9 komentarzy:

  1. Powinnaś dodać jedno zdanie pod klikajcie - a mianowicie wyjaśnienie, iż jeżeli klikniecie to Ty wygrasz w/w buciki :)
    Troszkę więcej szczerości...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Marto... myślę, że moja szczerość jest na miejscu... i nie muszę dodawać, żadnego takiego zdania (coś insynuujesz? niestety Ci nie wyszło) nie biorę udziału w konkursie, bo nie mam czasu. Nie mam konta na stronie Szafa.pl. Zostałam poproszona o wzmiankę na temat konkursu, nie jest to po to, abym coś wygrała. Jest to zrobione najzwyczajniej w świecie bezinteresownie jeśli już tak bardzo chcesz wiedzieć.
    Myślę, że jest to naprawdę fajna okazja, aby wygrać buty, sukienkę czy torebkę. Dlatego przekazałam Wam informację, może któraś z dziewczyn będzie miała czas i chęci ... i wygra! 3mam za Was kciuki Kochane :)

    A Ty droga Marto ... skoro nie wiesz czy biorę udział czy nie... powinnaś się trochę powstrzymać przed kąśliwymi uwagami. :) bo ewidentnie chciałaś zabłysnąć... ale niestety zamiast tego - spaliłaś się.

    OdpowiedzUsuń
  3. buty Loubotina jeeej! : )
    W poprzedniej notce masz magiczne buty! :)
    Zapraszam Cię do siebie, nowa notka! :)
    http://just-really-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pisałam o tym konkursie:) chyba bym umarła ze szczęścia, gdybym wygrała ;)

    A i dziękuję serdecznie za odwiedzenie mnie i obserwację:) Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podaj po prawie stornie adres twojego bloga z pazurkami! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie przepraszam - błędnie założyłam,iż postąpiłaś w taki sposób. Cieszę się, że są na tym świecie jeszcze uczciwe i bezinteresowne osoby. Wybacz fałszywe oskarżenie - wylałam chyba własne frustracje...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma problemu ;)mogłaś mieć swoje zdanie, każdy może myśleć co chce, a prawda i tak będzie jedna ;) aczkolwiek nie każdy ją zna :)

    Jeśli bym brała udział to na pewno poprosiłabym o wsparcie, ...ale nie wciskając kit, abyście klikały, a sama miałabym z tego korzyść.. ;)

    W regulaminie konkursu jest napisane, że każdy dostaje indywidualny link przez który mają wchodzić zapraszane osoby. Także jeśli brałabym udział zapewne nazwa linku byłaby nieco inna, niż ta przez którą wchodzi się na główną stronę konkursu.

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, ze lubie twoje paznokcie nie zgodzę się, że takie za 35-40zł są źle wykonane. Robiłam paznokcie w najlepszym studio w Piotrkowie Tryb. i zapłaciłam ok 150zł i trzymały mi sie 5dni, koleżanka poleciła mi taka panią która robi za 30zł i trzymały mi się miesiąc!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger