nowe czarne :)

Hej, hej ;) Witam Was po dłuższej przerwie nieobecności... ;) 
niestety z przyczyn odemnie niezależnych (pogoda, brak fotografa) nie mogłam zrobić nowych zdjęć stylizacji... 
Dziś też już myślałam, że nie da rady... a słońce tak ładnie wychodziło z zza chmur i szkoda było tego nie wykorzystać... uratowała mnie moja kuzynka Wiki :)  co widać poniżej... :) Na jutro też się umówiłam na zdjęcia :) Tym razem podratuje mnie Ania :) mam nadzieję, że szybko zobaczycie efekty :)
A dziś Wam pokażę, co wczoraj do mnie przywędrowało przesyłką :) oto one : 




 znajdziecie je na stronie : StyloweButy.pl :) 
Dzisiejsza stylizacja oczywiście z nimi :) ale, ale.... to nie koniec, bo dziś też przyszła do mnie paczuszka :) z kolejnymi bucikami od StyloweButy.pl ;) ale to już jutro... ;D 





 Kurtka - H&M 
Getry - sklep w Wieluniu
Golfik - sklep w Wieluniu

Z racji tego, że coraz częściej mamy beznadziejną pogodę i cały czas chce mi się spać (nie lubię okresu - jesień /zima ;/) , a nie lubię kawy xD postanowiłam się podratować napojami energetycznymi.... oto co gości teraz w mojej lodówce ;) 

26 komentarzy:

  1. chyba Ci troszkę nóżki odpoczną bo nie są aż "takie wysokie" dzięki tym platformom?:)
    Śliczna :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe buciki boskie! Świetnie Ci w skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia nie pij tego paskudztwa!!!! Wiesz jak to szkodzi? - też nie piję kawy a gdy chce mi się spać wychodzę na świeże powietrze. Wierz mi to zrobi Ci lepiej jak te energetyki i jest za darmo;-) Buziaki i buty sś świetne!!! Cieszę się, że jednak znalazłaś fotografa!!! pozdrawiam Justyna Dz-yn

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze, zajefajne buty, chyba się zakochałaś w stylowych butach;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za umiejetnosc zasuwania na takich szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow ale wysokie szpile! Cudo! W ogóle zazdroszczę tylu par butów;). A dobre te napoje Blow? Jeszcze nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. polączenie legginsów i małęgo sweterka, który nie zakrywa pupy jest niestety szczytem tandety!!1 w samych rajstopach też wyszłabyś na ulicę??? bo to to samo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. szczytem tandety może dla Ciebie :) mi się tak podoba i będę tak chodzić! Pozatym rajstopy to rajstopy, a getry to getry! :) Skoro uważasz, że to i to jest tym samym, to widocznie musisz mieć jakieś problemy z odróżnianiem. :)

    Stylioki napoje mają świetny smak :) taki słodziutki i jakby owocowy :) jestem zachwycona nimi bo nie spodziewałam się właśnie tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Witam Was po dłuższej przerwie nieobecności... ;)" - Asiula wystarczyło: po dłuższej przerwie" lub po dłuższej nieobecności"- taki mały błąd, ale oczywiście wybaczalny, no i ,,z zza"- bez pierwszego ,,z"
    Jak to mowią człowiek uczy się całe życie

    OdpowiedzUsuń
  10. spoksik :) przyznaje z czystym sumieniem, ze polski to moja zmora... ;) nie bez przyczyny zdawałam rozszerzoną biologie na maturze :P hehe
    A jak się wkradają jakieś błędy stylistyczne... no to trudno :P piszę tak jak bym mówiła... ;) a jak gadam źle... no to peszek :P hehe ;) gorzej się robi kiedy błędy są ortograficzne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu wygladasz nieziemsko. Cudne wlosy:)

    Co do zarzutu ze swterek jest za krotki to powiem tyle: getry sa w 100% kryjace. Widac, ze sa grube i nie przeswituja wiec nie widze nic zlego w takim polaczeniu zwlaszcza kiedy ma sie zgrabne nogi a Asia takie wlasnie ma:)

    W ogole Asiu chyba schudlas ostatnio

    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, ile Ty masz par butów?

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro paradowanie z gołą du** tak bardzo ci się podoba to mnie juz szkoda więcej słów!!! jeszcze trochę i w samych majtkach będziesz chodzic i powiesz że to też jest ok?!?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają twoje buty. Masz świetny gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są super, chociaż nie umiem chodzić na szpilkach :) nie wydaje mi się, żeby było az tak istotne pisanie, skoro wszyscy wiemy o co chodzi, tak małe stylistyczne potknięcia to normalka, niepotrzebnie ktoś się czepia.
    Asiu dziekuje Ci, że odwiedzasz od czasu do czasu mojego bloga :) Bardzo mnie to cieszy, bo jak sama na pewno zauważyłaś nie ma on zbyt wielu odwiedzin, tak więc BARDZO DZIĘKUJĘ !! POZDRAWIAM ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam Cię za noszenia mega szpilek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Kochane za komentarze :* :)

    Luiza :* ;) tak, tak spadłam 2 kg :) i chce mniej o jeszcze 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też zauważyłam,że schudłaś! bardzo ładnie wyglądasz. Powiem szczerze,że ja się ubieram zupełnie inaczej, w zyciu nie uszłabym 5 metrów w takich butach, ale cenię Cię za Twój styl.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. o hezusie ja bym się w nich od razu wyrąbała:) nie pij tego świństwa, sama chemia wypłukująca wszystkie elektrolity z organizmu

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze i ostatnie zdjęcie (na ławce) są po prostu śliczne! :) To chyba Twoje najładniejsze zdjęcia na tym blogu, są super! Ladnie i jesiennie by wyglądały na górze strony, wg mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w tych butach!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger