cudowne buciki :)

Hej Kochani ;) 
dziś przyszedł do mnie prezent ;) od StyloweButy.pl ♥ 
jest przeuroczy i naprawdę jestem zachwycona :)))) 
Buciki są cudowne!!! Dziękuję :) 
Polecam gorąco bo są niesamowite - przyciągają wszystkie spojrzenia! A przede wszystkim meeega wygodne :)
Zamawiajcie dopóki są dostępne!! Bo potem może być już tylko za późno :P
Oczywiście, są dziś w outficie ;)

 W dzisiejszej stylizacji przedstawiam Wam także, nową kurtkę i sweterek z House'a :) 









Sweterek - House
Kurtka - House
Spodnie - sklep w Wieluniu
Pasek - New Yorker
Top - Bershka
Zegarek - Asos
Buty - StyloweButy.pl ♥

Zapraszam do polubienia bloga Diamentica na Facebooku :) 

klik 

http://www.facebook.com/Diamentica

42 komentarze:

  1. Sweterek jest idealny! :) Dużo zapłaciłaś? Nie ma promocji? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;) :*

    Sweterek kosztuje 99,99PLN , nie ma pojęcia czy teraz jest jakaś promocja :( ja byłam na zakupach w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej , podziwiam Cię , ze umiesz w takich butach chodzić. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne buty <3 Podziwiam Cię, że umiesz w takich chodzić i nie bolą Cię nogi :P Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu co to znaczy, bo czesto tak piszesz "dziś przyszedł do mnie prezent ;) od StyloweButy.pl ♥ "

    tzn ze dostajesz te buty (w tym i w poprzednich postach) jako prezent za reklamę na blogu? jak to działa?
    pytam z czystej ciekawosci, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za komentarze :* :)

    We wrześniu pisałam, że rozpoczynam współpracę z firmą StyloweButy.pl , także co jakiś czas dostaję od firmy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty marzenieeeee! :)))) super!

    P.S. i zegarek też <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym odwinęła te spodnie i byłoby idealnie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam, że Twoja osoba wzbudza wiele kontrowersji. Mnie tam się podoba, że masz swój styl, trzymaj się tego :)
    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. korzystałas z kuponow -40% podczas zakupow w House? sliczny ten sweterek ale jakis drogawy.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny sweterek ! i buty oczywiście też :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow.Super masz te buty. Też chce takie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super! Całkiem w moim stylu hehe Kibicuje Twojemu blogowi :) Zagladam to codziennie :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. buty cudowne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurcze, czemu sią mało usmiechasz na zdjeciach?

    OdpowiedzUsuń
  16. podwinięte nogawki mi tu nie grają, mimo że masz obcasy to przez podwinięte nogawki nogi wydają się krótsze...I to futerko w butach mi nie gra, jakoś tak za mocno odstaje...

    OdpowiedzUsuń
  17. tylko taka pindzia-dryndzia jak ty założy takie coś...a ja się założę,że nie pokażesz mojego komentarza żeby nie było nic niepozytywnego na tą firmę od butów...wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  18. a teraz opublikowałaś ten komentarz żeby pokazać,że jesteś ponad to i że go właśnie pokażesz,ale nie zorientowałaś się,że ten pierwszy właśnie po to był...bardzo mnie to ciekawiło,czy go opublikujesz jak napiszę,że będzie inaczej...hihih...A czy ten ujrzy światło dzienne czy nie pokażesz,że dałaś się wkręcić?

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa ...i opublikowałaś go też pewnie trochę dlatego,żeby pokazać jak to nie odrzucasz niepozytywnych komentarzy i wychodzisz na w porządku.Stylizacja do bani.

    OdpowiedzUsuń
  20. no i co jeszcze? :) hehe
    bawią mnie takie komentarze... brak słów.

    OdpowiedzUsuń
  21. oooooooo królowo,w którym zamku straszysz...?No i to jeszcze,że BAWIĄ mnie twoje nieudolne próby sklecenia czegoś z tego badziewia...HEHE...Na sromodzie to było super(odwiedzałaś nas???).Chyba tam wrócę,bo pewnie twoim zdaniem jestem ciemniakiem,co nie docenia twojego stylu i NIE BĘDZIESZ PO MNIE PŁAKAĆ,nie masz zamiaru,o nie...

    OdpowiedzUsuń
  22. co odkrywczego jest w zawiniętych portkach?

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rację :) tak sobie to tłumacz :]
    uwielbiam, kiedy takie niedowartościowane osoby jak Ty, próbują się podnieść na duchu dzięki mnie.
    Pogrążasz się z każdym kolejnym komentarzem.

    Kochani zobaczcie jacy ludzie potrafią być zawistni... A jaki jest powód? Ja wiem. A Wy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. podwiniete spodnie tez mi sie nie podobaja,natomiast sweterek fajny.bardzo zlosliwe komentarze trzeba olac, to ze ktos marnuje swoj czas zeby pisac takie rzeczy i Tobie dogryzc,nie znaczy, ze Ty tez powinnas marnowac swoj czas na odpisywanie,czy bron Boze martwienie sie nimi.

    OdpowiedzUsuń
  25. A niby czego ja mam tobie zazdrościć,taka jesteś pewna kim jestem?Mnie dowartoścowuje twój blog,ty mnie nie widzisz i nie znasz(pewnie nie żałujesz tego,bo i po co...),ja natomiast widzę jak wygladasz i co sobą reprezentujesz-ty dopiero masz wysokie mniemanie o sobie i swojej nieomylności,a czasem wyglądasz jak z innej planety,przebrana a nie ubrana.I PROSZĘ-TO JEST MOJE ZDANIE I TERAZ BEZ PODTEKSTÓW Z MOJEJ STRONY POKAŻ JE W KOMENTARZACH(aha-trochę pokory,a nie odrazu ktoś dowartoścowuje się twoją eminencją).

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcialabym Ciebie zapytac, czy jest sens nakladania żelu na paznokcie, ale nie wydlużajac je, tylko po prostu traktujac go jako lakier. Czy takie coś jest w ogòle praktykowane. Urosły mi troche pazurki i myślalam o takim bezbarwnym lub mlecznym żelu aby paznokcie ładnie wygladały i nie trzeba by było martwić sie odpryskującym lakierem itp. Tylko po prostu co jakiś czas uzupełnić żel.
    Będę wdzięczna, jeśli mi odpowiesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Do nie dowartościowanej: Przecież, te Twoje komentarze same mówią za siebie. I nie muszę tu nikomu tłumaczyć, czy jesteś zazdrosna czy żałosna... każdy dobrze widzi i swoje wie.

    Nie podoba Ci się jak się ubieram? Że niby z innej planety? To Twoje zdanie i Twój problem.
    Bardzo dziękuję za opinię.

    Ty mnie też nie znasz - więc nie wytykaj mi kiedy mam być pokorna, a kiedy nie. Najpierw zrób porządek ze sobą, a potem wywalaj swoje frustracje na mnie .

    Tak wiem, miałam nie odpisywać na takie kretyńskie zaczepki :) i takie osoby jak ta powyżej tylko czekają, aż coś odpiszę, ale czasem mam ochotę odpowiedzieć, takiej ,,nic nie zazdroszczącej'' damie co myślę.

    Anonimku od żelu. :)
    Jasne, że można nakładać żel na naturalne paznokcie. Jest to bardzo fajna forma wzmocnienia paznokci (samym bezbarwnym), a lakier na takich pazurkach trzyma się dużo dłużej niż na naturalnych.
    Nowością są też ,,lakiero-żele'' - alternatywa lakieru... w ogromnej gamie kolorystycznej. Można nosić je do 3 tyg. i nic nie odpryskuje i wzmacnia strukturę paznokcia. :) POLECAM!

    OdpowiedzUsuń
  28. ps. mleczny kolor tez może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. doskonale wyglądasz w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie te buciki:) a złosliwymi komentarzami sie nie przejmuj, oczywiste jest to, ze biora sie z zazdrosci:)

    OdpowiedzUsuń
  31. tak jasne, wszyscy ci zazdroszczą , weź się ogarnij kobieto bo większej wiochy to dawno nie widziałam na oczy, mówie o twoim zachowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  32. zajeb**ta kurteczka! buty też świetne ale jak dla mnie za wysokie:(

    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie wyglądasz :) sweterek jest piękny a buty szałowe!
    Pozdrawiam
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny jest ten sweterek! Buciki na pewno są oryginalne, niestety ja nie mogę nosić tak wysokich obcasów..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger