Włosy.

Witam Was bardzo serdecznie :) 
Pytałyście mnie co robię z włosami i jak o nie dbam :) Dzisiaj postaram się Wam to wyjaśnić ;)



Jeśli chodzi o włosy, to myję je co 2 dzień (uważam, że zbyt częste mycie nie jest świetnym pomysłem i nie wiem czy wyszłoby moim włosom to na dobre gdybym je myła codziennie) . 
Niestety mam tak niesforne , że po każdym myciu muszę je wysuszyć ;/ inaczej każdy włos będzie w inną stronę i będą wyglądały jak brudne ;( 
Co ciekawe.. uzywam 2 szamponów na zmianę (zauważyłam, że włosy lepiej wtedy wyglądają :)) 
A szampony których używam to np: Elseve Loreal do włosów farbowanych, 
Nivea Diamond Gloss czy Gliss Kur - szampon regeneracyjny. 
Podobnie używam odżywek z tych samych firm każda dopasowana do szamponu :) 

Jak już wysuszę włosy to wcieram w nie jedwab. Najbardziej lubię Biosilk !

Co ważne! Zawsze przed wysuszeniem rozczesuję włosy grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach 
i suszę włosy z kierunkiem ich wzrostu. 
NIGDY nie używam prostownicy!!! Naprawdę nigdy. Mam włosy farbowane na jasny blond więc jesli miałabym używać dodatkowo prostownicy... to myślę, że byłoby już po nich ;) 
Farbę, którą używam już znacie ;)
Czasem (jednak nie często i od wielkiego święta nawijam włosy na lokówkę ;)) jednak są to tylko te włosy które mam dopięte ;)

W jednym komentarzu padło pytanie jak mocuje się takie dopinane włosy... 
tu macie linka :) [KLIK]

28 komentarzy:

  1. ja też myję włosy co 2dzień i również uważam,że codzienne mycie włosów nie jest dobre:)
    śliczne masz włosy i jakie długie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba bylo dodac fotke z kapieli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czysto techniczne :) jaki masz naturalny kolorek włosów i czy farba rozjaśnia ci odrost? Kolejną farbą jaką chcę wypróbować to właśnie ta, której używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, czy mogłabyś opisać swój codzienny makijaż? I jakich kosmetyków używasz? Ja lubię wyraźnie podkreślone oczy i widzę, że Ty chyba również. :)
    A co do włosów to ja również nie używam prostownicy, bo z natury mam proste, choć wolałabym mieć loki. :)
    Czy jest ktoś kto Cie inspiruje w tworzeniu Twojego stylu?
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Stała czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie wiedziałam, że masz dopinane włoski! :)

    PS - Blondynki NAJLEPSZE, hihi! :-**

    OdpowiedzUsuń
  6. I ten Loreal jest aż tak jasny? Kurcze, ja farbuję Garnierem (odcień "bardzo bardzo jasny blond") i nie są aż tak jaśniutkie. Zresztą nawet nie wiem, czy pasowałby mi tak jasny odcień, ale podoba mi się Twój kolor BARDZO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam serię L'oreal Elseve, a Kliss Kur także znajduję się w mojej 'kosmetykowej' szafce :)
    Asiu, śledzę Twojego bloga już jakiś czas, a teraz kiedy postanowiłam założyć własnego, odważyłam się do Ciebie napisać... Muszę, ale to muszę Ci powiedzieć, że jesteś bardzo pozytywną osobą :) Ludzka zawiść nie zna granic dlatego ludzie pewnie nie dadzą już na zawsze spokoju ale ... świetne jest to, że z taką kulturą umiesz odpisać na każdy, nawet niemiły, komentarz ! Mi pewnie już dawno by puściły nerwy ! Wspaniała z Ciebie kobieta, tak trzymaj ;*
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę myć codziennie i wcale mnie to nie cieszy.. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. nie potrzeba Ci prostownicy, bo masz super włosy ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, piszę do Ciebie, ponieważ po przejrzeniu Twoich zdjęć zauważyłam, że powinnaś zrobić badania hormonów tarczycy. Studiuję farmację, nie jestem lekarzem, jednak trochę się na tym znam. Zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć.
    pozdrawiam,
    Zosia
    p.s ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zosiu dziękuję za zainteresowanie ;) jednak pisałam już kilkakrotnie, że niedawno robiłam właśnie takie kompleksowe badania dotyczące tarczycy i absolutnie nic mi nie dolega. Wszystko jest w jak najlepszej normie. Lekarz specjalista (wybrałam się prywatnie) stwierdził, że mam taką budowę szyi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. super post!!!!pierwsze zdjecie przepiekne!!dzieki za rady kochana!!
    buziaki z UK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny blog dołączam do obserwowanych ;*
    Pozdrowienie z NL ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do farbowania włosów na jasne kolory polecam farby SYOSS. Pojawiły się teraz ciekawe, podwójne - moim hitem jest platyna+perła. Daje ciekawy, jasny kolor, myślę, że pasowałby bardzo do Twojej karnacji.
    A, i jeszcze jedna rzecz. Generalnie nie mam nic do Twoich stylizacji, ale razi mnie trochę noszenie szpilek do krótkich spodenek. Zauważyłam, że to typowo polska przypadłość polskich dziewczyn. Do krótkich spodenek zdecydowanie bardziej nadają się buty płaskie bądź buty w stylu martens. Spróbuj kiedyś ubrać ultrakrótkie szorty, do tego luźniejszą koszulkę i martensy. Przy Twojej figurze będziesz wyglądać zadziornie i seksownie, a jednocześnie na luzie, więc taka stylizacja sprawdzi się przy wypadach ze znajomymi. Sprawdza się zwłaszcza na plażowych imprezach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne włoski masz na ostatnim zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz bardzo fajne włoski, szczęściara z Ciebie, że tak Ci się układają bez prostownicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wlasciwie wszystko robie podobnie, tylko strasznie boje sie farb. Jakis czas temu z blondu zrobil mi sie rudy po castingu loreala, wiec wrocilam-juz pewnie na stale, do balejazu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chocochilli - Syoss to Palette, a szampony Syoss to Schauma tylko w innym opakowaniu. Piałam prace o Henkel i ich markach stąd wiem. Dzięki za linka i odpowiedź na moją prośbę:) Pozdrawiam i udanej soboty:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajrzałam właśnie na Twojego bloga z pazurkami i jestem pod wielkim wrażeniem.
    Są obłędnie cudne. Gratuluję talentu i pasji:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za info odnośnie syossa. W gruncie rzeczy jest mi to obojętne, ważne, że na moich włosach działa. Rozjaśniacz od Syossa jako jedyny w pełni poradził sobie z utlenieniem moich włosów. Reszta wymiękała.
    Dziwne, że szampony Syoss to Schauma :] bo Schaummie moje włosy były do d**y, a po Syossie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super.zapraszam do siebie makeeasier.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój naturalny kolor włosów to aktualnie ciemny blond (jak byłam mała miałam bardzo jasny blond.. i z czasem i od farbowania zrobił się ciemniejszy :)
    Farba łapie odrost... ale jest delikatna różnica zawsze. Jednak jak ponownie farbuje to samo miejsce na odroście następnym razem to już go potem nie widać :)

    Jeśli chodzi o notkę z makijażem także będzie :) Miała być też o paznokciach i będzie, powiem że tą o pielęgnacji paznokci dodam jak będę mieć już nowe pazurki :)
    Inspiracją jest dla mnie wiele osób, jednak najbardziej (ale nie inspiruję się nią w 100% ) jest Doda :)

    Limonka tak, kolor wychodzi jaśniutki :)

    Aniu dziękuję za te miłe słowa :* :)

    Chocochilli dzięki za rady jesli chodzi o buciki :) jednak ja kocham szpile i wszelkiego rodzaju obuwie w którym pięta jest do góry... więc chyba jednak do innych się nie przekonam :) aczkolwiek widze ten obraz i myślę, że wyglądałoby to super jak mówisz :)

    Dziewczyny Kochane Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :* :)

    Ps. Moje włosy wcale by się tak łądnie ni układały gdyby nie suszarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widze , ze podobnie robimy z włosami. Ja używam tak sanmo jak ty tych samych produktów. Jednym się różnimy ..ina farbą włolsy farbuje .. hehe :)

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger