tym razem a'la Barbie ;)

Witam Was w sobotni wieczór :) 
Za parę minut wyjeżdżam do Clubu Fresh. Jeśli nie macie na dzisiaj planów - przyjedźcie :) 
Tydzień tak jak pisałam w czwartek zleciał mi meeega szybko :) dzisiaj miałam trochę wolnego, ale mimo  to cały czas miałam jakieś zajęcie. 
Dzisiejsza stylizacja jest trochę a'la Barbie - słodko, z lekko podkręconymi włosami... miało być wygodnie,
więc załozyłam zwykły biały top i moje ulubione szorty :) mamy 1 października, a pogoda w moim mieście jest taka jak w wakacje :) dlatego kolejny raz mogłam sobie pozwolić na takie zestawienie. Ochronnym dodatkiem ogrzewczym jest kurteczka :)
Buciki - oczywiście StyloweButy.pl :) No i koniecznie tym razem różowe :)










 Top - Tally Weijl
Szorty - Tally Weijl
Kurtka - Bershka
Pozdrawiam Was i zycze udanego wieczoru :)

28 komentarzy:

  1. nie jest az tak slodko :)

    Podziwiam za to, ze potrafilas wejsc w tych butach na drzewo :) Nie moge sobie tego wyobrazic :)

    I bardzo ladny lakier do paznokci :)

    Pozdrawiam,
    eM

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest boskie akie proste zwiewne genialnie sexowne jesteś piękna pasują do cb takie loczki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fryzuurka i look :) pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci figury! ;)
    Piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj te buciki są śliczne :* Zdjecia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne fotki najbardziej podobają mi się te z pociągiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tych włosach wyglądasz genialnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie miętowego z różowym.;)
    wszystko na Tobie wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam nie wyglądasz jak Barbie:) ale za to rewelacyjnie Ci w tych włosach, no i buty boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak patrzę na te zdjęcia to do głowy przychodzi mi tylko "amerykański sen":) cud barbie;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. również uważam, ze świetnie wyglądasz w loczkach:)

    U mnie też pogoda jak wakacyjna - cieplo, slonecznie, z lekkim wiaterkiem.


    PS
    Swietne pazokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabójcze kadry! twoje zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dodaje do obserwowanych :) buty miażdżą !

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku! jak mi się podobają takie butki . ; *

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym nie dała rady chodzić w takich butach ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Super fryzurka :)
    Zdjęcia świetne :) Zwłaszcza z pociągiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna fotka z pociagiem, stroj jak stroj w twoim stylu ale na milosc boska co ty robilas z brwiami? i ten makijaz?! asia przestan malowac tak ordynarnie oczy na czarno! pomijajac juz fakt, ze zupelnie ci to nie pasuje to taki makijaz jest po prostu okropny! u mnie w miescie sa 3 ulice tzw menelskie na ktorych laski stojace w bramach wlasnie tak maluja oczy do tego maja blond tlenione wlosy. malowanie sie ma dodac urody, wydobyc w kobiecie to co piekne a nie oszpecac swoja ordynarnoscia i robic z niej diabla.

    OdpowiedzUsuń
  18. co robiłam z brwiami? w zasadzie są wyregulowane i poprawione kredką :) i wyglądają normalnie. a makijaż? maluję się tak od 3 lat - i nie zrezygnuje z kresek - co więcej zrobię je permanentnie i na prawdę nie wzrusza mnie to, że co niektórym się nie podoba... ja wiem, że każdy ma swój gust i każdy maluje się tak jak chce... ale nie zmuszajcie mnie do tego, że ja mam się tak nie malować bo WAM SIĘ TAK NIE PODOBA. Ja już mówiłam, że będę się tak malować i koniec. Mam mega jasną oprawę oczu i bez kresek wyglądam jak bym była kosmitą albo innym tego typu stworzeniem. Tak makijaż ma dodawać urody. Ma wydobyć to co piękne... nie widziałyście mnie bez i uwierzcie nie chcecie zobaczyć. Anonimie na jakiej podstawie uważasz, że tak mi nie pasuje?

    Ps. to że gdzieś stoją jakieś laski ( w dzielnicach menelskich czy nie) i malują podobnie oczy i co więcej mają BLOND włosy (z tego wychodzi, że kolor też mam zmienić) na prawdę mało mnie to interesuje i mam to centralnie w dupie! Ja się tak dobrze czuję i nic tego nie zmieni. I to tyle na temat moich kresek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie wydaje ze Asia wlasnie fajnie wyglada z tymi oczami. tak to w ogole nie byloby ich widac bo jasne wlosy, jasne oczy, a tak wyglada wyraznie. Ja tez lubie miec podkreslone oczy i nikt mi jeszcze nie mowil, ze to blad i wygladam jak z menelskiej dzielnicy. Nie zapedzajmy sie w bezsens...

    eM

    OdpowiedzUsuń
  20. buciki oczywiście genialne, z resztą jak cała reszta:)

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaz dobiera sie przede wszystkim do twarzy, ma upiekszac a nie oszpecac- no chyba ze wlasnie ma za zadanie oszpecac. Zbyt ciemne brwi, na dodatek nie umiejetnie wyskubane, gruba solidna krecha na dolnej powiece- to tylko podkresla wory pod oczami i zaniedbana cere. Nie wiem ile Diamentica ma lat, ale podejrzewam ze ten makijaz+wory pod oczami dodaja spokojnie z 10 lat. Moznaby przeciez brwi ladnie wyprofilowac, pomalowac je brazowym cieniem/kredka, ciemna kreska na oku moze zostac- ale gdyby byla troche delikatniejsza i ciensza- pewnie wygladaloby to o wiele lepiej. W oogle wydaje mi sie ze to pierwsze zdjecie- takie mocno wyphotoshopowane, ma wlasnie zachowane jakies takie subtlene barwy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoim zdanie może oszpeca, ale moim absolutnie nie. Myślę, że to co widzisz na zdjęciach to zbyt mało, żeby pozwolić sobie na takie stwierdzanie jak powinnam się malować. Brwi są dobrze wyprofilowane, a kolor to właśnie BRĄZOWY (kredka). ,,Wory pod oczami'' są od zawsze, nie mam na to wpływu.
    A zaniedbana cera... z której strony? Wydaje mi się, że nie ma tu takiego zdjęcia, że można stwierdzić, że jest zaniedbana.
    Pierwsze zdjęcie nie jest w żaden sposób ,,wyphotoshopowane'' jest tylko zmniejszone i zostało odjęte nasycenie koloru. Nie ma ani jednej poprawki na mnie. Zresztą na żadnych ze zdjęć z takich zwykłych sesji nie poprawiam się w photoshopie.

    OdpowiedzUsuń
  23. chodzilo mi o zdjecie z samej gory bloga , takie jakby tytulowe (jak widze juz usuniete :)

    poza tym skoro nie przekonuja cie argumenty ze taki makijaz wyglada niezbyt ladnie na tobie i sie upierasz ze po zdjeciach nie da sie tego ocenic, to sie maluj tak jak ci pasuje. JA uwazam ze bys wygladala o wiele lepiej gdyby brwi mialy troche inny ksztalt (lagodniejszy) i gdybyb byly jakos subtelniej pomalowane (narazie wygladaja jak gruba krecha). To samo z gruba kredka pod okiem. Ja uwazam ze te kolory, i mocne krechy sa zbyt ciezkie do twojej urody i uwydatniaja te cechy o ktorych pisalam (np. wory pod oczami), subtelniejszy makijaz by to troche zrownowazyl. Ale w sumie- skoro tobie sie podoba jak jest to najwazniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz genialne te włosy!
    a buty... mmmmmmmm cudo! i w ogóle masz ładne, długie nogi i uważam, że powinnaś je eksponować. :)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger