całkiem zwyczajnie.

Witam Was :) 
Niestety mam nieustanne problemy z internetem... mimo wykupionego dodatkowego pakietu i ,,niebieskiego światełka'' oznaczające na modemie jego gotowość do działania, nie widnieją jakiekolwiek oznaki, iż wcześniej wspomniany dostęp do sieci chce współpracować.
Takie życie. 
Dziś mam dla Was kilka zdjęć z podobną stylizacją do wcześniejszej. 
Jeansy, koszulka z długim rękawem i szpilki :) 
Jeśli buciki Wam się podobają to wejdźcie na stronę StyloweButy.pl :) znajdziecie tam dokładnie te same buty w różnych kolorach :) Jak bym mogła, kupiłabym wszystkie... ;) 
tak, wiem... ten butoholizm :P 









Koszulka - Bershka
Jeansy - sklep w Wieluniu
Kurtka - House
Buty - znajdziecie na stronie StyloweButy.pl
Włosy - Cosmoshop.pl


25 komentarzy:

  1. świetny nagłówek sobie zrobiłaś :)

    moze zrobisz kiedys post o wszystkich twoich butach? widze wiele ciekawych szpilek, jestem ciekawa jak wygladaje one wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, robią wrażenie, jednak chyba sama potrafiłabym w nich tylko ładnie stać (lub siedzieć) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wszystko razem sie prezentuje:)) powiedz mi jak jest z tymi akurat butkami;> jak masz rozmiar np. 25 cm to brac tutaj tez 25 czymniejsze;>? bo ja niby mam 25.5, a raz zamowilam i byly duzo za duze;(

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykłe ciuchy, normalne niczym nie wyróżniające się ubranie - nie nazwałabym tego stylizacją...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, buty sa rewelacyjne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. B.ładne zdjęcie a te przedostatnie ślicznee!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. achh, Ty zawsze wyglądasz szalenie fantastycznie w szpilach, podziwiam Cię;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Za chwilę posądzisz mnie o hejterstwo, ale muszę to napisać: po co robisz te wszystkie "seksowne" miny na zdjęciach? W jakim celu otwierasz usta, patrzysz spod półprzymkniętych powiek? Trochę śmiesznie to wygląda na blogu poświęconym modzie. Nie mogłabyś zwyczajnie patrzeć w obiektyw i nie robić dziubków i innych tego typu rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty mają niesamowitą szpile.
    Miałam 11 cm na ślubie. Bomba.

    Zapraszam do mnie. Jest też konkurs.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wrażenie ze ten blog to ściema, a w rzeczywistości reklama sklepu stylowebuty.pl ..

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. zwyczajnie, to mało powiedziane - jest pięknie i sexi . grr . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne buty:)lubię wysokie obcaski. zapraszam też do siebie:

    http://micuki-progamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna sesja, ale buty są megaśne !

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny nagłówek.;)

    wow, wysokość mnie przeraża, ale u Ciebie wyglądają niesamowicie.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak..zrób post o wszystkich swoich butach!
    To by było coś;)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak tak to już butoholizm ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem buty nie pasują do reszty. Są zbyt ciężkie i masywne

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci w takich "zwyczajnych" ciuszkach :)
    miłego dnia
    pandorkaa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger