po Clubowo ;)

Hej hej ;) jak Wam mija weekend? :) 
Ja wczoraj kolejny raz odwiedziłam Club Fresh. 
 Jak macie wolny weekend... to oczywiście Was tam zapraszam :) 
jest rewelacyjnie! :) 

 tu macie linka do strony Clubu Fresh:

tak jak obiecałam, mam dla Was zdjątko :) 
ale, ale.... jest to tylko kawałek wejścia... jeśli jesteście ciekawi co dalej... to przyjeżdżajcie :) 
a kryją się tam 2 super sale :) 2 extra bary... i mnóstwo niespodzianek :) 
jest naprawdę niepowtarzalnie!!! :) gwarantuję to swoimi słowami ;)


a tu macie jeszcze mnie przed wyjazdem... w domku :) w nowej fryzurce, którą mam dzięki mej wspaniałej H. :) Pozdrówki Kochana :) 

 :) ps. w kolejnej notce ... nowa stylizacja :) 
Dziękuję Wam za komentarze i odwiedziny :)

26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja a ta kurtka ..super!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, jak twoje nogi wytrzymuja cala noc w tak wysokich butach?
    ja po 3godzinach na super wysokich obcasach wymiekam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne wyglądasz w kręconych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kochane :*

    Gos ja jestem prawie cały czas na szpilach, kiedy tylko mogę i jestem tak przyzwyczajona, że czuję się jak bym miała adidasy na nogach ;) bez problemu wytrzymuję od otwarcia dyskoteki do zamknięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne loczki . :
    w klubie widoczny jest fajny klimat . xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w kręconych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci w tych loczkach, wyglądasz jak taka bezbronna laleczka :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjebane masz te buty! Wybacz za wulgaryzm, ale nie mogłam się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty :))kolor bardzo mi się podoba.
    Kupiłam kiedyś podobne w Zarze, jednak okazały się za duże, nawet po włożeniu wkładki...
    Pozdrawiam :) i zapraszam do polubienia mnie na fejsie: https://www.facebook.com/pages/Anista/204299772942894

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mieszkam tak daleko bo na pewno odwiedziłabym ten klubik :) no ale może kiedyś będę miała okazję! :))

    Obserwujemy się? :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty masz BOSKIE!!! I naprawdę rewelacyjnie wyglądasz w takich włosach:). Nie myślałaś o trwałej? Chyba, że to właśnie ona!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łazienka była tragiczna..... zmieniło si? coś od czasów Dream Clubu?

    OdpowiedzUsuń
  13. co rozumiesz przez to, że łazienka była tragiczna?
    Łazienka jest tak samo zrobiona jak całość lokalu, myślę, że najpierw trzeba zrobić przegląd innych łazienek z dyskotek w tamtych okolicach (Pajęczno itp) Beton na podłodze i ściany pomalowane farbą...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zrozum mnie źle, po prostu pamiętam jak w łazience była dziura w drzwiach, brak klamek i desek na sedesach. Wszystko to w damskiej toalecie... wstyd dziewczyny. Nie wiem jak można tak demolować miejsce, w którym przyjeżdżacie się bawić.

    Nowa odsłona miejsca więc mam nadzieje, że ludzie się trochę opamiętali. Ogólnie klubik był przyjazny świetny wystrój, kolory, loże, oświetlenie. Przyjazna atmosfera - mało miejsc robi takie wrażenie jak Fresh. Przepraszam jeśli ktoś źle odebrał mój komentarz.

    pozdrawiam i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No niestety tak na dyskotekach jest, jak nie przychodzą ludzie tylko ,,bydło'' (sory za wyrażenie, ale to co ludzie robią w dyskotece nigdy w życiu nie zrobili by w domu ;/) teraz jest już wszystko ok. Nie ma takich problemów z toaletą, no niestety tak w damskich toaletach bywa ;/ i to nie tylko jeden taki przykład jak podałaś... byłam już w wielu dyskotekach i sytuacja się powtarza... w tej kwestii można przyznać dziewczyny często dorównują chłopakom ;)
    Jednak teraz nie ma opcji, żeby takie cuda się działy...
    Więc zapraszam.... no i ... pierwsze 30 dziewczyn ma wstęp za free :) więc nie ma na co czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. więcej zdjęc w loczkach!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz w lokach :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. nienawidze dyskotek, nie lubie tanczyc i denerwuje mnie glosna muza przez ktora nie mozna sie przekrzyczec, uwielbiam za to klimatyczne knajpy gdzie mozna usiasc i przy muzyce w tle pogadac i popic :D za malolata sie smigalo na dyskotekowe podrywy :D teraz juz mnie to nie kreci. ale widze dicho w modernistycznym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna dziewczyna z Ciebie, miło byłoby zobaczyć Cię w odrobinę delikatniejszym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakim cudem wytrzymałaś w tak niebotycznych szpilach?!;D 0o

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka dżaga!;) swietnie wyglądasz, piękna fryzurka i niebotyczne szpile!!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger