Nowości w StylowychButach :)

Witam :) 
Dzisiaj mam dla Was buciki :P tak, dokładnie tak... pochodzą ze strony    ♥  StyloweButy.pl 
musiałam je Wam pokazać, bo jestem w nich zakochana na zabój! :) 
Chciałabym mieć wszystkie, no ale tymczasem budżet nie pozwala mi na to :P 
mam jedną parę... takie jak te czółenka lakierkowane w kolorze dark nude...  (niedługo w stylizacji) ...
a w drodze jest jeszcze jedna para :) zgadniecie które?  

Zachęcam Was gorąco do obejrzenia nowości... są tam te  pokazane u mnie i nie tylko! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
Także, śpieszcie się, bo schodzą jak świeże bułeczki ;) 

Ps. Oprócz tych bucików które są w drodze... będzie jeszcze jedna para :) Mniej więcej pewnie tak pod koniec następnego tygodnia... też na wysokościach ale zupełnie coś innego... ;) 
I oczywiście od StyloweButy.pl  :)

20 komentarzy:

  1. świetne mają kolory, ale strasznie wysokie są! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega wysokie buciki;D ja bym się pokusiła ale gdybym miała fortunę i mogła robić nie przemyślane zakupy;P

    OdpowiedzUsuń
  3. stylowe butki mają naprawdę... stylowe butki :D ale chyba nie poradziłabym sobie w takich na kostce

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne nowości!:) chyba się na jakieś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O muszę tam zajrzeć, bo poszukuję fajnych botków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! od jakiegoś czas śledzę twój blog. Podobają mi się twoje stylizacje, są takie z pazurem :P
    A propos nowości w stylowych butkach... Zamówiłam sobie pierwszy model (laura black pu sk20) :) pierwszy raz zamawiam buty przez internet, troszkę się obawiam, żeby pasowały, oraz ich wysokości:P może się nie zabiję :) Widziałam, że ty masz różne wysokie szpile, jak ci się chodzi? stabilne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszy mnie że ktoś to przeczytał ;d Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. czwarte, szóste... <3 albo nie, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja manu też bardzo lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są świetne! i chętnie przygarnęłabym je wszystkie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne butyyy.. musze zaglądnąć na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super te buty! :)

    http://enamourr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze ze zmieniłaś wygląd bloga :) Bardzo ładny jest :)
    Zaglądałam ostatnio na ta strone Stylowebuty.pl i musze przyznać ze cudowne sa tam buciki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze buciki bardzo ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie pytanko, bardzo podobaja mi sie buciki Laura black sk20. Chciałam się zapytac jak sie w nich chodzi? Czy czuje sie to, ze sa takie wysokie(z tego co wiem to maja 15,5 cm)?
    Pozdrawiam goraco:)
    Stronka 1 klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam sk19, nie posiadam sk20, ale myślę, że będzie bardzo podobnie :) dla mnie są wygodne :) bardzo czesto poruszam się na tak wysokich szpilkach :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger