ale czytając Twoje notki, mam wrażenie że jesteś otwartą,kulturalną osobą, która nikomu nic nie narzuca, jedynie pokazuje to co lubi. Zestaw na zdjęciu powyżej jest świetny: połączenie subtelnej, eleganckiej kolorystyki z nieco dzięcięcym wzorkiem na torebce i na swetrze i wyzywającymi, mega kobiecymi szpilkami jest intrygujące i wygląda doskonale.
    Swoją drogą, czy myślałaś kiedykolwiek, żeby wprowadzić jakieś nowe fasony butów? Nie zrozum mnie źle,nogi bardzo dobrze się prezentują w takich butach, ale wszystkie są do siebie bardzo podobne i przez to stylizacje są bardzo podobne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny zestaw. Bardzo podobają mi się takie zestawy z elementami beżu.

    Pozdrawiam cieplutko :*

    K>

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój ULUBIONY zestaw! Asiu, bardzo ładnie wygladasz :) pasuje Ci :))
    zapraszam na pandorkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger