różowo mi.

Witam Was po pracującej sobocie ;) 
Muszę stwierdzić, że mam już tak serdecznie dość tego jeżdżenia i pilnowania ludzi, że to się w głowie nie mieści... (tak, tak ... kiedy coś się dzieje (oczywiście nie na długo, ale zawsze jednak...) ja przejmuje ,,bilety'' i muszę dbać o to, żeby nie wszedł nikt na inna pieczątkę i żeby nikt nie wynosił na dwór i nie stawiał na schodach butelek. Powiem Wam, że jak zajmuję się tym ok 2-3min to już mam dosyć... jest to tak niewdzięczna praca... a ludzie tylko by się kłócili i cwaniakowali... nie zdają sobie sprawy, że jak postawią tą głupia butelkę na te schody, a potem ktoś następny ją kopnie i spadnie komuś na głowę czy się roztrzaska i zrani kogoś, to potem pretensje do niewiadomo kogo, a ten kto postawił umywa ręce. Mówie Wam można 100 tysięcy razy powtarzać, a ludzie i tak robią swoje... ;/ mam nadzieje, że juz niedługo finał tego jeżdżenia...

Jak zauważyliście w lewym górnym rogu mamy nowy banerek :)))) 
Jest to moja ulubiona i najlepsza firma z bucikami :) 
Polecam serdecznie - jesli macie ochote przejżeć tam wszystkie buciki kliknijcie w banerek :) 
W moich stylizacjach znajdziecie większość bucików kupionych właśnie tam :)
                                                               ♥ Love StyloweButy.pl ;)

Miałam dodać wczoraj notkę niestety nie zdążyłam :( brakło mi zaledwie pół godziny ... ;/ szalony dzień był wczoraj... I tak jak obiecałam stylizacja trochę różniąca się od innych i mam nadzieję, że zaskakująca :P 
       Nowe szpileczki ;) które kupiłam w sklepie StyloweButy.pl ;) 
Cała stylizacja ma na celu być wygodna (tzn. na zakupy do galerii, czy wypadzik do miasta) a jednocześnie jak ja lubię ... ma być sexi ;) Zapewne niektórym z Was przypadnie do gustu ;) ... tak myślę :P 
Chodzi o to by było niepowtarzalnie :) Pewnie już zauważyłyście, że mam swój oryginalny styl... ;) 
i nadaję mu swój smak. I właśnie tak powinno być ;)











T-shirt - Allegro (jest to rozmiar S) 
Spodenki - no name 
Zegarek - Allegro 
Czapka - Allegro 

Ps. Już niedługo pojawi się stylizacja ... myślę, że bardzo elegancka :P ;) 
Ps.2 Coraz bliżej do tatuażu :) juuupi ;)


31 komentarzy:

  1. ale świetne różowe buty ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ubóstwiam wszystkie twoje buty <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie podoba mi się połączenie eleganckich butów z taką luźną koszulką i czapką z daszkiem :/
    Ale buty fajne, ten kolorek :) sama też czekam na swoją przesyłke z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka do niczego nie paasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym tak na miasto nie wyszła...
    Moim skromnym zdaniem połączenie szortów z szpilkami,t-shirtem i czapką z daszkiem?
    Masakra.
    Wcześniejsze stylizacje bardziej udane.
    Do tej dzisiejszej trampki,cokolwiek.
    Bardzo bardzo zle.
    Tragedia.
    Czekam na inną stylizację,bo to co Tu pokazałaś jest daremne.totalny brak stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chodzę w trampkach!!!!
    To co pokazałam nie jest daremne. Daremne jest właśnie to, że każdy założyłby do tego trampki czy balerinki... i takie stereotypowe myślenie niestety. Mi się podobają szpilki. I uważam, że właśnie jest to bardzo oryginalne i fajne zestawienie. I całkiem inne niż te w których chodzą ,,wszyscy''.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci kochana, za wszystkie miłe słowa!!! :****
    I właśnie dobrze, ze szpilki i że takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie boisz się kupować butów przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że się nie boję. Większość moich butów jest właśnie zamawiana przez internet. Myślę, że jest to rewelacyjna opcja. Nie trzeba wychodzić na krok z domu by zostać posiadaczem nowej pary, a w dodatku zawsze znajduję to czego szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodka różowa pantera a jaki pazur!

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja lubię łamać konwenanse i Ty się tego trzymaj. masz za silną osobowość, by do tego zestawu włożyć trampki ! czym by Cię to wyróżniło? kto wpada "tu" częściej niż raz na miesiąc wie, że szpile to Twój znak firmowy :))

    pozdr. serd. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. super to wyglada ; ))
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. super buty zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. oryginalny i wyrozniajacy sie look to jedno,a kompletny brak dopasowania to drugie...ok lubisz szpilki,ja tez,ale to nieznaczy ze one do wszystkiego pasuja...
    a swoja droga,to chcesz byc oryginalna a do wszystkiego chcesz zakladac szpilki???jaka to oryginalnosc w ubiorze???,do wszzystkiego szpilki i szpilki..raczej nuda.

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w twoich butach ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz mega, mega świetnie !
    Odjazdowe szpile ! :D

    Buziaki :) I pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. powiem tak a raczej napiszę.. czytam twojego bloga od dawna dawna .. i wiele osób pisze ze jesteś jakąś pustą lalką bo masz blond włosy ja mówię NIE!!
    Widzę że masz swój styl nie dasz sb wmówic jakiś głupich upodoban innych ludzi dobrze że sie nei poddajesz walczysz o swoje cenię za to osoby bo to jest fajna cecha ASIU mogła byś mieć karzdego faceta choćbyś ubrała na sb worek po ziemniakach ponieważ na każdym zdjęciu tryskasz takim cudownym wdziękiem.!!!
    co do oufitu jest fajny niby luźny zestaw na spacer sportowy przełąmany tym co kocham szpilkami i to cudownymi szpilki każdej kobiecie dodadzą elegancji błysku i pewności sb trampki by fajnie pasowały ale nie błyło by nic specyjalnego a te szpilki cudo

    pozdrawiam serdecznie kochana czyteliczka bloga

    OdpowiedzUsuń
  18. Do Anonimowej:
    Według mnie pasują do tego do czego chce je dołączyć, jeśli Ci się nie podoba to trudno. Będą tacy którym się podoba i tacy którym nie. Widocznie Ty jesteś w tych drugich.
    Pomyliłaś się trochę... nie chce być oryginalna... jestem oryginalna :) I do tego wcale nie potrzebuję nosić płaskich butów... bo zapewne o takie Ci chodzi. Buty są tylko częścią całości... nie wiem czy zauważyłaś... Poza tym szpilki nie mają jednego fasonu, żeby można było powiedzieć , że są nudne.

    A swoją drogą bardzo ciekawe... że jak ktoś przedstawia mój styl w negatywnym świetle to zawsze jest anonimowy. Może tak podpiszesz się imieniem, nazwiskiem i miejscowością? Bo jak narazie ukryta pod anonimową maską Twoja wypowiedź jakoś nie robi na mnie dużego wrażenia.
    Dobrze, że zawsze można sprawdzić nr IP :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super polaczenie.
    Nie przejmuj sie. Ludziom brakuje oryginalnosci, wlasnego stylu. Wszyscy chodza ubrani podobnie: jeansy, koszulka i balerinki.

    Tak jak juz pisalam pare postow wczesniej, nie jest to moj styl, ale bardzo mi sie podoba.
    Lubie czasem na imprezach wygladac inaczej niz na codzien wiec na pewno zainspiruje sie Toba i skorzystam z Twoich stylizacji :)

    Pozdrawiam,
    eM

    OdpowiedzUsuń
  20. i lovee it!! we havee the exact samee taste i think haha! greaat shirt great cap and thosee shoeees <3 im going to steaal them tonight haha

    OdpowiedzUsuń
  21. buty zabójcze! podziwiam Cię zawsze w takich szpilach, chciałabym umieć w takich wytrzymywać na codzien;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka rzeczywiście ni przypiął ni wypiął :D
    A t-shirt powinien być bardziej dopasowany (nie twierdzę, że obcisły), bo teraz wygląda, jak góra od piżamy.
    Jednym słowem na dole fajnie, a na górze jakoś... niechlujnie?
    :)

    P.S. Nie będę się podpisywać nazwiskiem, ale jestem tym Anonimem, który prosił o uśmiechanie się :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są obłędnie piękne. Kocham, kocham, kocham. Koszulka też, choć nie odważyłabym się połączyć ich w jednym zestawie, pod tym względem jestem tradycjonalistką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne buciki! mają cudowny soczysty kolor:) ale powiedz mi czy one są wygodne?? wydaje mi się, że stopa jest w nich strasznie wygięta...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham każde Twoje buty, które prezentujesz na swoim blogu. Wpadłam na niego przez przypadek z miesiąc temu no i teraz nie mogę się doczekać nowej notki. Jesteś ładną dziewczyną ale coś mi Cię chyba troszkę psuję... może zmień przedziałek :> ? Albo make-up... No nie istotne :P W każdym bądź razie jesteś ładna. Masz świetne nogi! No dłuuuuugie jak nie wiem co :D Pozdrawiam :* Ela.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję Wam za komentarze ;) Jesteście Kochane ;) :*
    Tak, buciki są jak najbardziej wygodne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. widze ze nie dokonca zrozumialas to co napisalam wczesniej,ale szczerze to nie chce mi sie tlumaczyc,jak dla mnie mozesz nosic szpilki nawet do dresow.ale nie zmienia to faktu ze mi sie to niepodoba.pozdrawiam anka z boca raton/fl...a tak wogole w druga strone...to nie dziwi Cie ze wszyscy co maja swoje blogi pisza Ci pochlebne komentarze

    OdpowiedzUsuń
  28. Po części zgadzam się z kilkoma komentarzami zamieszczonymi wyżej.Luźne stylizacje zdecydowanie pasują do płaskich butów, ale moda jest po to, by się nią bawić :)
    Zdecydowanie nie pasuje tutaj czapka - mogłaś ją odpuścić, bo kolorystycznie raczej się gryzie z całym zestawem. Koszulka ciut dłuższa + wielka torba i śmiało możesz się wybierać na zakupy, nawet w swoich ukochanych szpilkach.
    Takie pytanko, nosisz zawsze rozpuszczone włosy?
    Bo do tej stylizacji bardzo mi pasuje kucyk :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DIAMENTICA , Blogger