norweskie wzory.

Witam Was niedzielnego wieczoru :) 

Tak, pisałam w piątek, że nowa notka pojawi się następnego dnia... jednak nie udało się. Nie wyrobiłam się czasowo... :(  Sobota od samego rana zakręcona. Sprzątanie, paznokcie, zakupy, paznokcie raz jeszcze, obiadokolacja i szykowanie się do Clubu Fresh. I zleeeciało. 

Zakupy głównie odbyły się w sklepie House. Były baardzo udane i dość duże ;) (3 sweterki, 2 topy, kurtka i torebka - torebka jednak będzie miała swoją premierę dopiero po Świętach Bożego Narodzenia - bo jest przeznaczona jako jeden z prezentów pod choinkę ;) :P) zwykle jednorazowo nie obłapiam się w takie ilości danej kolekcji, ale te norweskie wzory i renifery... mmm uwielbiam :) i nie tylko dlatego, że teraz są na czasie... mam też ubrania w swojej szafie w owe wzory, które nie były zakupione w tym roku ;)
Już w dzisiejszej notce możecie zobaczyć pierwszy sweterek z tego sklepu.
Podkolanówki są z Lidla :D zobaczyłam je w gazetce reklamowej i musiałam kupić ;) mam białe i czarne. 
Do tego jasne rajstopy (kupiłam 3 pary w 3 różnych odcieniach, ale zblizonym kolorze beżu/kości słoniowej/ecri). Oczywiście też kolejny raz moje ulubione szorty :) I czarna kurtka. Dziś pogoda była wyjątkowo łaskawa więc mogłam z powodzeniem pozwolić sobie na taki zestaw.

Buciki ze stylizacji oczywiście znajdziecie na stronie StyloweButy.pl ♥

A jeśli chciałybyście mieć dłuższe włosy, tak jak ja... polecam Wam kolejny raz stronę 
 tym razem mam włoski z tej właśnie strony o długości 40cm (sama je też trochę podcięłam) kolor: JASNY BLOND #613






Sweterek - House
Szorty - Tally Weijl
Podkolanówki - Lidl
Pasek - New Yorker

37 komentarzy:

  1. wyglądasz porywająco, jak ja Ci zazdroszczę tych butków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA. Baaardzo seksi, ale ze smakiem :) a ile kosztował sweterek z housa? Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek.. i chyba zajrzę do lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu jak zawsze wyglądasz świetnie, i widzę, że wszystkim tak jak i mnie podoba się strasznie sweter:D cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych butach to masz nogi jak gazela :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkolanówki są świetne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw:) Podkolanówki mnie oczarowały. Sweter mega. Miłego dnia:)

    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek prześliczny :) ile kosztował?

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za komentarze :* :)

    Sweterek kosztował 89,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kupowalas na promocji -40%? ja kupilam tylko pierscionek z glowa krolika :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia podaj link do twojego bloga z pazurkami!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za komentarze :* ;)

    link do bloga jest już po prawej, w blogach, które odwiedzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześwietna stylizacja! wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, 'cieplo' wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham renifery <3 Zawsze przed świętami mam na nie fazę :D Wtedy wszystko u mnie jest w renifery :)
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz! świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny ten sweterek, dobrze się komponuje z podkolanówkami, tworząc taki ala norweski look. ;)
    Kurczę zastanawiam się nad przedłużeniem włosów coraz intensywniej, bo moje w ogóle nie chcą rosnąć :(
    Tylko na jakiej to jest zasadzie? To nie są takie wczepiane na stałe tylko odpinane czy jak? Będę wdzięczna za info.
    Pozdrawiam EjBii.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, podkolanówki są urocze!! W sndzie zagłosowałam, oczywiście na 'tak' bo Twoje paznocie są boskie, gdyby nie to, że sama oprócz paznokci pracuję też przy zabiegach na twarz, sama nosiłabym szpice:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile nie lubię norweskich wzorów, o tyle Twój sweterek mnie zachwyca!! No i te buty!

    Poza tym pomyślałam właśnie, że te doczepiane włosy, to jednak genialna sprawa. Codziennie możesz mieć inną długość i całkowicie zmieniać swój wizerunek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba mój ulubiony ze wszystkich Twoich outfitów. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. to chyba jeden z twoich najbardziej 'udanych' zestawow. trzymaj tak dalej!

    swoja droga, ktos chyba odkryl photoshopa! ah te podrasowane kolory! bardzo do ciebie pasuja!

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie wygladasz ;-) ah, niesamowite buty nogi musisz miec do samego nieba : )

    OdpowiedzUsuń
  23. niunia, mogłabyś mi napisać jak założyłaś funpage'a blog osobisty? kurczę, są wszystkie kategorie, a za cholerę nie mogę znaleźć 'blog osobisty'
    z góry dziękuję przeogromnie; -*

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem na TAK !! sweterek i podkolanowki BOMBA :)
    pandorkaa

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie czy te buty które masz na sobie w tym poście są wygodne? bo własnie sie nad nimi zastanawiam i wsumie to nie wiem jak to bedzie.. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger