Codzienny makijaż .

Witam :) 
tak wiem... długo nic nie dodawałam :( ale postaram się nadrobić w tym tygodniu długi brak notek ;) 
Dzisiaj pokażę Wam jakimi kosmetykami maluję się na co dzień.  
Ostatnio przez długi czas używałam samego bronzera jednak podpatrzyłam u mojej siostry super podkład :) nie mogłam się oprzeć i tez go kupiłam.  Naprawdę jest rewelacyjny. Bardzo dobrze kryje i nie spływa z twarzy :) Dodatkowo zaopatrzyłam się także o nowy puder w kompakcie.
Jak widzicie... bronzer jest już nikłej ilości... gdyż jest używany dzień w dzień :)
 Bronzer - RIMMEL Natural Bronzer (025 Sun Glow)
Puder w kompakcie - RIMMEL Match Perfection (103 True Ivory)
Podkład - RIMMEL Match Perfection (303 True Nude)

Dodatkowo używam także bazy pod makijaż.
Moje ulubione cienie są w kolorze brązu. 
No i oczywiście niezastąpiony eyeliner. ;) 
Tusz - czarny i jak najbardziej pogrubiający rzęsy ;)

Under Makeup Base - INGLOT 
Cienie - INGLOT 
Eyeliner - Pierre Rene (  używam tylko tych eyeliner'ów, które są w postaci kałamarza ) 
Tusz - Maybelline The Colossal Volum' Express  

Jak się uda, jutro pokażę Wam co dostałam od rodziców ;) 
jak na razie czekam, aż przyjedzie z dostawą do sklepu..( podobno ma być jutro) bo jest już zapłacony i tylko do odbioru ;)

A już w połowie grudnia 2 nowe tatuaże :D
powiem Wam, że do tego celu będzie użyta czcionka Scriptina ;)
...ale wyjaśnienie i fotorelacja za niecały miesiąc :D

Pozdrawiam i dziękuję Wam za komentarze :* ;)

9 komentarzy:

  1. myślałam, Asiu, że pokażesz nam jak się malujesz... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszego zestawu kosmetyków też używam i uważam że jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo mam czas, żeby tu zaglądać zbyt często, ale niedlugo sie to zmieni:)))
    z tego co widzę, to chyba schudłaś od czasu rozpoczęcia pisania tego bloga...
    możę zrobisz notkę o zdrowym żywieniu, coś na temat odchudzania ćwiczeń...
    to nam czytelniczkom bardzo się przyda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a powiedz, jak się ten tusz spisuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za komentarze ;)

    Hmm... czy ja schudłam? Sama nie wiem :P dawno nie wchodziłam na wagę... ale może coś napiszę na ten temat :)

    A tusz jest rewelacyjny i niezastąpiony :) na prawdę świetnie pogrubia i wydłuża ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, czy ten podkład - RIMMEL Match Perfection jest matujący? dzieki za odp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. B.dobry wybór kosmetyków:) Sprawdza się bardzo dobrze:)...ale do rzeczy - nie prowadzę swojego bloga, ale uważnie śledzę wiele innych. Podobają mi się różne style, bo w każdym znajduję coś dla siebie. Przejrzałam dziś Twojego bloga - kilka stylizacji bardzo mi się podoba, m.in ta ze zdjęcia profilowego, czy np. w czarnych skórzanych spodniach:) Jednak czasami stylizacje wydają się b.podobne, zmienia się tylko kolorystyka czy materiały. Dlaczego tak rzadko zakładasz sukienki, kozaki, płaszcze??? Na bank fajnie byś to z czymś zestawiła. Zasugierowałabym też od czasu do czasu więcej biżuterii, czy innych dodatków, albo tak niewinnie, delikatnie związać włosy. Zawsze to jakaś odmiana. Masz duże, ładne oczy, zaszalej więc z innym makijażem, np smooky eyes, czy z czerwoną szminką...

    OdpowiedzUsuń
  8. używam tego samego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger