na rolkach.

Witam :) Dziś tak jak obiecałam w poprzedniej notce.... 
na rolkach :) 
Uważam, że jest to świetna rozrywka, a zarazem mega gimnastyka :) jeśli tylko pogoda nam na to pozwala to nie powinnyśmy się oglądać... zakładamy rolki i jazda ;) 

Powiem Wam, że myślę już o kolejnym tatuażu... ahh to uzależnienie :) co to ma być już wiedziałam jak robiłam pierwszy tatuaż... a teraz tylko spełniam moje marzenia... także już za jakiś czas będzie relacja ;)







 a tu macie jeszcze uchwyconego motylka ;)



20 komentarzy:

  1. Ja widzę , że Ty styl zmieniasz na sportowy hihi , ale dobrze , świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz z rolkami. Świetne są te zdjęcia.

    Byłby mi bardzo miło gdybyś odwiedziła najnowszy serwis poświęcony modnym zegarkom. Zależy mi na opinii przedstawicielek płci pięknej. Chciałbym abyście się wypowiedziały na temat Waszych zegarkowych gustów.


    Zapraszam :) :) :)
    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aha te rolki ... też strasznie lubię jeździć
    ale niestety nie zbyt mam gdzie ;(

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza ! Super zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no no podoba mi się, lubię ten styl.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz. Masz dobry gust, duże zegarki najładniej wyglądają na damskim nadgarstku.

    Pozdrawiam, dodaję do ulubionych i zapraszam ponownie :)

    http://krainazegarkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zmiany na blogu:) i rolki świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. o i mam podobne rolki;D tylko, że fioletowe;D też polecam ten sport;) jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra są Twoje stylizacje :)
    a najbardziej z ostatnich podoba Mi się dresik :)
    zdjęcie z motylkiem jest mistrzowskie...jakiego używasz aparatu??

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci ruchu, jędrności i energii :). Ja się stanowczo zaniedbałam. Ale stajesz się motywacją Asiu!:) Dziękuję :).

    OdpowiedzUsuń
  11. już wiemy, dlaczego masz takie zgrabne nogi ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też kupię sobie rolki. Tylko nie będę miała z kim jeździć. :-(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie !

    zaskoczyłaś mnie bardzo, bo przyznaję, że ostatnio rzadko zaglądałam do bloger-znajomych, a tu taka niespodzianka !


    ps. fajny nagłówek ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :))
    Jest mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez bym chciała umieć jeździć:) Zmiany na blogu bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy ja jeździłam na rolkach, już nie pamiętam :D
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niczym real American Girl:) Świetny sportowy look .

    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie szukam stylizacji jak mogę się ubrać na roli, znalazłam Cb i już wiem.;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger