futrzasto :)

Hej :) 
Miała być dziś notka... i jest :) wymagało to jednak ode mnie trochę więcej czasu niż zwykle... (po drodze inne zajęcia i notka robiona na raty :P)
dziś mam dla Was coś bardziej zimowego... 
Jak na razie śniegu nie ma... ale ciepło nie jest... jeszcze tydzień i będziemy mieć już grudzień :) 
jak ten czas ucieka... jeszcze nie dawno był sylwester ;)

A futrzaki kupiłam jakieś 3 lata temu jak byłam na zakupach w Częstochowie :) i muszę przyznać - nieźle się spisują ;)










Kurtka - Tally Weijl
Golf - sklep w Wieluniu
Getry - Bershka
Opaska - sklep w Wieluniu 
Włosy - Cosmoshop.pl

A teraz pokażę Wam moją nowość ;) o której wczoraj pisałam :P

biała perła ...


jest cudowny i jestem nim zachwycona ;))))) w rzeczywistości wygląda dużo bardziej korzystnie, niestety nie posiadam super oświetlenia w domu i na zdjęciach widzicie to co udało mi się uchwycić :P
na tym zdjęciu niżej jest uchwycony bliżej prawdy ;)

a na dokładkę macie jeszcze sesję portretową mojej Niuni :)



 ach, te oczy ;D

31 komentarzy:

  1. mialam kiedys takie futrzaki jak bylam w gimnazjum hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, znacznie korzystniej wygladasz bez opaski :)

    A VAIO, zycze powodzenia. Wygladaja super. Moj po roku czasu nadawal sie doslownie do wyrzucenia, gwarancja nic nie dala.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie futrzaki tylko białe jakieś 10 lat temu. Wtedy wszyscy się mnie pytali gdzie je kupiłam. :-P

    Fajny kotek. Ja mam rudzielca. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jak miałam 18 lat;d

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tylko boski laptop

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy może być małe OT? Jak sobie radzisz z kocią sierścią? Marzę o takim futrzaku, ale zrzucanie włosów mnie przeraża. Hodowca powiedział mi, że maine coone'a czesać nie trzeba, a dużo więcej sierści jest ze zwykłego "dachowca". Nie wiem, czy to prawda, a widzę, że Twoja Niunia ma w sobie coś z maineconne'a, więc byłabym ogromnie wdzięczna za jakieś info :)
    Pozdrawiam,
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaska Ci nie pasuje, ta stylizacja jest ogólnie zła, najgorsza ze wszystkich. Potrafisz wyglądać o wiele lepiej, np. w koszuli, albo sweterkach z norweskimi wzorami. Pozdrawiam

    Justyna W.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi sie opaska wlasnie podoba. Ja sama nie wygladam w takich opaskach zbyt dobrze i uwazam, ze wygladasz w niej na prawde super. Widac ladna buzie, a z tylu burza blond wlosow!!! Super!!!

    Mi

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ale cudowna kotka :D

    Ah i nie ma paznokci chyba szukują się jakieś nowe pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę Twoje buty <3 miałam takie bez futerka, kochałam je ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. nie dla mnie takie buciki :)
    kotek jest cudny<3

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, ja też uważam że w opasce nie wyglądasz korzystnie. Ładne kolorki, ale wszystko jakoś tak za mocno opięte, za to buty wyglądają czadowo - choć przyznam się, że ja bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam takie same tylko, ze czarne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. orginalne buty,w zyciu takich nie widziałam:)
    a kotek boski,ma takie niesamowite oczy!


    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  15. bomba ! i futrzaki i nowy laptop i kotek !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, ale wg mnie buty są masakryczne - Twoje cudowne nogi wyglądają w nich jak nogi słonia, stają się "ciężkie i duże".

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie tandetnie:( opaska bardzo Ci nie pasuje, podkreśla też dużą ilość tapety na twarzy i jej źle dobrany kolor (za mocny). Kolory w stroju też średnio się do siebie mają - trzeba naprawdę nieźle znać się na modzie i mieć duże wyczucie stylu i dobrego smaku, żeby tak zestawić róż i pomarańcz, aby się ze sobą nie gryzły - tu się nie udało.
    Buty też koszmarne, ale na pewno ciepłe.
    Jedyne co mi się podoba, a nawet BARDZO BARDZO podoba w tym poście to kot - jest przepiękny!!! A właściwie ona:)

    mam nadzieję, że nie odbierzesz mojego komentarza za atak, tylko konstruktywną krytykę - nie chcę Ci dogryźć, ani obrazić, tylko doradzić, żebyś nie popełniła podobnego faux pax w przyszłość, bo strój jest bardzo tandetny.

    Pozdrawiam i trzymaj się ciepło w te zimne dni

    kotofanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Futrzaki świetne!
    A kotka jest niesamowicie urocza;))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny kotek!

    świetne masz buciki:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Buciki dodają 'słodkości' stylizacji.
    No i rzeczywiście, prawdziwa perełka.
    A kocurek... bajka!.

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu dzisiejsza stylizacja to wielka pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam VAIO juz 6 rok i wszystko gra,wiec jesli komus po paru miesiach padl to znaczy,ze mial jakas wade techniczna lub cos w ten desen;/ Takze opinia,ze vaio jest nic nie warty to jakas pomylka i generalizowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochalam sie w tych Twoich futrzakach,
    przypomnialy mi sie czasy dziecinstwa kiedy
    to pomykalam w takich 'sniegowcach'
    na pewno sa mega cieple!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak kotek ma na imie?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny kociak, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  26. ta kicia jest przecudnaaa!! zakochalam sie w jej duzych oczkach , ale nie moge tego mowic glosno bo moje futrzaki beda zazdrosne;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger